AndroidHealthClinic

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE

Wat een niveau weer bij de Linda. Waarom doen ze uitgerekend dáár nou niet eens een goed, onderbouwd en genuanceerd stuk over AAS? Verras de wereld nou eens met verstand van zaken. Ik word er zo cynisch van om steeds maar weer het negatiefste te verwachten van kutblaadjes als de Linda en dan vervolgens niet teleurgesteld worden.

Bette, is dit wat jij bedoelde met 'een eerlijk/genuanceerd stuk'? Waarom pluk je dan uitgerekend die twee ramptoeristen uit de groep? De een laat zich net zo hard nemen als ie genomen wordt, en de ander spoort duidelijk niet. Waar komen de losers toch elke keer weer vandaan gekropen? Ik ken zát gasten die niet natural zijn maar een gezond stel hersens hebben. Waar zijn die?

Ook een geweldig mooie zin dit :roflol: heel logisch enzo...

Ik zie het gebrek aan logica niet zo. Nederlands is je goedste vak zeker? ;)
De een laat zich net zo hard nemen als ie genomen wordt..... Dat is toch duidelijk dubbelop.
De een laat zich net hard nemen, dat betekent dus dat hij genomen wordt door iemand.
Als ie genomen wordt, dat betekent dus weer dat die genomen wordt.
Maar jij bent zeker ook even slim als intelligent hé?

Voor de rest vond ik de opmerking trouwens wel goed verzonnen, :p alleen niet goed geformuleerd.

De een laat zich net zo hard nemen als ie genomen wordt..... Dat is toch duidelijk dubbelop.
De een laat zich net hard nemen, dat betekent dus dat hij genomen wordt door iemand.
Als ie genomen wordt, dat betekent dus weer dat die genomen wordt.
Maar jij bent zeker ook even slim als intelligent hé?

Voor de rest vond ik de opmerking trouwens wel goed verzonnen, :p alleen niet goed geformuleerd.

Pff, zie t nu pas. Ik bedoelde inderdaad "Hij laat zich net zo hard nemen als dat hij anderen neemt". Was een simpel tikfoutje, meer niet. Gelukkig ben jij hier de waakhond van het algehele intelligentieniveau. Nog meer van dit soort -ahem- geniale, vermeend intelligentie-tonende observaties, oh groot Licht van DBB?

heeft iemand al een artikel in de linda gespot

Pff, zie t nu pas. Ik bedoelde inderdaad "Hij laat zich net zo hard nemen als dat hij anderen neemt". Was een simpel tikfoutje, meer niet. Gelukkig ben jij hier de waakhond van het algehele intelligentieniveau. Nog meer van dit soort -ahem- geniale, vermeend intelligentie-tonende observaties, oh groot Licht van DBB?

Je voelt je wel meteen aangevallen met je beledigingen van hoog niveau.... Het wat niet eens persoonlijk naar jou bedoelt kerel. Ik wijs naar een, in mijn ogen, grappige vergissing. Ik hoef hier voor de rest ook niet over door te gaan. Sorry als ik je beledigd heb. Het wat zeker niet persoonlijk bedoeld of om je af te kraken.

hqdefault.jpg

heeft iemand al een artikel in de linda gespot

Was een hele tijd terug al op DBB voorbij gekomen.

Wat ik me nog vaagjes kan herinneren is dat het ging om twee of drie personen.

Een van die drie(of twee) was zo alfa dat hij een transseksueel neukt. Denk dat hij zelfs de relatie is van die Kelly van der Veer.

De tweede was een skinnyfat phaggot. Die al een lul was voordat hij AAS gebruikte en dat werd erger of zoiets.

Derde persoon heb ik geen idee meer van.

Was een hele tijd terug al op DBB voorbij gekomen.

Wat ik me nog vaagjes kan herinneren is dat het ging om twee of drie personen.

Een van die drie(of twee) was zo alfa dat hij een transseksueel neukt. Denk dat hij zelfs de relatie is van die Kelly van der Veer.

De tweede was een skinnyfat phaggot. Die al een lul was voordat hij AAS gebruikte en dat werd erger of zoiets.

Derde persoon heb ik geen idee meer van.

ja klopt

echt van die mislukte zwartmakerij om het zwartmaken.

:roflol: ik was een beest :roflol:

Die comments ook :roflol:

Thea op 11 maart 2015 om 14:55
Ik heb vroeger eens zo'n anabolen junk gedate. Hij liep toen nog folders voor een supermarkt. Hij was zo verslaafd dat als hij geen geld had de sportschool eigenar ging afkluiven om z'n shotje te krijgen. Jaren later hoorde ik dit pas, toen ik hem vroeg waarom hij dat deed, zei hij "ik vond het gewoon lekker". Z'n lichaam is nu uitgezakt en heeft t**ten gekregen...alles hangt bij hem.

Je voelt je wel meteen aangevallen met je beledigingen van hoog niveau.... Het wat niet eens persoonlijk naar jou bedoelt kerel. Ik wijs naar een, in mijn ogen, grappige vergissing. Ik hoef hier voor de rest ook niet over door te gaan. Sorry als ik je beledigd heb. Het wat zeker niet persoonlijk bedoeld of om je af te kraken.

Je voelt je wel meteen aangevallen? Gast, je valt me ook gewoon meteen aan. Niet zo gek dat je van repliek gediend wordt als je venijnig uit de hoek komt toch. Het was mij allang best.

Terug
Naar boven