Deze week goede training achter de rug,lekker sterk terug geworden.
Bv: bench 2 * 160,military Press 6 * 90,DL 8 * 120( wat voor mij wel goed is)
Voel wel dat ik vandaag er wel goed door zit AAS of niet ben redelijk op maar voldaan
Woensdag verliep men slin/gh lekker goed,geen al te verhoogde waardes.<ESTIE p gaat je waardoor paniekerig te iets keer hoor,eerste aanvoelen van klooien.<>Voelde woensdag na ong.45 min. me wat dizzy worden ff gemeten en stond op 66 mg/dl.
maaltijd genuttigd en alles was weer prima,gewoon goed op de signalen letten.
Ben nu 6 weken bezig met gh en veel gewicht ben ik niey bijgekomen,maar spieren ogen veel voller,men huid lekker strak.
Nu ik een klein weekje bezig ben ook met slin ben ik wel benieuwd wat het gaat brengen over twee weken.
van sides van gh kan ik zeggen dat ik ****ing moe ben gedurende de dag,echt massas moe,tot tweemaal daags powernap,wat ik wel merk dat het de laatste 2 dagen wat minder wordt ,denk dat dit ook komt door de toevoeging van slin.
Volgende week nog een weekje op 750 test dan de week erop ga ik tot 1000 per week.
Dan komt de 4 weken bridgen op 250 test,4ù gh 5/2 en 60 mcg igf eod en 200 mcg T4 ed.
kuur gaat dus goed,maar echt grote gains zijn er nog niet,nog ff geduld uitoefenen.
Later.