walter75
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een niveau weer bij de Linda. Waarom doen ze uitgerekend dáár nou niet eens een goed, onderbouwd en genuanceerd stuk over AAS? Verras de wereld nou eens met verstand van zaken. Ik word er zo cynisch van om steeds maar weer het negatiefste te verwachten van kutblaadjes als de Linda en dan vervolgens niet teleurgesteld worden.
Bette, is dit wat jij bedoelde met 'een eerlijk/genuanceerd stuk'? Waarom pluk je dan uitgerekend die twee ramptoeristen uit de groep? De een laat zich net zo hard nemen als ie genomen wordt, en de ander spoort duidelijk niet. Waar komen de losers toch elke keer weer vandaan gekropen? Ik ken zát gasten die niet natural zijn maar een gezond stel hersens hebben. Waar zijn die?
Wat een niveau weer bij de Linda. Waarom doen ze uitgerekend dáár nou niet eens een goed, onderbouwd en genuanceerd stuk over AAS? Verras de wereld nou eens met verstand van zaken. Ik word er zo cynisch van om steeds maar weer het negatiefste te verwachten van kutblaadjes als de Linda en dan vervolgens niet teleurgesteld worden.
Bette, is dit wat jij bedoelde met 'een eerlijk/genuanceerd stuk'? Waarom pluk je dan uitgerekend die twee ramptoeristen uit de groep? De een laat zich net zo hard nemen als ie genomen wordt, en de ander spoort duidelijk niet. Waar komen de losers toch elke keer weer vandaan gekropen? Ik ken zát gasten die niet natural zijn maar een gezond stel hersens hebben. Waar zijn die?
Ik ken haar. Ze is de zus van Turina.Diana Bol op 11 maart 2015 om 00:08 hmmm wat een lekkere gespierde mannen. Ik word er helemaal nat van Geweldige naam!![]()
... De foto is anoniem en je mag ook een andere naam gebruiken, alleen je rug wordt gefotografeerd...
Rofl, zoals voorspeld, sensatie-geile leugenaars

"Ivan heeft geen idee wat ‘die troep’ met zijn lichaam heeft gedaan."
Niet veel zo te zien![]()

Wow, onthullend artikel, dierenartsen zitten ook aan de anabolen:

Nynke op 10 maart 2015 om 16:21
Beetje jammer dat je penis krimpt door gebruik van anabolen, dat vertellen ze er dan weer niet bij
REAGEER • LIKE
Winny Strol op 11 maart 2015 om 14:35
Hallo Nynke, gisteravond zei je nog wat anders. Groetjes, Leroy
LIKE