Fitness Seller

Vezels, absorptie en poepen (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Simsalabimmusclesforsewin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.637
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
  • Topic Starter Topic Starter
Als het maar in combinatie is. Gemengd erdoor valt niet eens op. Neem een goede wijnazijn of balsamico desnoods. Maar 1 lepel azijn door je rijst oid proef je niet.
Ja door de rijst kan het wel, maar als ik brood eet wordt het lastig mengen haha

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.637
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Beetje appelazijn in een glas en gewoon weg drinken en daarna eten. Eventueel aanlengen met wat water.

Het is maar 2 seconden smerig.
Ja dat ga ik nu even proberen

• Like
Waarderingen: vntl

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.637
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Thanks voor de hulp/tips iedereen

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
13.452
Lengte
1m68
Beetje (suikervrije) limo en daardoorheen doen. Prima bij je brood. ;)

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.637
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Ik ga zo eten en heb nu een eetlepel appel azijn in een glas gedaan en ga het met wat water verdunnen en dan gewoon als shot nemen voor het eten denk ik

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.637
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Heb nu besloten om het toch met wat meer water te doen en sip het nu rustig tijdens het eten

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.637
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Weet niet zeker of dit placebo is ofzo. Maar ben nu klaar met eten en voel me veel minder bloated en ben niet misselijk wat ik normaal wel vaak na deze meal ben

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
1.637
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Update:

ik heb mn vetten een beetje omhoog gedaan met 30-40gram ongeveer. Ook drink bij elke maaltijd die appelazijn. Dit werkt erg goed op mijn maag. Ik ben veel minder bloated en als ik misselijk wordt en ik drink een slok dan trekt het redelijk snel weg. Ook ga ik nu 1x minder naar de wc op een dag, wat de oorzaak hiervan is zou ik dan niet precies weten maar zal wel een rede voor zijn. Ik hou nu bij hoevaak en wanneer ik naar de wc ga en ik moet wel vaak, 2/3 van de 4 keer, na het eten naar de wc. @marina1975 jij zei hier iets over toch? Het kan ook gewoon toeval zijn aangezien ik gewoon vaak eet dus dat het er toevallig na is

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Waardering
6.131
Is het een idee om een log met foto’s te openen?

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
13.452
Lengte
1m68
Update:

ik heb mn vetten een beetje omhoog gedaan met 30-40gram ongeveer. Ook drink bij elke maaltijd die appelazijn. Dit werkt erg goed op mijn maag. Ik ben veel minder bloated en als ik misselijk wordt en ik drink een slok dan trekt het redelijk snel weg. Ook ga ik nu 1x minder naar de wc op een dag, wat de oorzaak hiervan is zou ik dan niet precies weten maar zal wel een rede voor zijn. Ik hou nu bij hoevaak en wanneer ik naar de wc ga en ik moet wel vaak, 2/3 van de 4 keer, na het eten naar de wc. @marina1975 jij zei hier iets over toch? Het kan ook gewoon toeval zijn aangezien ik gewoon vaak eet dus dat het er toevallig na is
Het zuur zorgt voor betere menging en vertering in de maag. T voorkomt dat je maagzuur op je eten gaat drijven door t tekort. Je vult t aan waardoor betere menging en t niet oprispt. Hele werking uitleggen is wat ingewikkelder maar hier komt t ruwweg op neer.

Na t eten gaan komt vaak ook omdat je maag gevuld is en er meer "druk" op je darmen komt. Maag volume neemt immers toe. Door meer druk op je darmen/organen etc "duw" je dus je komt ontlasting er letterlijk uit zeg maar. Dus op zich redelijk logisch.

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waardering
3.328
Lengte
1m93
Massa
80kg
Hoeveel appelazijn zou optimaal zijn en hoeveel keer per dag?

Bovenaan