MuscleMeat

gezond?

hahah dus ik sport 1/5 uur en praat in de rust, ik snap warom julie zo snel klaar zijn julie hebben ook niemand om tegen te praaten, durf te wedden dat de gene die op mijn berichtjes reageert weer zoon domme spuiter is. die niks is zonder zijn dope is, en 1uurtje pak ik de spieren die ik die dag train .half uur rennen en buik. ik weet niet hoe julie trainen maar als ik 40min train heb ik het idee dat ik niks gedaan heb, ieders zijn ding de 1 wil wat berijken en de ander is met een 40min weer thuis

Reactie gaat nergens over!
Jij stelt een vraag, en je krijgt heel normaal antwoord. 2 uur "trainen" is niet altijd 2 uur trainen. Dat wordt gezegd, that's all, geen verwijten niks.
Als jij dan zo reageert dan hoef wat mij betreft ook geen serieuze reactie meer te verwachten.

hahah dus ik sport 1/5 uur en praat in de rust, ik snap warom julie zo snel klaar zijn julie hebben ook niemand om tegen te praaten, durf te wedden dat de gene die op mijn berichtjes reageert weer zoon domme spuiter is. die niks is zonder zijn dope is, en 1uurtje pak ik de spieren die ik die dag train .half uur rennen en buik. ik weet niet hoe julie trainen maar als ik 40min train heb ik het idee dat ik niks gedaan heb, ieders zijn ding de 1 wil wat berijken en de ander is met een 40min weer thuis
Interpunctie is geen misdrijf!

/respect voor Tokkelboer dat ie nog moeite doet, ik zou geen finger strekken voor die knaap.

altijd leuk, iemand die een vraag steld en als hij antwoord krijgt zich meteen aangevallen voelt:D

deze jongeman is een verrijking voor het forum

• Topic Starter Topic Starter
Als je niet in 40 minuten kunt trainen train je niet hard genoeg. Gebruik de overgebleven tijd aan je beheersing van de Nederlandse taal.
daar word je mee gebooren dilectie haha maar dat gezeur krijg je bij je opvoeding ik niet hard genoeg trainen wees daar maar niet bang voor

daar word je mee gebooren dilectie haha maar dat gezeur krijg je bij je opvoeding ik niet hard genoeg trainen wees daar maar niet bang voor

Een spellingchecker kost echt niet veel en is een goed begin.
En punten en komma's zijn ook al gratis.

zal vast wel een kloontje zijn.

• Topic Starter Topic Starter
waar gaat het nu over dan sport of jullie ego, wat een gezijk om een paar spel fouten, als je zeurt heb ik geen behoefte dat je reageert,

---------- Toegevoegd om 05:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:04 ----------

Een spellingchecker kost echt niet veel en is een goed begin.
En punten en komma's zijn ook al gratis.
wat een kometaar, maja wat wil je als je zo oud bent, dan moet je ook wel je kunt dan toch niet veel meer berijken

En wie denk je wel niet dat JIJ bent, Remja.
Als je het allemaal beter weet en zo zeker bent over je eigen "zaakje" waarom open je dan dit topic? Zelfs op het opbouwende commentaar heb jij wel weer een argument. Ja vind je logisch dat er dan nog weinig andere zijn die nog moeite willen steken in zo'n bijdehande puber als jij. Als je zelf nou begint met HARD trainen ipv lullen en ook probeerd te "luisteren", dan kun je nog wat opsteken van de meeste gasten hier.

ÉN NIEMAND is nog te oud om wat te leren!

even een vraagje.
heb jij wel vrienden?

IQ van minder dan z'n BW

Ik sport ook soms langer dan 2 uur.
Maar als je enkel krachttraining doet is 2 uur per dag teveel van het goede

Zei er iemand taalfouten?

En of remja even zelfmoord wil plegen.

'gemidelt'

t*ring gast. Neem nog een zyklon b.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

En dyslectie is een leugen, het is geen aandoening en/of stoornis omdat er bij een MRI-scan niets anders oplicht dan bij normale mensen (tijdens lezen).

Je bent gewoon een dommerik.

Verder had Einstein enzo ook geen dyslectie, dat is ook een leugen, verzonnen zodat de onfortuinlijke ouders het idee hebben dat hun zoon/dochter iets kan bereiken (wat dus niet waar is, want je bent een dommerik).

Wie denk jij wel niet wie bent skld? Ik maak de grond gelijk met jou, zowel intellectueel als op andere niveaus. Je stelt niks voor, dus doe je dan ook niet zo voor aub.

:roflol:

Zei er iemand taalfouten?

En of remja even zelfmoord wil plegen.

'gemidelt'

t*ring gast. Neem nog een zyklon b.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

En dyslectie is een leugen, het is geen aandoening en/of stoornis omdat er bij een MRI-scan niets anders oplicht dan bij normale mensen (tijdens lezen).

Je bent gewoon een dommerik.

Verder had Einstein enzo ook geen dyslectie, dat is ook een leugen, verzonnen zodat de onfortuinlijke ouders het idee hebben dat hun zoon/dochter iets kan bereiken (wat dus niet waar is, want je bent een dommerik).

:roflol:

Wie denk jij wel niet wie bent skld? Ik maak de grond gelijk met jou, zowel intellectueel als op andere niveaus. Je stelt niks voor, dus doe je dan ook niet zo voor aub.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Dat is hetzelfde als zeggen dat je Ronnie Coleman weleens eventjes gaat kloppen bij een wedstrijd.

Terug
Naar boven