XXL Nutrition

gewichtsafname na een kuur

hardgainers zei:
even rustig aan allemaal.

Uiteraard val je na een kuur af, hoeveel hangt er vanaf wat je hebt gebruikt.
ten eerste zijn de meeste kilo's die je kwijt raakt Liter's en geen kilo's BEEF.

Je kan dit beperken door een goede nakuur, na je kuur hard blijven trainen en goed blijven eten.

Veel mensen zijn klaar met de kuur en gooien er dan met de pet naar, resultaat 0 of nog minder.

Na je kuur bepaal je de gain's de je over houdt van je kuur.

even kort samengevat
Ik had t extreem kort samengevat maar ik sluit me aan bij jou verhaal

Guido zei:
Ik had t extreem kort samengevat maar ik sluit me aan bij jou verhaal

als je in dit geval iets wilt samenvatten doe het dan goed, dus dat iedereen je begrijpt en snapt, je roept nu alleen een hoop irritatie op door meteen na een paar posts de grote expert te gaan uithangen met reply's waarin weinig staat.
Ik weet niet wat je allemaal weet en hoeveel en wat, maar probeer zeker in het AS gedeelte een bepaalde standaard aan te houden qua inhoud, het is geen materie waarover 'makkelijk' gedaan kan en moet worden.

en kijk en lees ook even beter rond op het board, want om nou gelijk te gaan lopen schelden als nieuwkomer lijkt me ook niet echt verstandig, proef eerst een beetje wat de sfeer is en hoe leden onderling met elkaar omgaan.

exarchos zei:
als je in dit geval iets wilt samenvatten doe het dan goed, dus dat iedereen je begrijpt en snapt, je roept nu alleen een hoop irritatie op door meteen na een paar posts de grote expert te gaan uithangen met reply's waarin weinig staat.
Ik weet niet wat je allemaal weet en hoeveel en wat, maar probeer zeker in het AS gedeelte een bepaalde standaard aan te houden qua inhoud, het is geen materie waarover 'makkelijk' gedaan kan en moet worden.

en kijk en lees ook even beter rond op het board, want om nou gelijk te gaan lopen schelden als nieuwkomer lijkt me ook niet echt verstandig, proef eerst een beetje wat de sfeer is en hoe leden onderling met elkaar omgaan.
Ben ik gedeeltijk met je eens maar als je te veel in detail gaat treden , snappen de meeste er helemaal nix meer van.
Schelden is idd niet gepast. Mijn welgemeende excuses hier voor . Beetje bodybuildersmentaliteit toepassen kan geen kwaad..Op de sportschool doe je mekaar toch ook gek maken. Ik heb liever ene van de Angels om me heen rennen dan een 65+er..T laaste wat een bodybuilder om zich heen moet hebben zijn mensen die uitnodigen tot kalmpjes aan doen..

Ik heb een paar adviezen wat betreft nakuren en supementen toegepast en tot mijn grote vreugde heeft dit beter gewerkt dan ik vermoedde..

Ik denk dat je met een goede kuur, nakuur en even intensief blijven trainen na je kuur wel een groot deel van je gains kan bewaren :cool:

Wat GH tijdens de kuur helpt ook altijd ;)

Terug
Naar boven