Fitness Seller

gewichtsafname na een kuur

Frank123

Cool Novice
Waardering
1
Hier wordt altijd gesproken over dat wanneer je met een kuur bijv. 8 kg aan komt dat er dan bijv. 5 overblijft. (ik noem maar iets)

Nu zat ik dus te denken: Deze kilo's die je verleist......is dit vocht of ook spiermassa??

Ik ben zelf dus bezig met een kuurtje test prop + winny tabs en hou geen vocht vast. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik na de kuur nauwelijks gewicht verlies, aangezien ik geen vocht vasthoud?

Uiteraard ga ik na de kuur nog gewon door met goed eten en trainen.

Wat is jullie mening hierover? en hoe kan ik mijn gains het beste vasthouden.

(oftopic: ik zit nu op 1,5 week en ben 2 kg gestegen in gewicht en geen vocht/vet toename)

Frank123 zei:
Hier wordt altijd gesproken over dat wanneer je met een kuur bijv. 8 kg aan komt dat er dan bijv. 5 overblijft. (ik noem maar iets)

Nu zat ik dus te denken: Deze kilo's die je verleist......is dit vocht of ook spiermassa??

Ik ben zelf dus bezig met een kuurtje test prop + winny tabs en hou geen vocht vast. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik na de kuur nauwelijks gewicht verlies, aangezien ik geen vocht vasthoud?

(oftopic: ik zit nu op 1,5 week en ben 2 kg gestegen in gewicht en geen vocht/vet toename)

Hey Frank,

Het is altijd zo dat je (spier) gewicht inlevert na een kuur, bij de een is dit 100% bij de ander 10%...Dat komt meestal doordat je eigen testosteron aanmaak even op een lager pitje komt te staan..

Ook spelen factoren mee zoals:

* Minder eten als in de kuur
* Minder intensief trainen als in de kuur (je kracht als in het hoogtepunt van je kuur zal wat minder worden..je voelt je slapper, hebt minder plezier in de training etc...
* Een geestelijk dipje etc..

Dus gewoon doorgaan en intensief eten en traine zoals je al aangaf dan moet het allemaal wel meevallen :)

D.W.

Frank123 zei:

He Frank ik ben net met een zelfde kuur begonnen allen neem ikdan test enanthate met winny's, maar ik neem na mn kuur nog clomid voor ongeveer 2 wkn, dit zorgt ervoor dat je eigen testosteronspiegel weer normaal wordt na een kuu en je dus ook minder in gewicht zal afnemen.

farmaceutisch opgebouwde spiermassa is op een natuurlijke manier niet vast te houden.

Guido zei:
farmaceutisch opgebouwde spiermassa is op een natuurlijke manier niet vast te houden.

Wat een Bullshit!!
Het is wel zo dat wanneer je met een kuur voorbij je natuurlijke maximum gaat je wel weer geleidelijk terug gaat naar je maximum.
Maar als je daar nog niet aan zit en je voeding en nakuur na de kuur in orde zijn kun je zeker wel een groot deel van je gains behouden.

Guido zei:

Dat moet je de pro's maar s gaan vertellen dan :rolleyes:
Dan heb jij vast s gekuurd en daarna geen fatsoenlijk dieet/trainingsritme aangehouden.

Leviathan zei:
Dat moet je de pro's maar s gaan vertellen dan :rolleyes:
Dan heb jij vast s gekuurd en daarna geen fatsoenlijk dieet/trainingsritme aangehouden.
...als jij mij clean op 105/110 kilo kan houden....kom daaluk dan ff langs...als die methode van jou werkt....betaal ik je laten we zeggen je jaarloon....en profs...gebruiken het hele jaar door...sufk*t

Guido zei:
...als jij mij clean op 105/110 kilo kan houden....kom daaluk dan ff langs...als die methode van jou werkt....betaal ik je laten we zeggen je jaarloon....en profs...gebruiken het hele jaar door...sufk*t
........irritante........puntjes....................................................................................................................................................................................................................................................................................

wellicht heeft hij teveel oestrogeen :P krijg je wel een mooie decolete van :)

Guido zei:

Wat zijn je stats dan met je 105 kilo?
Misschien zit je al over je natuurlijke max, misschien hersteld je HPTA na je kuur niet snel genoeg zodat je telkens weer veel inleverd, misschien is het je voeding of training die na je kuur niet 100 % is.

Natuurlijk verlies je wat kilo's na een kuur. Ik was 14 KG aangekomen, en heb er 8 overgehouden.

Pumpin' zei:
uhm.....wat zeg je ??? en een onderbouwing graag. Hier kunnen we natuurlijk niks mee.
Dacht dat jij wel raad wist met vage dingen....en laten we wel eerlijk blijven...en nou niet net doen alsof wij brave jongens medicamenten nemen omdat onze huisarts ons die recepjes maakt ..om aan te sterken na een griepje zodat we in staat zijn om meer eiwitjes op te nemen..en weer een gezonde eetlust krijgen. :p

Guido zei:
Dacht dat jij wel raad wist met vage dingen....en laten we wel eerlijk blijven...en nou niet net doen alsof wij brave jongens medicamenten nemen omdat onze huisarts ons die recepjes maakt ..om aan te sterken na een griepje zodat we in staat zijn om meer eiwitjes op te nemen..en weer een gezonde eetlust krijgen. :p

is dit jouw onderbouwing voor: "farmaceutisch opgebouwde spiermassa is op een natuurlijke manier niet vast te houden." ??? ??? ik vraag om een onderbouwing en wat is dit...???

vage berichten...dat is het zowat het enige wat je tot u toe gepost hebt....

beetje duidelijkheid mag ook wel.

idd tot nu toe alleen maar vage posts, begint irri te worden...

even rustig aan allemaal.

Uiteraard val je na een kuur af, hoeveel hangt er vanaf wat je hebt gebruikt.
ten eerste zijn de meeste kilo's die je kwijt raakt Liter's en geen kilo's BEEF.

Je kan dit beperken door een goede nakuur, na je kuur hard blijven trainen en goed blijven eten.

Veel mensen zijn klaar met de kuur en gooien er dan met de pet naar, resultaat 0 of nog minder.

Na je kuur bepaal je de gain's de je over houdt van je kuur.

even kort samengevat

Guido zei:

Gaan we schelden k*tkneus :booty: :flipoff:

Net zoals Pumpin al zegt: Alleen maar vage posts van je, ik lach me kapot.

Maar goed, ik zal maar niet gaan aanhalen dat je met een goed dieet het meeste van je gains kunt vasthouden. Jij hebt het ineens over 100% van je gains behouden, dat lukt dus niet nee.

Maar daarmee kom je zelf al min of meer terug op die eerdere belachelijke opmerking: "pharmaceutisch opgebouwde spiermasse kun je niet behouden' of wat dat ook weer voor BS was. :rolleyes:

Zoals Hardgainers al zegt is het veelal vocht dat je na n kuur kwijtraakt, die kgs spieren vliegen er heus niet vanaf.

Laatst bewerkt:
hardgainers zei:
even rustig aan allemaal.

Uiteraard val je na een kuur af, hoeveel hangt er vanaf wat je hebt gebruikt.
ten eerste zijn de meeste kilo's die je kwijt raakt Liter's en geen kilo's BEEF.

Je kan dit beperken door een goede nakuur, na je kuur hard blijven trainen en goed blijven eten.

Veel mensen zijn klaar met de kuur en gooien er dan met de pet naar, resultaat 0 of nog minder.

Na je kuur bepaal je de gain's de je over houdt van je kuur.

even kort samengevat

Helemaal mee eens.

Terug
Naar boven