gh laag gedoseerd laten doorlopen (althans dat ga ik doen)
Yup ging ik doen,iets van 4ù 4/7.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gh laag gedoseerd laten doorlopen (althans dat ga ik doen)
Hoelang zit je al in de kuur, persoonlijk zou ik 16 weken of zo OFF gaan. Ben nu zelf ongeveer 14 weken bezig, ga nog een paar weekjes door, maar heb echt zin om weer even OFF te gaan.

dat is zijn vraag niet! zou zelf 4weken niets nemen ipv 4weken bridge! lange esters werken toch nog even door enz! dus zou gewoon even 4 weken nix zetten op de gh t4 slin en eventueel DNP na
+1, valt mij ook dat je je vaak afgeeft op andere personen en dat je jezelf altijd in de hemel prijst, maar heb nog weinig spectaculairs van je gezien voor iemand die anderen vaak op hun plaats zet.
+1 ik bent het hiermee eens. Sjappie wat lul je nou slap die gast heeft toch een prima fysiek man. Gaat alleen maar groter worden!
s6 TS en gainze!

de meeste gains zijn nu toch gekomen sinds ik slin toepas.
heb gisteren dan s'morgens bij ontwaken 8ù gezet en in de namiddag nog s 8ù gezet
heb je veel last gehad van ADH bloat met de gh? wil het zelf namelijk ook nemen! mooiste is 5/7 10 iu (2kits per 4weken) maar ben doodsbang voor de bloat.. zal dus echt eerst tijdje op 2iu 7/7 moeten zitten ben ik bangMooi resultaat, maar vind je dat de kosten opwegen tegen het resultaat?
HGH is niet bepaald goedkoop als je het vergelijkt met AAS.

slin is top! hoeveel neem je nu? en hoe ziet je voeding eruit na de slin shot?
10/10 gh/slin im na men WO. "* per week.
Voeding na shot 80 dex dan na een min.of 5 70 whey,45-50 min.later 70 gr rijst en een potje tonijn in eigen nat en dan na een uurtje idem maar doe er dan een beetje minutesoep poeder bij voor de smaak,is wel lekker.
Of als ik niet zo veel tijd heb,zijn gewoon brinta/whey shakes.
16iu totaal! zo dat is veelheb je veel last gehad van ADH bloat met de gh? wil het zelf namelijk ook nemen! mooiste is 5/7 10 iu (2kits per 4weken) maar ben doodsbang voor de bloat.. zal dus echt eerst tijdje op 2iu 7/7 moeten zitten ben ik bang
Heb nog gekuurd op 775 tren a per week en kan ik niet vergelijken met nu,wel ook massas zweten zoals tren.
maar helaas loopt het nooit als gepland hierals alles gaat zoals het moet zit ik van de winter op 1000mg tren per week en 50iu gh per weekmaar helaas loopt het nooit als gepland hier
Kom net van rug trainen en terug nieuwe pr's gezet vooral met DL + 20 kilo,wat erg leuk is.
Denk dat de enige reden dat ik zo sterk ben geworden is dat er nieuwe spiercelletjes geboren zijn en deze nu flink aan het meegroeien zijn door de test.
Pfff...Tren..paranoia zooi,moet ik echt niet meer.
Denk op 50ù dat je geen zulke dosis AAS nodig hebt,genieten van de Gh gains e, denk dat je er een beetje slin ook gaat bijdoen zeker?