MuscleMeat

GH bloat, ook bij laag BF?

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
mensen hebben het vaak over Bloaten van GH! ikzelf ben hier erg gevoelig voor! Maar vraag me af, stel je staat rond de 5% BF! je hebt dan zoiezo amper vet om vocht op vast te houden!

Wil binnenkort beginnen met 2iuED en het dan opvoeren (wanneer ik AS toevoeg) naar 8iu ED/EOD of nog meer afhankelijk van mn spaarpot

Kan je altijd doen ..

Maar als je al erg hard bloat gelijk je zelf zei vind ik het wat zonde wanneer je op 5% staat en er erg scherp uitziet ..

GH bloat is tijdelijk. Je gh verstoort je regeling van antidiuretish hormoon. Na week of 5 reguleert je lichaam dat. Des te hoger je dosis des te hoger je bloat. Bij zeeeer rustig opbouwen bijv 1iu per 5 dagen zal het nix geven

Had ik ook geen last van.

Denk dat dit ook te maken heeft met je carbinname.

• Topic Starter Topic Starter
GH bloat is tijdelijk. Je gh verstoort je regeling van antidiuretish hormoon. Na week of 5 reguleert je lichaam dat. Des te hoger je dosis des te hoger je bloat. Bij zeeeer rustig opbouwen bijv 1iu per 5 dagen zal het nix geven

Je hebt er veel ervaring mee, en je weet wat ik bedoel met schoenen +broeken niet aankunnen! waar zou ik dan op moeten starten? 2iu en elke 5 dagen verhogen?

Wat vind je van EOD of 3x ew GH gebruik? bij een gelijk aantal IU's
Dit is trouwens mijn trainings split voor de tijden dat ik ON ben:
ma+do borst+rug
di+vrij schouders armen
woe+za benen

Stel ik neem dan maandag+woensdag+vrijdag 16/8/16IU green's (benen lopen vooruit vandaar die dag 8IU) Wat vind je van dit protocol? ook op deze 3 dagen de slin Post workout!

Op deze manier doe ik dan precies 2weken met 1 kit! en dat is tijdens de ON dagen, of is het beter 5/7 8IU ED te nemen?

met EOD protocol schijnen dit soort sides beperkt te blijven.
spreek niet uit eigen ervaring, lorre lorre dus.. for what it's worth!

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

nee joh, je bent gewoon een bikkel :D
sides are for pussies :P

ik hou het eod protocool aan,met hoge dosering.Als ik pd ga dan heb ik hetzelfde met schoenen aantrekken etc.
Blaas op als barbapappa.Eod sites zijn minder,maar wel aanwezig.
Zou 1iu per week verhogen....tis toch lange tijd dat je on bent dus waarom niet ruim de tijd nemen

Terug
Naar boven