AndroidHealthClinic

gh en dieren

ripped2

Novice
Waardering
0
Vroeg me eea af:

Ik ben bekend met het gebruik van venobol en equipoise bij mensen.

Maar hoe zit het nu met het omgekeerde, groeihormoon bij dieren inspuiten?

Wat zou hier de reactie van zijn en met name bij (ren)paarden?

Reden hiervoor is dat ik heb gehoord van het gebruik hiervan bij renpaarden in de States en dat die beesten ongeloofijke prestaties neer zouden zetten?

iemand?

denk dat je voor die vraag op het verkeerde forum zit....

testo en varianten komen bij dieren en mensen overeen. gh is soort afhankelijk.. dus per dier is het verschillend..

GH kan je dus wel voor dieren krijgen, maar wordt niet synthetisch gemaakt omdat dieren met dat soort afwijkingen gewoon afgemaakt worden.

geloof niet dat dit soort vragen hier thuis horen, jezelf injecteren is tot daar aan toe maar een paard heeft hier weinig keus in lijkt mij.

de renpaarden moeten een maxkracht leveren en snelheid winnen.. GH apart geeft geen of minimale kracht toename. combi met AAS geeft wel die krachttoename, maar ook massa toename.. hoe meer massa hoe langzamer het paard..

dus renpaarden alleen AAS geven..

Champ zei:
de renpaarden moeten een maxkracht leveren en snelheid winnen.. GH apart geeft geen of minimale kracht toename. combi met AAS geeft wel die krachttoename, maar ook massa toename.. hoe meer massa hoe langzamer het paard..

dus renpaarden alleen AAS geven..

Moet je toch eens al die atletiek atleten uitleggen die positief op groeihormonen zijn getest.

ja dat is ethiek..

GH kan natuurlijk ook gebruikt worden ter bevoordering van herstel van pezen en andere ligamenten? maar je weet dat mensen gebruiken vaak dingen waarvan ze de helft niet eens weten..

Terug
Naar boven