XXL Nutrition

gewoon zin om iemand te slaan

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

skinnie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
8.861
Waardering
1.239
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
hebben jullie dat welleens? gewoon zin om iemand te slaan? gewoon zonder reden?
ik had dat een paar weken geleden nog, staan ik en een paar maten van me in een café en ik zie iets verderop een gozer staan die nogal arrogant om zich heen staat te kijken.
ik krijg dan een soort koud gevoel over me heen en loop dan in een soort trance op die gozer af om hem gewoon lekker te slaan.
alleen me maten kennen me wat dat betreft best goed en zien het aankomen en houden me dan tegen.
kan toch niet zijn dat ik de enigste ben die dat heeft.
zijn er nog meer die dit hebben?
 
ik heb zin om een aidsspuit in je oor te steken :)
 
Gewoon doen Jan. Wat houdt je tegen? (Ok, je vrienden, maar die grijp je toch snel even bij de keel he.)
 
Alleen als ik on roids ben en een biertje op heb, maar dan praktiseer ik alsnog niet...
 
kwaliteitstopic
 
Daarnet nog niet, na het lezen van de openingspost ineens wel.:rolleyes:
 
Enkel als ik teveel whiskey heb gezopen . Epic testlevels + zware alcohol = fail .
 
Gewoon doen Jan. Wat houdt je tegen? (Ok, je vrienden, maar die grijp je toch snel even bij de keel he.)

heb ik weleens gedaan, een vriend wou me tegenhouden en toen stompte ik hem verrot en hij maar gillen... je kent me toch, je kent me toch? pfff of dat wat uitmaakt...
 
waarom ga je dan met vrienden weg? als ze je toch enkel tegenhouden?:)
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk gevoel.:D

Je voelt je lichaam adrenaline aanmaken als een gek en je duikt er bovenop.

Ow ja, ik ken het gevoel.:p
 
Zielig dit. ik hoop dat je je eigen topic nog eens leest en dan eens goed gaat nadenken .
 
Gewoon iemand slaan? Omdat hij arrogant kijkt? Ik geloof niet dat jij 47 bent
 
ik begin je nu langzamerhand toch wel grappig te vinden :D
 
Ik ken wel paar goede klappen gebruiken, wie komt er naar Groningen toe?
 
Ik ken wel paar goede klappen gebruiken, wie komt er naar Groningen toe?

Ikke ikke!!!!!! Ik heb zo'n zin om je te slaan. Lul! K*tkind! :mad: oeha oeha oeha pets pets pets

En daarna geef ik je een lief kusje, goed?
 
hebben jullie dat welleens? gewoon zin om iemand te slaan? gewoon zonder reden?
ik had dat een paar weken geleden nog, staan ik en een paar maten van me in een café en ik zie iets verderop een gozer staan die nogal arrogant om zich heen staat te kijken.
ik krijg dan een soort koud gevoel over me heen en loop dan in een soort trance op die gozer af om hem gewoon lekker te slaan.
alleen me maten kennen me wat dat betreft best goed en zien het aankomen en houden me dan tegen.
kan toch niet zijn dat ik de enigste ben die dat heeft.
zijn er nog meer die dit hebben?

zoek een goede kickboksschool, daar weten ze wel raad met kerels zoals jij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven