Fitness Seller

gewichthefschoenen

Bezoekers in dit topic

Kan je op chuck taylors nog een beetje deftig fullsquatten? Moet ook maar eens opzoek naar nieuw schoeisel.
 
Met chuck taylors bedoelen we toch gewoon die hoge allstar gympies? Of is dit nou een speciaal type:dunno:

Ben hier niet zo in thuis.
 
Met chuck taylors bedoelen we toch gewoon die hoge allstar gympies? Of is dit nou een speciaal type:dunno:

Ben hier niet zo in thuis.

Ja, je hebt gelijk het zijn gewone hoge allstars, maar voluit heten die Converse Chuck Taylor All-stars. Chuck Taylor was een basketballspeler die de schoenen populair heeft gemaakt. Een beetje zoals Nike Air Jordan voor de jaren 20.

De Allstar Chuck Norris van Ari70 daarentegen, dat zijn dé beste schoenen om keet mee te schoppen, zeker in combinatie met deze jeans:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De Allstar Chuck Norris van Ari70 daarentegen, dat zijn dé beste schoenen om keet mee te schoppen, zeker in combinatie met deze jeans:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol::roflol::roflol:







Ah, ok thanks. Dat wist ik dus echt niet. Dan ga ik maar gewoon is een paar van die schoentjes kopen voor het liften. Zijn ook lekker cheap.
 
Kan je op chuck taylors nog een beetje deftig fullsquatten? Moet ook maar eens opzoek naar nieuw schoeisel.

Op gewichthefschoenen sta je altijd steviger, de hak is iets hoger zodat het makkelijker is om te full squatten. Maar ze kosten natuurlijk een beetje meer en zijn moielijk te vinden.
 
Kan je op chuck taylors nog een beetje deftig fullsquatten? Moet ook maar eens opzoek naar nieuw schoeisel.

Ik niet mijn enkel zit te stevig in die schoenen, kan er ook niet eens Calf Raises mee doen (kwam ik van de week pas achter :))

Ja, je hebt gelijk het zijn gewone hoge allstars, maar voluit heten die Converse Chuck Taylor All-stars. Chuck Taylor was een basketballspeler die de schoenen populair heeft gemaakt. Een beetje zoals Nike Air Jordan voor de jaren 20.

De Allstar Chuck Norris van Ari70 daarentegen, dat zijn dé beste schoenen om keet mee te schoppen, zeker in combinatie met deze jeans:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
gewichtheffen (+ squat): iets met een hiel onder
deadliften: zonder schoenen
al de rest: platte schoenen (chuck taylor oid)

squat+deadlift kan toch ook op de allstars? of welke kun je beter aan hebben voor squat?
 
Laatst bewerkt:
squat+deadlift kan toch ook op de allstars? of welke kun je beter aan hebben voor squat?

Voor deadlift: hoe lager je staat hoe beter, rom is dan kleiner. Beste is dus gewoon op kousen of op schoenen met zeer dunne zool.

Voor squat heb ik me laten wijsmaken dat je meer kracht kunt zetten met een hiel, doordat je wat meer op je tippen staat. Ook zou je zo beter op diepte kunnen komen.
 
Ik heb er eergisteren besteld!

Shoes 3 schoenen + 60 euro verzendkosten haha! maar goed had ze hard nodig!

Zijn je schoenen al toegekomen?

Duurde het bij jou ook zo lang voor ze reageren op je e-mail? Ik heb maandag een e-mail gestuurd om de verzendingskosten naar België te vragen, maar heb nog steeds geen antwoord gekregen ???
 
Zijn je schoenen al toegekomen?

Duurde het bij jou ook zo lang voor ze reageren op je e-mail? Ik heb maandag een e-mail gestuurd om de verzendingskosten naar België te vragen, maar heb nog steeds geen antwoord gekregen ???

Ja het duurde lang.. 2 dagen op reactie gewacht, 7 dagen voor het IBAN aangekomen was en 7 dagen voordat ik de schoenen thuis had.. Vind het wel hoge verzendkosten trouwens!
 
Ik heb er eergisteren besteld!

[Link niet meer beschikbaar] 3 schoenen + 60 euro verzendkosten haha! maar goed had ze hard nodig!


laat me weten als je ze binnen hebt en hoe ze bevalen
misschien ga ik ze dan ook bestellen

:D
 
:roflol:

lees jij de hele topics of niet? Kijk nu eens 1 post boven die van je zelf..


Ze bevallen goed.. Nu 1 keer op getraind. Squatten en Snatchen ging wel okay..
 
Back
Naar boven