- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
moeten het anabolen gebruikers zijn of hoeven ze er enkel op te lijken?
heb je het artikel gezien?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moeten het anabolen gebruikers zijn of hoeven ze er enkel op te lijken?

neen. Aware me?
ooh zie nu dat die post van 13 januari is![]()
leroy kakiay natural bodybuilding athlete op 11 maart 2015 om 00:46
Mooi stuk! Eerlijk en de waarheid. Ik ken ivko al een tijd. En zijn verhaal is zijn verhaal mensen die niet erkennen dat zijn bijwerkingen bijna standaard zijn. Leven in een glazen bol. Hou het gezond eet en train goed zorg dat je voldoende macro's binnen krijgt en werk naar je persoonlijk beste shape! Respecteer de keuzes van andere maar adviseer zeker een gezondere levensstijl. https://www.facebook.com/leroykakiaynaturalbbathlete?ref=hl

zien er wel uit alsof ze een kuurtje of 15 gehad hebben.
ivan inclusief zyzz broekje

Als je voor zo'n fysiek flink heb moeten kuren dan zou ik me schamen. Mijn buurman sport niet en die ziet er ook zo uit.zien er wel uit alsof ze een kuurtje of 15 gehad hebben.
Ja inderdaad. Ik ben ook een lul van mezelf en tijdens een kuur ben ik gewoon nog een grotere lul.'Door het gebruik van anabolen werd ik een lul vaneen vent. Het lieve verdween, ik kreeg woedeaanvallen en seksueel werd ik zo actief, dat dat niet leuk is voor je partner' wie zegt dat die geen lul van een vent voor de tijd was![]()