MuscleMeat

'gezocht' info over kuren

freakyrico

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
74kg
Beste allemaal,

Ik heb al enige tijd in me hoofd om een kuur te beginnen of no-xplod, wie kan me et wat info over geven
Welke kuur moet ik beginnen klein middel of groot.
En is het wel goed voor me, mij is verteld dat je er wel goed door groeid door zo een kuur maar ik dacht laat ik het hier ff posten
Zullen hier vast mensen zijn die er verstand van hebben.

Ben zelf 1.68 75 kilo weet me vet percentage niet maar ben niet dik wel al wat gespierd en me doel is groter te worden en sterker plus droger.

Hoor graag van jullie,

Ik zal je deze info geven. Je bent met die stats niet klaar voor een kuur. Waarom? Omdat je voor kuren extreem gemotiveerd moet zijn want NA je kuur krijg je een terugval. Als je wel gemotiveerd was dan waren je stats wel beter geweest. Je wilt misschien wel heel graag de look hebben, het eten en trainen vind je blijkbaar minder van belang.
kortom, kuren gaat voor jou op dit moment niet werken.

Wat voor kuur bedoel je? Want je gebruikt no xplode en een kuur in één zin, terwijl ze veel van elkaar verschillen. Als je AAS bedoelt zit je in de verkeerde topic en No xplode ook eigenlijk.. Als je het over een supplement ''kuur'' hebt dan moet je in de supplementen sectie kijken en voor AAS ditto.

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor kuur bedoel je? Want je gebruikt no xplode en een kuur in één zin, terwijl ze veel van elkaar verschillen. Als je AAS bedoelt zit je in de verkeerde topic en No xplode ook eigenlijk.. Als je het over een supplement ''kuur'' hebt dan moet je in de supplementen sectie kijken en voor AAS ditto.

Ja bedankt ik zie het Indd

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 21:02 ----------

Ik zal je deze info geven. Je bent met die stats niet klaar voor een kuur. Waarom? Omdat je voor kuren extreem gemotiveerd moet zijn want NA je kuur krijg je een terugval. Als je wel gemotiveerd was dan waren je stats wel beter geweest. Je wilt misschien wel heel graag de look hebben, het eten en trainen vind je blijkbaar minder van belang.
kortom, kuren gaat voor jou op dit moment niet werken.

Vind het knap van je dat je al gelijk bedenkt dat ik niet gemotiveerd ben want je weet natuurlijk hoe ik eruit zie en hoevaak eik train en etc maar oké je mag het zeggen uiteraard, maar bij deze ik train 5 dagen in de week elke week ma,di,wo,vr,za en kwa eten ik eet gewoon me normale eten geen fastfood etc bankdruk 110 kilo dood op de borst sqaud 120 kilo deadlift 180 kilo een weeg 75 kilo dus of ik gemotiveerd ligt het zeker niet aan

Maar bedankt voor je reactie anyway

Ja bedankt ik zie het Indd

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 21:02 ----------

Vind het knap van je dat je al gelijk bedenkt dat ik niet gemotiveerd ben want je weet natuurlijk hoe ik eruit zie en hoevaak eik train en etc maar oké je mag het zeggen uiteraard, maar bij deze ik train 5 dagen in de week elke week ma,di,wo,vr,za en kwa eten ik eet gewoon me normale eten geen fastfood etc bankdruk 110 kilo dood op de borst sqaud 120 kilo deadlift 180 kilo een weeg 75 kilo dus of ik gemotiveerd ligt het zeker niet aan

Maar bedankt voor je reactie anyway

Ik zou het behoorlijk knap vinden van iemand die geen verstand heeft van voeding en twijfelt tussen een 'kuur' en NO-Xplode in staat is om 180 kg te deadliften. Post een filmpje op Youtube en ik betaal je kuur....

Lol... No X-plode is gewoon een no2 supplement... Straks komen mensen nog met vragen over een creatine kuur.

door alleen al goed te eten (dieten) kom je al aardig ver.
ik ben des tijds veel zwaarder geworden door puur voeding.
Ben naar een dietist gegaan en heeft me alles uitgelgd.
en NO xplode is leuk spul, maar goed eten doet meer.

Terug
Naar boven