MuscleMeat

GH + AAS kuur.

sterkte man, pak uw rust!!!

• Topic Starter Topic Starter
thx man, en hoe loopt jou kuurtje Btw?

dat gaat erg lekker momenteel!!
ik trek m dan ook nog maar "even" door ;).

dat gaat erg lekker momenteel!!
ik trek m dan ook nog maar "even" door ;).

Doorgaan tot het niet meer lekker is " All the way "

Beest!!

Nu net ff men slin voorbereiden voor maandag.

Maandag 6 dan woensdag 8 en vrijdag de lekkere 10:)

net een potje rijst binnengespeeld,viel mee krijg al wat meer honger:)

goed om te horen kerel!

Dat vooraf plannen werkt niet he! heb dat zovaak gehad.. tijdens een korte kuur ging het top en moest ik stoppe.. of 8.5maanden vallen+opstaan

neen maar je hebt wel iets nodig om van start te gaan:)

kuur is trouwens ook wat aangepast,primo der uit en test op 1000.

systematische verhoging vind ik wel een must tijdens een kuur,heb nu ook ieder keer geswitched na 4weken,je bloedwaardes moetn ff weer op peil gebracht worden,maar kan imo niet op tegen de nieuwe prikkel.

Pfff ....redelijk kloet ,een uurtje geleden gh 8 ù en slin 6 µ pwo IM gezet en waardes waren redelijk goed tot nu ik 5 min. geleden heb gemeten Glucose 191 mg/dl veels te hoog, kan er niet veel aan doen dan water drinken of wat slin zetten maar daar heb ik nu geen zin in,gewoon rustig houden en straks nog ss meten,vanavond uitgebreide update,t'ijn toch geen snoepjes hoor!

hoe komt dat kerel?

Alles is weer normaal nu,ff film uitkijken en straks update.

Heb een vermoeden dat ik best men gh/slin dezelfde dosis hebben en men voeding ook wat moet aanpassen,dyidelijk men carbs mideren,zat bijna aan 85/90 gram na men shot,teveel dus,kan allerlei factoren zijn ,daarom straks HEEL graag jullie mening/

Goede morgen heren,

FF update van gisteren.

Aankomst tuis:18.25
Waardes gemeten
18.30: 97 mg/dl
Shot : 8µ gh / 6ù slin + 60 gr dextro/EAS.
0,05 : 81 ; Shake(30gr whey,15 gr KH)voelde me wat dizzy en heb dan nog een schep dextro genomen 20 gr. en hier ben ik in de fout gegaan denk ik want als je de carbs opteld kom je bijna aan 100 gr op 10 min,slin was maar op 6 gedosseerd en daardoor was men glucose skyhigh.
0,25 : 192 !!
Heb me dan massas chill gehouden want kan je verzekeren dat ik me wel redelijk onprettig voelde,heb daarbij ook veel water gedronken wat goed heeft geholpen.
0,40 : 96
1,00 : 66 + maaltijd 50/50 ei/carbs
1,30 : 102
2,00 : 10& + maaltijd 50/50 ei/carbs

Merkt ook kwartiertje na het zetten men wallen die begonnen te zwellen was dus van de gh.

Ja vreemd ik heb weer het tegenovergestelde, mijn bloedsuiker wil niet echt omhoog gaan;

Voeding;
0.00 500 ml carbodrank = 100 gram carbs
0.15 80 gram whey + nog wat dingetjes (glutamine,creatine etc.)
0.45 50 gram brinta + 25 gram whey + 25 gram casseine
1.30 50 gram zilvervliesrijst + 10 ei-eiwitten

0.00 5 iu slin + 7,2 iu GH, IM-injectie

bloedwaardes;
0.05 6,4 mmol
0.25 5,4 mmol
0.60 6,2 mmol
1.20 5,5 mmol

Zal het woensdag weer meten, dan met 7,5 iu slin + 7,2 iu GH

Laatst bewerkt:
Jou waardes zijn toch veel beter imo.

Vraag me af hoe je voeding er eigelijk moet uitzien als je GH/slin combineerd na je shot.

Misschien dat het woensdag beter zal gaan,meer gelijke dosis 8/8.

was ook de eerste keer dat ik 8ù in 1 keer zette.

Deze week goede training achter de rug,lekker sterk terug geworden.

Bv: bench 2 * 160,military Press 6 * 90,DL 8 * 120( wat voor mij wel goed is)
Voel wel dat ik vandaag er wel goed door zit AAS of niet ben redelijk op maar voldaan:)

Woensdag verliep men slin/gh lekker goed,geen al te verhoogde waardes.<ESTIE p gaat je waardoor paniekerig te iets keer hoor,eerste aanvoelen van klooien.<>Voelde woensdag na ong.45 min. me wat dizzy worden ff gemeten en stond op 66 mg/dl.
maaltijd genuttigd en alles was weer prima,gewoon goed op de signalen letten.

Ben nu 6 weken bezig met gh en veel gewicht ben ik niey bijgekomen,maar spieren ogen veel voller,men huid lekker strak.

Nu ik een klein weekje bezig ben ook met slin ben ik wel benieuwd wat het gaat brengen over twee weken.

van sides van gh kan ik zeggen dat ik ****ing moe ben gedurende de dag,echt massas moe,tot tweemaal daags powernap,wat ik wel merk dat het de laatste 2 dagen wat minder wordt ,denk dat dit ook komt door de toevoeging van slin.

Volgende week nog een weekje op 750 test dan de week erop ga ik tot 1000 per week.

Dan komt de 4 weken bridgen op 250 test,4ù gh 5/2 en 60 mcg igf eod en 200 mcg T4 ed.

kuur gaat dus goed,maar echt grote gains zijn er nog niet,nog ff geduld uitoefenen.

Later.

Gisteren voor ik ging slapen stond ik ff stil bij het feit dat ik me echt redelijk brak voelde door de zware trainingen en heb dan maar net voor ik ging slapen 8ù gezet.

Wat wel een must ging zijn voor men herstel en lekker diepe slaap,toch??

Yeah right,heb geen oog dicht gedaan,pfff.

Enige voordeel is dat ik vanm.1,3 kilo zwaarder ben geworden,maakt toch die nacht plafonddienst draaglijker.

Nu de fiets op voor 30 min. dan 30 min touwspringen en dan men gh/slin 8/10 shot,heb deze gisteren niet gezet,voelde me niet echt lekker.

later.

hier ff een tussentijdse pic na zes weken in men GH kuur.
Let niet op men hoofd..hihi,net of ik een drol moest leggen..pfff,moet ik nog leren gezicht te ontspannen tijdens een pic,makkelijker gezegd dan gedaan als je probeerd ieder spiertje in je lichaam op te spannen en dan nog eens vrolijk te lachen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er netjes uit kerel :thumbs:

Wat zijn je stats? (lengte/gewicht/afmeting arm)

Puike traps en borst!

Terug
Naar boven