Fitness Seller

Gezond gewicht, maar nog steeds te dik

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zo verschrikkelijk eigenwijs ?
Je komt hier met een hulpvraag toch , dan neem ik aan dat je de adviezen van zeer ervaren mensen hier tot je neemt ..

“ zie hier overigens geen probleem in “
“ waarom zou ik stoppen “
“ over 2 maanden progressie ik toename dus waarom zou ik stoppen “

Voedingsschema is ruk , trainingsschema is nog meer dan ruk en je eigenwijze houding helpt ook niet echte mee op dit moment
 
Waarom zo verschrikkelijk eigenwijs ?
Je komt hier met een hulpvraag toch , dan neem ik aan dat je de adviezen van zeer ervaren mensen hier tot je neemt ..

“ zie hier overigens geen probleem in “
“ waarom zou ik stoppen “
“ over 2 maanden progressie ik toename dus waarom zou ik stoppen “

Voedingsschema is ruk , trainingsschema is nog meer dan ruk en je eigenwijze houding helpt ook niet echte mee op dit moment

Omdat ik tevreden ben over mijn krachtschema’s die ik nu hanteer. Ik zie progressie, dus inderdaad nogmaals; waarom zou ik er mee stoppen? Mijn vraag was of ik me meer met krachttraining bezig moet houden aangezien ik toch nog wel vet heb en er bang voor ben dat ik er nog forser uit ga zien. Die vraag is inmiddels deels beantwoord. Voor de rest zie ik de noodzaak niet in om alles op de detail uit te leggen wat ik doe qua workouts aangezien het voor mij op dit moment werkt en er een stijgende lijn in zie. Misschien is het schema voor jou ruk omdat je al je hele leven in de gym hangt, maar ik zou je zeggen dat het voor een beginner enorm pittig is.
 
Waarom zo verschrikkelijk eigenwijs ?
Je komt hier met een hulpvraag toch , dan neem ik aan dat je de adviezen van zeer ervaren mensen hier tot je neemt ..

“ zie hier overigens geen probleem in “
“ waarom zou ik stoppen “
“ over 2 maanden progressie ik toename dus waarom zou ik stoppen “

Voedingsschema is ruk , trainingsschema is nog meer dan ruk en je eigenwijze houding helpt ook niet echte mee op dit moment


Koen is de reden waarom ik geen personal training geef
 
Als je kt schema zo goed beviel in combi met GOEDE voeding dan had je niet gevraagd wat beter was... cardio of kt qua vetverbranding.
Dan had je al ervaren dat voeding de grootste impact zou hebben.
Dat kt spieren opbouwt en cardio ondersteund is aan een kcal tekort maken en afvallen.
Dus ga aan de gang met voeding en kt.

ja ik reageer nog steeds omdat ik vind dat iedereen hulp moet krijgen.... eigenwijs of niet ...
Maar t zit ook gewoon in me ..... velen zouden t al lang opgegeven hebben... :o
 
Waarom zo verschrikkelijk eigenwijs ?
Je komt hier met een hulpvraag toch , dan neem ik aan dat je de adviezen van zeer ervaren mensen hier tot je neemt ..

“ zie hier overigens geen probleem in “
“ waarom zou ik stoppen “
“ over 2 maanden progressie ik toename dus waarom zou ik stoppen “

Voedingsschema is ruk , trainingsschema is nog meer dan ruk en je eigenwijze houding helpt ook niet echte mee op dit moment

Ik had 1 vraag en die is nu beantwoord door martina. En inderdaad het gene waar ik mee bezig ben bevalt goed ik had enkel een vraag waar ik me nu moet op focussen; voeding, kracht of cardio. Niet wat ik precies doe, want daar merk in progressie in dus dan zou het toch raar zijn om daar mee te stoppen? Never change a winning team zeggen ze toch altijd? Nou ja je snapt wat ik bedoel. Dat jij mijn trainingschema ruk vindt kan zijn, maar ik ben een beginner en voor mij is het pittig genoeg.
 
Als je kt schema zo goed beviel in combi met GOEDE voeding dan had je niet gevraagd wat beter was... cardio of kt qua vetverbranding.
Dan had je al ervaren dat voeding de grootste impact zou hebben.
Dat kt spieren opbouwt en cardio ondersteund is aan een kcal tekort maken en afvallen.
Dus ga aan de gang met voeding en kt.

ja ik reageer nog steeds omdat ik vind dat iedereen hulp moet krijgen.... eigenwijs of niet ...
Maar t zit ook gewoon in me ..... velen zouden t al lang opgegeven hebben... :o

Misschien had ik mijn vraag niet duidelijk geformuleerd, maar mijn vraag was in ieder geval waar ik me vooral op moet focussen; Kracht of cardio. Ik vreesde ervoor dat ik er dikker uit ging zien als ik nu extra kracht ging doen, omdat mijn vetlaag er nog steeds is. Maar als ik opbouw uit jouw antwoord betekent het dus dat ik me gewoon op extra kracht kan focussen en een gezond voedingsplan moet aanhouden. Cardio doe ik dan nu niet meer voor het afvallen, maar enkel om mijn conditie op peil te houden.
 
Gelieve geen topics aanmaken en nadien titel + posts verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven