XXL Nutrition

GH uit turkije

heb ik wat gemist ofzo?

welke spellingskwaliteiten en van wie dan?

elmo vind het dus belangrijker dat iemand de d en de t wel goed plaatst dan dat diegene wat zinnigs te melden heeft?

Maar dr. elmo ik heb nog steeds geen antwoorden gehad over jou kuurervaring!!!!!!!!!!!!!!!
Als die er is want dat betwijvel ik.
En dat je je geld met je kop verdient was ik onderhand wel achter want volgens mij ben jij zo'n autoriter lulletje uit de medische zorg.
Je praat net zo als de meeste huisartsen en doktoren.
En over geld hoe je je echt geen zorgen te maken hoor en helemaal niet je kop te gebruiken, meestal een kwestie van doen.

Elmo ARE YOU READY? ADRBEEST ARE YOU READY?

OKE GENTLEMAN LET'S GET IT ON :D

first round...................and FIGHT!! :D

adrbeest zei:
Maar dr. elmo ik heb nog steeds geen antwoorden gehad over jou kuurervaring!!!!!!!!!!!!!!!
Als die er is want dat betwijvel ik.
En dat je je geld met je kop verdient was ik onderhand wel achter want volgens mij ben jij zo'n autoriter lulletje uit de medische zorg.
Je praat net zo als de meeste huisartsen en doktoren.
En over geld hoe je je echt geen zorgen te maken hoor en helemaal niet je kop te gebruiken, meestal een kwestie van doen.

Nu vind ik het zelf ook erg jammer dat veel mensen het niet zo nauw nemen met de spelling, maar ja dat is nu eenmaal een gegeven in NL.
Maar nu ben ik dus ook enorm benieuwd naar het kuurverleden van Elmo. De alwetendheid straalt er bij alle posts vanaf en het kan best zijn dat Elmo kwa PRAKTIJKervaring nu eenmaal veel verder is, maar het lijkt er zowaar op dat Elmo nog helemaal niet heeft gekuurd. Dit is MIJN indruk en geen veroordeling. Verder zie ik een opmerking in dit topic over WEDERZIJDS RESPECT, nou daar heb ik ook nog niet veel van kunnen merken eigenlijk.

Verder wel grappig om te zien hoe veel mensen er hier toch veel waarde hechten aan praktijk ervaring en dat hun meningen worden gebaseerd op in de praktijk behaalde resultaten door mensen die zij kennen !!!

Praktijk rules...

Trouwens wel mooi om te zien hoe jij aan je info over zulke onderwerpen komt, Elmo...via internet ... ? Was er niets over bekend in de database bij jullie in het AMC ?
Je schijnt wat te hebben tegen kennis dat uit boeken komt, getuige het sarcasme in je posts. Maar bij AAS gaat dat natuurlijk niet op en dan zijn alle studies die je op ineternet kunt vinden heilig...

Ik vind dat ik dit vrij respectvol heb uitgedrukt.

graag reactie.

Laatst bewerkt:
jamaar nu reageerd hij niet meer. Zijn strategie is eerst alles en iedereen de grond in trappen net zo lang tot ze hem uitkotsen en het topic bijna vol is, dan heeft ie weer zijn zin. Weer een topic verdoet, op naar de volgende.

Ik ben niet van plan om mij door middel van mijn verleden te moeten verantwoorden voor de inhoud van mijn threads of posts. Maar laat ik er dit van zeggen: ik deed m'n eerste DBol kuur toen jij nog letterlijk op de kleuterschool zat!

Trouwens voor iemand die zich zelf voor paal zet op dit forum met je thread over je geplande methyltestoronkuurtje blaas je wel erg hoog van de toren.
Zelfs Lunatic had je een beter advies kunnen geven ook al snapt hij net als jij weinig van AAS.
Wedden dat je moeder je boterhammen nog smeert?

Darkman zei:
Nu vind ik het zelf ook erg jammer dat veel mensen het niet zo nauw nemen met de spelling, maar ja dat is nu eenmaal een gegeven in NL.
Maar nu ben ik dus ook enorm benieuwd naar het kuurverleden van Elmo. De alwetendheid straalt er bij alle posts vanaf en het kan best zijn dat Elmo kwa PRAKTIJKervaring nu eenmaal veel verder is, maar het lijkt er zowaar op dat Elmo nog helemaal niet heeft gekuurd. Dit is MIJN indruk en geen veroordeling. Verder zie ik een opmerking in dit topic over WEDERZIJDS RESPECT, nou daar heb ik ook nog niet veel van kunnen merken eigenlijk.

Verder wel grappig om te zien hoe veel mensen er hier toch veel waarde hechten aan praktijk ervaring en dat hun meningen worden gebaseerd op in de praktijk behaalde resultaten door mensen die zij kennen !!!

Praktijk rules...

Trouwens wel mooi om te zien hoe jij aan je info over zulke onderwerpen komt, Elmo...via internet ... ? Was er niets over bekend in de database bij jullie in het AMC ?
Je schijnt wat te hebben tegen kennis dat uit boeken komt, getuige het sarcasme in je posts. Maar bij AAS gaat dat natuurlijk niet op en dan zijn alle studies die je op ineternet kunt vinden heilig...

Ik vind dat ik dit vrij respectvol heb uitgedrukt.

graag reactie.

Zet jezelf nou niet voor schut beste kerel. En ik bedoel niet je spelling!
Eerst ga je af in een thread waarbij je beweerde dat door frequenter te spuiten geen Acne optreed en vocht en vet wordt tegengegaan.
En uit frustratie daarover schrijf je nu zulke onzin?

Wat is er mis met het geven informatie? Aan jou gebrek aan informatie blijkt maar weer eens dat de behoefte daaraan groot is. Vreemd genoeg krijg ik van regulars, vets en mods complimenten betreffende mijn bijdragen en NOOIT klachten. OK, op 1 terechte klacht na, van Dutch Winmill, over mijn kritiek op spelling en het gebruik van d's en t's. M'n originele post heb ik daarna aangepast.

Natuurlijk kun je in elke post Halleluja roepen maar ik vind dat alle aspecten, positief of negatief, belicht moeten worden. Mijn motto is elkaar helpen en de uiteindelijke keuzes maak je zelf!

lunatic zei:
jamaar nu reageerd hij niet meer. Zijn strategie is eerst alles en iedereen de grond in trappen net zo lang tot ze hem uitkotsen en het topic bijna vol is, dan heeft ie weer zijn zin. Weer een topic verdoet, op naar de volgende.

Elmo zei:
Ik ben niet van plan om mij door middel van mijn verleden te moeten verantwoorden voor de inhoud van mijn threads of posts. Maar laat ik er dit van zeggen: ik deed m'n eerste DBol kuur toen jij nog letterlijk op de kleuterschool zat!

Trouwens voor iemand die zich zelf voor paal zet op dit forum met je thread over je geplande methyltestoronkuurtje blaas je wel erg hoog van de toren.
Zelfs Lunatic had je een beter advies kunnen geven ook al snapt hij net als jij weinig van AAS.
Wedden dat je moeder je boterhammen nog smeert?

Nou ik moet zeggen ik heb de eerste week van de Methyltestosteron kuur er op zitten, waterretentie ? 0.0 vetter geworden ? neen vet % is licht gedaald, metabolisme is aan het gieren, kan me niet herinneren dat ik zo vaak naar het toilet moest op 1 dag. Kleur van mijn urine ? spierwit !! Alles wordt opgenomen. Acné ? ja heel lichtjes op mijn rug. Aangekomen ? ja... een bescheiden 1 kg aan massa, maar dit is te verwachten in de eerste week aldus mijn begeleider. Ik zet mezelf tot op vandaag nog niet voor lul door advies op te volgen van mannen uit de praktijk. Enne... grapjurk, ik eet amper brood of processed food, doe mij maar puur natuur, dus geen brood. Enne hoe voelt het eigenlijk om de 50 te benaderen ???

Trouwens... voor iemand die noch de afkomst van zijn 'kennis', noch iets wil onthullen over zijn praktijk ervaring en het niet nodig vindt om zich daaromtrent te verantwoorden jegens de mensen die hij hier adviseert, vind ik jou nogal hoog van de toren blazen. Mijn begeleider adviseert mij niets wat hij zelf ook niet heeft gebruikt.

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Natuurlijk kun je in elke post Halleluja roepen maar ik vind dat alle aspecten, positief of negatief, belicht moeten worden. Mijn motto is elkaar helpen en de uiteindelijke keuzes maak je zelf!

Tja dus dan maakt iedereen toch zijn eigen keuzes met de info die hem gegeven is ? Elkaar helpen.. erg nobel. Maar dan moet je niet meteen kinderlijk gaan doen als iemand liever advies van een ander opvolgt. Of was jij al volleerd toen jij aan jouw eerste AAS kuurtje begon ? Dit is hetzelfde als de vader die zelf mavo heeft gedaan maar eist dat zijn kinderen keihard leren om vwo te doen en vervolgens universiteit, om zijn falen recht te zetten. Ik vraag hier om advies, vervolgens krijg ik dat, niets mis mee. Maar dan hoeft men niet te gaan schreeuwen dat als ik het niet op volg, ik er ook niet om hoef te vragen. Vrij veel mensen reageren dan erg normaal en wensen je nog succes, maar dan komt er 1 die kinderlijk moet reageren met zijn Eppo reacties. Rara....

Darkman zei:
Tja dus dan maakt iedereen toch zijn eigen keuzes met de info die hem gegeven is ? Elkaar helpen.. erg nobel. Maar dan moet je niet meteen kinderlijk gaan doen als iemand liever advies van een ander
opvolgt.

Je moet ons niet lastigvallen met de vraag om advies als je al besloten hebt METHYLTESTOSTERON te gaan gebruiken omdat jou contactpersoon dat heeft geadviseerd. That is not done.

Of was jij al volleerd toen jij aan jouw eerste AAS kuurtje begon ? Dit is hetzelfde als de vader die zelf mavo heeft gedaan maar eist dat zijn kinderen keihard leren om vwo te doen en vervolgens universiteit, om zijn falen recht te zetten.

Ik was zeker niet volleerd en maakt dezelfde fouten als jij. Toen had je geen internet, MSN, BB-boards of bekend Anabolicaboeken. NU heb je dat allemaal wel en wat gebeurt er? Toch ga je in de fout, ondanks alle info en adviezen.
Mag ik dat DOM vinden?

Ik vraag hier om advies, vervolgens krijg ik dat, niets mis mee. Maar dan hoeft men niet te gaan schreeuwen dat als ik het niet op volg, ik er ook niet om hoef te vragen.

Je moet geen advies vragen als je mening al vast staat. Je contactpersoon is toch zo alwetend? Dat wist je toen je de vraag stelde.

Offtopic: @Elmo: Hoeveel kuurtjes heb je al gehad? Wat zijn je stats? post eens wat foto's
Waarom al die vragen? gewoon puur uit interesse, omdat je wel veel kennis hebt en ik erg benieuwd ben hoe je er in de praktijk er uit ziet

nou elmo....je kan een beste gozer zijn maar aan de reacties hier te lezen heb je niet veel vrienden gemaakt dus of iedereen nou echt zo blij met je is....

ik zit hier net een paar dagen op dit forum en moet zeggen dat mn eerste indruk van jou nou niet echt je van dat is.

ik heb een bloedhekel aan mensen die lopen te mekkeren over spellingsfouten en zeker als ze daarmee hun onwetendheid mee proberen te maskeren.

ik zeg niet dat je onwetend ben omdat ik je simpelweg niet ken maar aan de hand van dit topic vind ik de manier waarop je reageert op sommige mensen erg kinderachtig en dat is jammer.

je hebt mij iig bewezen dat je over gh niet alles weet wat je denkt te weten want theorie is 1 maar praktijk is een heel ander verhaal maar daar denk jij heel anders over.

ben ook zeer benieuwd naar foto's van je maar heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we die nooit te zien krijgen ;)

greetzz

ariekanarie zei:
nou elmo....je kan een beste gozer zijn maar aan de reacties hier te lezen heb je niet veel vrienden gemaakt dus of iedereen nou echt zo blij met je is....

Ach Arie, het gaat mij er niet om geliefd te zijn. Dat kun je beter zoals jij met de flow mee gaan. Als je kritisch bent zijn er altijd een aantal mensen die niet blij zijn. Daar kan ik mee leven. Het valt me op dat je het nooit over INHOUD van m'n posts hebt.

ik zit hier net een paar dagen op dit forum en moet zeggen dat mn eerste indruk van jou nou niet echt je van dat is.

ik heb een bloedhekel aan mensen die lopen te mekkeren over spellingsfouten en zeker als ze daarmee hun onwetendheid mee proberen te maskeren.

Staaf je bewering nou eens met feiten beste kerel. Welke onwetendheid?

ik zeg niet dat je onwetend ben omdat ik je simpelweg niet ken maar aan de hand van dit topic vind ik de manier waarop je reageert op sommige mensen erg kinderachtig en dat is jammer.

Je impliceert dat ik onwetend bent terwijl je aan je water aanvoelt dat je nat gaat zodra je het over de inhoud moet hebben.

je hebt mij iig bewezen dat je over gh niet alles weet wat je denkt te weten want theorie is 1 maar praktijk is een heel ander verhaal maar daar denk jij heel anders over.

Staaf dat nu eens met feiten. Hoe heb ik dat dan bewezen?

ben ook zeer benieuwd naar foto's van je maar heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we die nooit te zien krijgen ;)

Onder het mom: als hij niet groot is zla ie d'r wel niks van af weten ??
Weer een teken dat je inhoudelijk geen commentaar wilt leveren.

(edit: haha, je was me voor)

amen, denk dat ariekanarie de spijker op z'n kop slaat
het is niet persoonlijk bedoeld elmo, maar ik denk dat een anderre houding je niet slecht zou staan
het is top dat je zoveel weet en dat met iedereen probeert te delen, maar er zijn mensen met jarenlange ervaringen die jij ff de grond in drukt
een gezonde discussie is juist waarvoor we op dit board zijn, en laten we het ook gezond houden dan !!

groetjes

Nou volgens mij ben jij de enige die vindt dat mijn vraag nutteloos was over Methyltestosteron. Vervolgens heb ik de voors en tegens tegen elkaar afgewogen en verhaal gehaald bij mijn begeleider en uiteindelijk besloten om voor hem te kiezen, voor de praktijk ervaring dus. Ik had dus nog helemaal niet besloten tot op dat moment. Vervolgens laat ik dat weten en dan roep jij ( en anderen ) waarom vraag je het dan als je jouw keuze al had gemaakt ? Niet waar dus ... maar ik hoef niet op jullie af te gaan, ik moet de keuze zelf maken en dat neemt niet weg dat ik jullie antwoorden en adviezen niet respecteer, maar jij denkt daar blijkbaar anders over, Elmo...

Trouwens, het is "jouW begeleider", het is namelijk een bezittelijk voornaamwoord. ( heb ik geloof ik geleerd op de kleuterschool toen jij aan de Dbol zat) ok...ok... kinderlijke reactie maar die zat er aan te komen... inkoppertje.

Edit: mooi gezegd, reusje !

En Elmo, onder het mom van als hij niet groot is zal hij er niets van af weten ?
geef je daarmee toe dat je niet groot bent ? Wie adviseer jij dan allemaal in real life behalve de mensen op dit forum ? Kan je wat voorbeelden geven uit de praktijk waarin jij succesvolle Bodybuilders hebt begeleid ? Mijn begeleider heeft kampioenen gecreëerd... hoe ? Ik weet het niet, maar hij deed het wel.

En we mogen dus niet vooroordelen over de kleinere mensen, want die kunnen er volgens toch veel verstand van hebben, ook al schort het hier en daar aan praktijkervaring. Maar geldt dat dan ook niet voor de Groteren onder ons ? Omdat zij zo groot zijn en wedstrijden winnen, zullen zij wel onnodige risico's lopen met hun gezondheid en er een stuk minder verstand van hebben ??

Gaat niet echt op he ... Als je dan toch eens wat post, post dan ook wat bewijs, waar mensen zich aan vast kunnen houden, iets uit JOUW praktijk, in plaats van vage "inhoud" (zoals jij het noemt) waar men niets mee kan ( zie laatste post Elmo) Je bent hier om anderen te adviseren en niet om jouw onkrenkbare trots tentoon te stellen.

Laatst bewerkt:
aan dr. elmo

ee elmo moet ik je nu serieus nemen iedereen zegt dat je lult over je wetenschap ik snap er niks meer van. :(

leg mij nu eens uit hoe dit komt???? ???

Waarom laat je je zelf niet eens zien met wat pics?

Op deze vragen geef je nooit andwoord!!

Meschien kunnen ze dan wel gewoon tegen je praten.

Let us know!!!!

(anders weten we genoeg he ;) )

Ach daar hebben we Reusje...het was te verwachten

Ik druk niemand in de grond. Ik veroordeel ook niemand op dagene wat hij of zij doet. Ik probeer inhoudelijk scherp te zijn.

En als je deze thread nog eens leest zul je zien dat ik me op de inhoud concentreer. waarom doen jullie dat dan niet? Omdat ik een afwijkende mening heb?
Ga daar dan inhoudelijk op in plaats van op de man te spelen.
Het gaat over GH en de voordelen/nadelen daarvan.
Probeer daar eens wat over te zeggen. Daar hebben de mensen veel meer aan dan jullie antipathie jegens mijn persoontje!

reusje20 zei:
(edit: haha, je was me voor)

amen, denk dat ariekanarie de spijker op z'n kop slaat
het is niet persoonlijk bedoeld elmo, maar ik denk dat een anderre houding je niet slecht zou staan
het is top dat je zoveel weet en dat met iedereen probeert te delen, maar er zijn mensen met jarenlange ervaringen die jij ff de grond in drukt
een gezonde discussie is juist waarvoor we op dit board zijn, en laten we het ook gezond houden dan !!

groetjes

ahum... MAG IK DAT DOM VINDEN ?? of ben je vergeten dat je dat gepost hebt. ( Elmo "bladiebladiebla ik veroordeel niemand op wat hij of zij doet". Kan je nog wat tegenstrijdiger posten ? Misschien dat het dan op een bepaald punt spontaan logisch wordt... voor jou althans. En je kan nog wel zo inhoudelijk posten, als wij niet weten waar jouw kennis vandaan komt, puur theorie ? Praktijk ? Joost mag het weten... hoe kan men hier dan ooit een rating hanteren voor de inhoudelijkheid van jouw posts. Je moet wel een enorme ego hebben als jij je al persoonlijk voelt aangevallen als iemand verhaal komt halen bij je.

Nu laat je het over komen alsof je jouw onderzoek baseert op alles wat jou logisch in de oren klinkt en daar zwaai je vervolgens iedereen mee dood. Vervolgens zegt men dat je inderdaad wijs overkomt ( maar ja op internet kan alles, daar kan een papz*k van 110 kg puur vet zich voor doen als een bodybuilder, nietwaar ? ) en men vraagt waar de wijsheid dan vandaan komt. Vervolgens volgt er wat slap gezever over inhoud, maar tot jij niet aangeeft waar jij vandaan komt ( je kennis dus ) kan je voor jezelf nog zo inhoudelijk typen, wat is die inhoud dan waard ?.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven