Fitness Seller

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE

Die reacties eronder :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

leroy kakiay natural bodybuilding athlete op 11 maart 2015 om 00:46
Mooi stuk! Eerlijk en de waarheid. Ik ken ivko al een tijd. En zijn verhaal is zijn verhaal mensen die niet erkennen dat zijn bijwerkingen bijna standaard zijn. Leven in een glazen bol. Hou het gezond eet en train goed zorg dat je voldoende macro's binnen krijgt en werk naar je persoonlijk beste shape! Respecteer de keuzes van andere maar adviseer zeker een gezondere levensstijl. https://www.facebook.com/leroykakiaynaturalbbathlete?ref=hl

:roflol:

leroy in the house

Dat moet Galen haast wel geweest zijn.

Leroy is een tool!!!

don't do it boy's stay natty, mkay

Wat een ontzettend top artikel zeg... en maar raar vinden dat de bodybuildingemeenschap zo serieus en enthousiast op dit soort aanboden ingaat.

Haha thedeen vind annabolen boys ook wel geil bismillah

Zouden ze daar serieus voor gekuurd hebben? :roflol:

HAhaha die reacties eronder, sowieso 1 van Peanut bij :roflol:

'Door het gebruik van anabolen werd ik een lul vaneen vent. Het lieve verdween, ik kreeg woedeaanvallen en seksueel werd ik zo actief, dat dat niet leuk is voor je partner'

wie zegt dat die geen lul van een vent voor de tijd was :p

zien er wel uit alsof ze een kuurtje of 15 gehad hebben.
Als je voor zo'n fysiek flink heb moeten kuren dan zou ik me schamen. Mijn buurman sport niet en die ziet er ook zo uit.

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

'Door het gebruik van anabolen werd ik een lul vaneen vent. Het lieve verdween, ik kreeg woedeaanvallen en seksueel werd ik zo actief, dat dat niet leuk is voor je partner' wie zegt dat die geen lul van een vent voor de tijd was :p
Ja inderdaad. Ik ben ook een lul van mezelf en tijdens een kuur ben ik gewoon nog een grotere lul.

Wat een niveau weer bij de Linda. Waarom doen ze uitgerekend dáár nou niet eens een goed, onderbouwd en genuanceerd stuk over AAS? Verras de wereld nou eens met verstand van zaken. Ik word er zo cynisch van om steeds maar weer het negatiefste te verwachten van kutblaadjes als de Linda en dan vervolgens niet teleurgesteld worden.

Bette, is dit wat jij bedoelde met 'een eerlijk/genuanceerd stuk'? Waarom pluk je dan uitgerekend die twee ramptoeristen uit de groep? De een laat zich net zo hard nemen als ie genomen wordt, en de ander spoort duidelijk niet. Waar komen de losers toch elke keer weer vandaan gekropen? Ik ken zát gasten die niet natural zijn maar een gezond stel hersens hebben. Waar zijn die?

Terug
Naar boven