AndroidHealthClinic

GH + AAS kuur.

ik ga deze even meevolgen ...

Ziet er goed uit bro erg netjes,goede pix

Hoelang zit je al in de kuur, persoonlijk zou ik 16 weken of zo OFF gaan. Ben nu zelf ongeveer 14 weken bezig, ga nog een paar weekjes door, maar heb echt zin om weer even OFF te gaan.

dat is zijn vraag niet! zou zelf 4weken niets nemen ipv 4weken bridge! lange esters werken toch nog even door enz! dus zou gewoon even 4 weken nix zetten op de gh t4 slin en eventueel DNP na

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit bro erg netjes,goede pix

Thx makker:D

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

dat is zijn vraag niet! zou zelf 4weken niets nemen ipv 4weken bridge! lange esters werken toch nog even door enz! dus zou gewoon even 4 weken nix zetten op de gh t4 slin en eventueel DNP na

Ja idd lange esthers werken nog ff door,maar duurt ook weer ff voor ze weer goed te werk gaan.

Zo ie zo gaat gh blijven doorlopen,igf komt er ook in en T4 komt er ook in,heb T4 gans de kuur nog niet nodig had en nu slin er inzit is de vermoeidheid amper nog merkbaar.
Deze 4 weken durende bridge/nakuur gaan meer vetverbrand gericht zijn,low carbs

+1, valt mij ook dat je je vaak afgeeft op andere personen en dat je jezelf altijd in de hemel prijst, maar heb nog weinig spectaculairs van je gezien voor iemand die anderen vaak op hun plaats zet.

+1 ik bent het hiermee eens. Sjappie wat lul je nou slap die gast heeft toch een prima fysiek man. Gaat alleen maar groter worden!

s6 TS en gainze!

nix op aan te merken erg goede fysiek Dimos................ben echter wel jaloers op Sjappie zijnhaardos....die vind ik dan wel weer cool

Korte update:

Week 8

Stats: 93,5 kilo , VP 11-12

Gewicht is goed naar boven gegaan,ben sinds begin van men kuur al 7,5 kilo bijgekomen waar ik heel tevreden over ben,de meeste gains zijn nu toch gekomen sinds ik slin toepas.

Ben zaterdag naar een verjaardagsfeestje geweest wat gedronken niet zo heel veel geslapen en heb gistern dan s'morgens bij ontwaken 8ù gezet en in de namiddag nog s 8ù gezet,s'avonds een uurtje of twee later,handen massas beginnen zwellen kom ze amper dicht doen en men voeten die immens pijn deden,was de eerste maal dat ik zulke sides erg ervaarde wat normaal is met een hoge dosis.

Wat ik toch merk is dat men armen sterkst van al groeien,zet al men injects IM in men biceps en zie daar toch aardig vershil.

Is nu ook twee weekjes dat ik op Blue zit en merk wel wat meer sides dan van de Greens,vooral gewrichtpijnen,schouders zitten soms echt bloktoe.

Herstel is echt wel super.

Nog 4 weekjes en dan zit deze kuur erop,tot nu toe erg tevreden erover en dit enkel met Test als AAS,wil zeggen dat de peps goed z'n werk doen.

Gr.

Mooi resultaat, maar vind je dat de kosten opwegen tegen het resultaat?
HGH is niet bepaald goedkoop als je het vergelijkt met AAS.

de meeste gains zijn nu toch gekomen sinds ik slin toepas.

slin is top! hoeveel neem je nu? en hoe ziet je voeding eruit na de slin shot?

heb gisteren dan s'morgens bij ontwaken 8ù gezet en in de namiddag nog s 8ù gezet

16iu totaal! zo dat is veel:) heb je veel last gehad van ADH bloat met de gh? wil het zelf namelijk ook nemen! mooiste is 5/7 10 iu (2kits per 4weken) maar ben doodsbang voor de bloat.. zal dus echt eerst tijdje op 2iu 7/7 moeten zitten ben ik bang

Mooi resultaat, maar vind je dat de kosten opwegen tegen het resultaat?
HGH is niet bepaald goedkoop als je het vergelijkt met AAS.

Tja ieder z'n hobby/passie zeker.

De één geeft duizenden euro's aan z'n wagen te pimpen,de ander geeft ieder weekend honderden euro's aan champagne en grieten wat ook zeker eens leuk is en ik geef me centjes aan mijn passie Bodybuilding.

ieder z'n ding:D

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

slin is top! hoeveel neem je nu? en hoe ziet je voeding eruit na de slin shot?

10/10 gh/slin im na men WO. "* per week.

Voeding na shot 80 dex dan na een min.of 5 70 whey,45-50 min.later 70 gr rijst en een potje tonijn in eigen nat en dan na een uurtje idem maar doe er dan een beetje minutesoep poeder bij voor de smaak,is wel lekker.

Of als ik niet zo veel tijd heb,zijn gewoon brinta/whey shakes.

16iu totaal! zo dat is veel:) heb je veel last gehad van ADH bloat met de gh? wil het zelf namelijk ook nemen! mooiste is 5/7 10 iu (2kits per 4weken) maar ben doodsbang voor de bloat.. zal dus echt eerst tijdje op 2iu 7/7 moeten zitten ben ik bang

Tja bloaten misschien wel wat,maar valt goed mee.
Zit er meer mee in om vetter te worden dan wat te bloaten ,want dat verdwijnt vlugger.

Kom net van rug trainen en terug nieuwe pr's gezet vooral met DL + 20 kilo,wat erg leuk is.

Denk dat de enige reden dat ik zo sterk ben geworden is dat er nieuwe spiercelletjes geboren zijn en deze nu flink aan het meegroeien zijn door de test.

Heb nog gekuurd op 775 tren a per week en kan ik niet vergelijken met nu,wel ook massas zweten zoals tren.

Heb nog gekuurd op 775 tren a per week en kan ik niet vergelijken met nu,wel ook massas zweten zoals tren.

als alles gaat zoals het moet zit ik van de winter op 1000mg tren per week en 50iu gh per week :) maar helaas loopt het nooit als gepland hier

als alles gaat zoals het moet zit ik van de winter op 1000mg tren per week en 50iu gh per week :) maar helaas loopt het nooit als gepland hier

Pfff...Tren..paranoia zooi,moet ik echt niet meer.
Denk op 50ù dat je geen zulke dosis AAS nodig hebt,genieten van de Gh gains e, denk dat je er een beetje slin ook gaat bijdoen zeker?

Hoelang ga je op 16 IU zitten Dimos? Ik ben het met je eens wat die hobby betreft.. Top trouwens van je PR's. Dan kan je dag niet meer stuk hè..
Hoelang ben je van plan aan de GH te blijven?

Kom net van rug trainen en terug nieuwe pr's gezet vooral met DL + 20 kilo,wat erg leuk is.

Denk dat de enige reden dat ik zo sterk ben geworden is dat er nieuwe spiercelletjes geboren zijn en deze nu flink aan het meegroeien zijn door de test.

Damn een deadlift van +20 kg is fantastisch wat een grote stap ook in 1 keer. Gefeliciteerd hoeveel DL je nu qua kg`s?

Pfff...Tren..paranoia zooi,moet ik echt niet meer.
Denk op 50ù dat je geen zulke dosis AAS nodig hebt,genieten van de Gh gains e, denk dat je er een beetje slin ook gaat bijdoen zeker?

training wordt 6daagse split alles 2 keer per week, zal 3 keer slin nemen!

Tren wordt je goed gek van, maar blijft ongeevenaard

Terug
Naar boven