MuscleMeat

Gezocht: Gespierde mannen met anabolen die in LINDA magazine willen komen met een mooie foto (ANONIE

"Ivan heeft geen idee wat ‘die troep’ met zijn lichaam heeft gedaan."
Niet veel zo te zien :roflol:

Wat een niveau weer bij de Linda. Waarom doen ze uitgerekend dáár nou niet eens een goed, onderbouwd en genuanceerd stuk over AAS? Verras de wereld nou eens met verstand van zaken. Ik word er zo cynisch van om steeds maar weer het negatiefste te verwachten van kutblaadjes als de Linda en dan vervolgens niet teleurgesteld worden.

Bette, is dit wat jij bedoelde met 'een eerlijk/genuanceerd stuk'? Waarom pluk je dan uitgerekend die twee ramptoeristen uit de groep? De een laat zich net zo hard nemen als ie genomen wordt, en de ander spoort duidelijk niet. Waar komen de losers toch elke keer weer vandaan gekropen? Ik ken zát gasten die niet natural zijn maar een gezond stel hersens hebben. Waar zijn die?

De doelgroep zijn domme wijven die graag hun eigen opvattingen nog eens bevestigd zien worden door een derde. Zo rolt de female psyche.

Wat een niveau weer bij de Linda. Waarom doen ze uitgerekend dáár nou niet eens een goed, onderbouwd en genuanceerd stuk over AAS? Verras de wereld nou eens met verstand van zaken. Ik word er zo cynisch van om steeds maar weer het negatiefste te verwachten van kutblaadjes als de Linda en dan vervolgens niet teleurgesteld worden.

Bette, is dit wat jij bedoelde met 'een eerlijk/genuanceerd stuk'? Waarom pluk je dan uitgerekend die twee ramptoeristen uit de groep? De een laat zich net zo hard nemen als ie genomen wordt, en de ander spoort duidelijk niet. Waar komen de losers toch elke keer weer vandaan gekropen? Ik ken zát gasten die niet natural zijn maar een gezond stel hersens hebben. Waar zijn die?

Die reageren zelden op zulke dingen, puur omdat het verhaal toch altijd negatief in het daglicht gezet wordt. Ongeacht of je een stel goed werkende hersens hebt, schrijven ze toch wel wat ze willen. Deze cirkel gaat ook nooit doorbroken worden, want het stereotype anabolle gebruikers wordt mooi in stand gehouden door de coffeshopmedewerkers en andersoortig crimineel gespuis met een IQ van een gemiddelde 12 jarige.. Die dus wel dom genoeg zijn om erop te reageren.

Die jongens zijn gewoon natty ???

Diana Bol op 11 maart 2015 om 00:08
hmmm wat een lekkere gespierde mannen. Ik word er helemaal nat van

Geweldige naam! :D

Ze hebben wel die ekte hardcore kuurders eruit gepikt ja.

Man
Man
Man

"Ivan heeft geen idee wat ‘die troep’ met zijn lichaam heeft gedaan."
Niet veel zo te zien :roflol:

Leon is een f**got en batst nu een nepwijf.
Ivan is een skinny b*ch met lelijke kauwgom tatoeages.

Anaalbols, not even once.

Ook lekker gelukte rug-foto's, werken echte genieën bij dat grafblad.

Wat sta ik er mooi in, goed fysiek heb ik he.

Goed '(ANONIEM)' ook.

Dus we zijn allemaal dierenarts..

Nynke op 10 maart 2015 om 16:21
Beetje jammer dat je penis krimpt door gebruik van anabolen, dat vertellen ze er dan weer niet bij :p
REAGEER • LIKE

Winny Strol op 11 maart 2015 om 14:35
Hallo Nynke, gisteravond zei je nog wat anders. Groetjes, Leroy
LIKE
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Nu te lezen in de Linda!

"Werkloze dierenartsen die het aanleggen met hermafrodieten door het gebruik van anabolen steroïden".

Wou vroeger altijd dierenarts worden :heart:

Terug
Naar boven