XXL Nutrition

GH + AAS kuur.

• Topic Starter Topic Starter
:)

Borst is mooi vooruit gegaan.

merkte toch de meeste vooruitgang niet bij zware korte reps,maar eerder de meer geconcentreerde reps 10-12,is meer definitie op gekomen.

Ben echt benieuwd naar de full body workouts,enige balen is de rustweek,is bijna 9dagen geen training.

Denk dat ik in de 9 dagen rust,4 op 7 cardio ga doen en GH protocool 5/2 6µ(3ù voor cardio en 3ù in de namiddag),slin is die week ook niet van toepassing.

Ik ben maar een lichtgewicht maar als ik mijn borst train met 8-12 reps staat ie ook altijd op springen en reageert daar gewoon het beste op:)

valt vies tegen zeg die pic, had een of ander beest verwacht.

ik vind je stats aardog goed anders, weeg hetzelfde maar ben wel 12cm langer. toch oog ik een heel stuk groter dan jij, sowieso qua massa.

vind je de prijs die je betaald om met een dergelijk fysiek rond te lopen reeel? daarmee bedoel ik je gezondheid en de risico's bij het AAS en ander nogal heftige spulletjes gebruik.

ik weet niet waar je vandaan komt qua fysiek, en je ziet er echt niet verkeerd uit ofzo. alleen vind de middelen met de daaraan gebonden risico's nogal grof voor een fysiek wat nou niet bepaald een streven is.

ja hoor als of je met zo kuur meteen een monster bent .ik vind dat ie er goed uit ziet spullen hebben goed hun werk gedaan en hij is nog niet eens klaar

no offence, maar je ziet er in de 40 uit...

Ik denk dat je beter een nieuwe pic trekt.

Ja lelijk hoofd he:)

Dit was twee maand geleden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

ik vind je stats aardog goed anders, weeg hetzelfde maar ben wel 12cm langer. toch oog ik een heel stuk groter dan jij, sowieso qua massa.

vind je de prijs die je betaald om met een dergelijk fysiek rond te lopen reeel? daarmee bedoel ik je gezondheid en de risico's bij het AAS en ander nogal heftige spulletjes gebruik.

ik weet niet waar je vandaan komt qua fysiek, en je ziet er echt niet verkeerd uit ofzo. alleen vind de middelen met de daaraan gebonden risico's nogal grof voor een fysiek wat nou niet bepaald een streven is.

Ben nog maar begonnen ook met men kuur.

Vind ieder moet uitmaken voor zichzelf wat hij er voor over heeft en wat z'n doelen zijn.

Als ik die twee foto's vergelijk lijk je nu vooral ook dikker/meer bloated. Zal het laatste wel zijn...

zat toen diep in de cut.
De eerste week dat ik men carbs verhoogde ging ik maar liefst 3,5 kilo omhoog.

Vind dat de bloat heel goed meevalt.

Zal wel zien hoe ik er bij sta over een maand of 6

Huh, maar voor iemand die kuurt is dat toch ook niet zo zwaar.....?
Omdat je het zelf hebt over of het dat wel waard is enzo..., vind dat jouw lengte (190cm?) bij 93kg(?) ook wel realiseerbaar zou kunnen zijn zonder kuur.
No offence bro, maar je valt een mede kuurder aan, terwijl je zelf ook kuurt + lichter weegt als hem :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Als ik die twee foto's vergelijk lijk je nu vooral ook dikker/meer bloated. Zal het laatste wel zijn...

Denk ik ook..

Maar hij ziet er wel voller/gespierder uit als paar maandjes terug imo, wanneer het vocht volledig weg is getrokken zie je dit beter terug denk ik..

Huh, maar voor iemand die kuurt is dat toch ook niet zo zwaar.....?
Omdat je het zelf hebt over of het dat wel waard is enzo..., vind dat jouw lengte (190cm?) bij 93kg(?) ook wel realiseerbaar zou kunnen zijn zonder kuur.
No offence bro, maar je valt een mede kuurder aan, terwijl je zelf ook kuurt + lichter weegt als hem :rolleyes:

+1, valt mij ook dat je je vaak afgeeft op andere personen en dat je jezelf altijd in de hemel prijst, maar heb nog weinig spectaculairs van je gezien voor iemand die anderen vaak op hun plaats zet.

+1, valt mij ook dat je je vaak afgeeft op andere personen en dat je jezelf altijd in de hemel prijst, maar heb nog weinig spectaculairs van je gezien voor iemand die anderen vaak op hun plaats zet.

ik geef helemaal niet vaak af op anderen, heb ook gezegd dat ik het een net fysiek vind alleen vraag aan hem of hij het allemaal waard vind. ik bedoel laten we reeel blijven, er zitten nou eenmaal riscs aan dergelijk gebruik.

over mijn kuurverleden, 3 weken winny op 30mg. 250 test-e voor 8 weken die wrs nep was. wel even een ander verhaal dan dit. ook ik weet van mijzelf dat ik geen denderend fysiek heb, daarom heb ik ook met mijzelf afgesproken als er dit jaar geen brute progressie word geboekt ga ik accepteren dat ik er niet voor gemaakt ben en dan ga ik lekker voor het beachboy fysiek.

dat ik afgeef op anderen is echt bull, maar jongens die op deze manier kuren en nog niet veel berijkt hebben mag best wat tegen gezegd worden toch. het is niet leuk om te horen natuurlijk, alleen kan het wel goed zijn.

ik geef helemaal niet vaak af op anderen, heb ook gezegd dat ik het een net fysiek vind alleen vraag aan hem of hij het allemaal waard vind. ik bedoel laten we reeel blijven, er zitten nou eenmaal riscs aan dergelijk gebruik.

over mijn kuurverleden, 3 weken winny op 30mg. 250 test-e voor 8 weken die wrs nep was. wel even een ander verhaal dan dit. ook ik weet van mijzelf dat ik geen denderend fysiek heb, daarom heb ik ook met mijzelf afgesproken als er dit jaar geen brute progressie word geboekt ga ik accepteren dat ik er niet voor gemaakt ben en dan ga ik lekker voor het beachboy fysiek.

dat ik afgeef op anderen is echt bull, maar jongens die op deze manier kuren en nog niet veel berijkt hebben mag best wat tegen gezegd worden toch. het is niet leuk om te horen natuurlijk, alleen kan het wel goed zijn.

Vind het nu wel goed tijd dat je ermee ophoud bro!

Je hebt je mening gezegd en laat het daar nu bij en nu gaan we weer OT,goed!!!

Sinds slin wordt toegepast nu begin tweede week,gaat het goed met de gains.
Gewicht gaat goed naar boven en kracht gaat waarschijnlijk wel niet door de peps zijn,maar ben echt ubersterk aan het worden.
Zeker tren waardig sterk.

Ga slin tot het einde van men kuur doortrekken,das zes weken in totaal.
aangezien ik maar de Ma,Woe,Vrij slin gebruik ,denk ik wel dat het goed mogelijk is om zes te gebruiken i.v.m. de gevoeligheid.

Was er de eerste malen echt verschrikt van,maar eenmaal gedaan valt het erg goed mee,gewoon op je gemakje chillen en je goed aan het protocool van ikke houden,is voor mij wel belagrijk,heb juist wat minder dex gebruikt na men shot en dat lukt prima.

Heren zou graag even jullie mening.

Tussen men kuren heen is normaal een bridge gepland,vraag me nu af of het niet beter zou zijn om dan 4 weken off te gaan wel men gh laten verder lopen hé op ARO en Nolva of hebben juliie zo iets van die 4 weken gaan niet zoveel doen?

Gr.

Hoelang zit je al in de kuur, persoonlijk zou ik 16 weken of zo OFF gaan. Ben nu zelf ongeveer 14 weken bezig, ga nog een paar weekjes door, maar heb echt zin om weer even OFF te gaan.

8 weken kuur,is gepland voor 12 weken.
Dan normaal 4 weken bridge,vraag me gewoon af of me lichaam daar wel baat bij heeft om geneesmiddelen te slikken om men Axis weer wat op peil te brengen.
Raar gezegd maar is zo.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Slin is TOP.

Vandaag wel massas gewrichtspijnen bij het trainen van schouders.

gh laag gedoseerd laten doorlopen (althans dat ga ik doen)

Terug
Naar boven