XXL Nutrition

GEZOCHT: trainer van de miniemen Beerschot seizoen 1983-1984

Danny Vermeulen

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Zelf ben ik ergens eind jaren '70 beginnen voetballen bij de préminiemen van Beerschot. Ik deed het aardig, maar bij de miniemen was een trainer die zijn handen niet kon thuis houden als jullie begrijpen wat ik bedoel. Daarom ben ik gestopt met voetballen destijds en mogelijk heb ik daardoor veel geld misgelopen.

Nou ken ik zijn naam niet meer maar hoop dat iemand me kan helpen. Ik zoek dus de persoon die in seizoen 83-84 trainer was van de miniemen van Beerschot! Wie hem kan lokaliseren kan een flinke beloning verwachten!

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Je denkt dat één van leden hier, voornamelijk uit Nederland en gemiddeld pakweg 20 jaar, toevallig kan weten wie de trainer was van een nietszeggend ploegje uit Beerschot zo'n 25 jaar geleden? :roflol:

Los daarvan zou ik eens proberen op een belgisch voetbalforum en er vooral niet bijvermelden dat het gaat om een afrekening maar dat je opnieuw contact wil opzoeken, ik gok dat je dan al iets verder staat. Anders stuur je maar een e-mail naar de clubs van Beerschot ofzo, als niemand het daar weet...

Vergeet geen kiekjes te maken als je langs gaat, levert vast en zeker weer een mooi stukje op.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het, maar daarstraks waren we tijdens het werk naar de DVD-film "Sleepers" aan het kijken en dat bracht me op bepaalde ideeën, snap je?

Je hebt je laten palen door je coach?

Kreeg je vervolgens geen basisplaats dan?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Had altijd een basisplaats, maar na het palen ben ik gestopt.

Kleuter ;)

Bijzonder verstandig om die onzin hier te posten.

:roflol:

Je denkt dat één van leden hier, voornamelijk uit Nederland en gemiddeld pakweg 20 jaar, toevallig kan weten wie de trainer was van een nietszeggend ploegje uit Beerschot zo'n 25 jaar geleden? :roflol:

Los daarvan zou ik eens proberen op een belgisch voetbalforum en er vooral niet bijvermelden dat het gaat om een afrekening maar dat je opnieuw contact wil opzoeken, ik gok dat je dan al iets verder staat. Anders stuur je maar een e-mail naar de clubs van Beerschot ofzo, als niemand het daar weet...

Vergeet geen kiekjes te maken als je langs gaat, levert vast en zeker weer een mooi stukje op.

Leef jij onder een steen of zo? Nog nooit van Beerschot gehoord? De Antwerpse club Beerschot die gefusioneerd is tot GBA: Germinal Beerschot Antwerpen. Een van de eersteklasseploegen in België? Zegt je niks?

Leef jij onder een steen of zo? Nog nooit van Beerschot gehoord? De Antwerpse club Beerschot die gefusioneerd is tot GBA: Germinal Beerschot Antwerpen. Een van de eersteklasseploegen in België? Zegt je niks?

Het is en blijft maar belgisch voetbal, leg je er gewoon bij neer dat wij niet kunnen voetballen :)

Het gaat hier over de miniemenploeg. :rolleyes: De man die hij zoekt kreeg wellicht niet eens een verloning voor zijn werk als trainer. Dus ja, het gaat hier om een onbekende ploeg. En natuurlijk ken ik de eersteklasser GBA, maar er zit wel een verschilletje in de miniemen en de profvoetballers. :roflol:

Het gaat hier over de miniemenploeg. :rolleyes: De man die hij zoekt kreeg wellicht niet eens een verloning voor zijn werk als trainer. Dus ja, het gaat hier om een onbekende ploeg. En natuurlijk ken ik de eersteklasser GBA, maar er zit wel een verschilletje in de miniemen en de profvoetballers. :roflol:

Ik ben ook helemaal geen voetbalfan, en al zeker niet van Beerschot, maar ik vond het gewoon gek dat je het had over 'een ploeg uit Beerschot', aangezien dat helemaal geen dorp ofzo is, maar gewoon de naam van een van de bekendste ploegen van België. Om even je sig te gebruiken: sense. it makes none.
;)

Superdudes are takin over dbb!!! Voetbaltopics!!! :eek::eek::eek::eek:

Ga je hem aanklagen voor dat misgelopen geld omdat je 25 jaar geleden gestopt bent met voetballen door hem? :roflol:

zie je nou wel dat voetbal heel gay is!

Ik ben ook helemaal geen voetbalfan, en al zeker niet van Beerschot, maar ik vond het gewoon gek dat je het had over 'een ploeg uit Beerschot', aangezien dat helemaal geen dorp ofzo is, maar gewoon de naam van een van de bekendste ploegen van België. Om even je sig te gebruiken: sense. it makes none.
;)

Zal wel aan mij liggen, maar volgens mij is zo'n kinderploegje nog steeds een nietszeggend ploegje, met of zonder mooie naam. :D

Danny, geef maar toe, je hebt er wel van genoten ;)

beer-schot, toepasselijke naam.:roflol:

Terug
Naar boven