XXL Nutrition

GIANT!'s fotoshoot met figure-atlete Corina Christiaanen

Robin R

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
Op 2 november 2008 kreeg ik mijn eerste dame in een fotoshoot voor de camera, figure-atlete Corina Christiaanen. Het werd een leuke sessie, en het beviel me erg goed om haar voor de camera te hebben.

Corina had een week voor de shoot de Grand Prix in Amersfoort gedraaid, waarin ze vijfde werd in haar klasse. Nu zit ze weer volop in haar offseason-ritme, op weg naar de NK in 2009.

Klik hier voor de fotoshoot en het interview met Corina Christiaanen.

Okay dan, even een voorproefje... deze wilde ik eens proberen in zwartwit, en dat kwam er erg leuk uit:

hoog bf voor een figure???

Ga je je nu helemaal op de fotografie toeleggen Robin?

Doe je overigens wel verdienstelijk ;)

• Topic Starter Topic Starter
Altijd leuk de mensen die denken dat wat je in de boekjes en op het podium ziet zo het hele jaar door is :)

Dat is ook niet vol te houden. Op de GP stonden de blokken op haar buik, maar dat is - zoals bij de meesten - snel weg wanneer de wedstrijd voorbij is (bunkeren!).

Stevig vrouwtje met een mooie poep ;)
En de vriendelijkheid zelve op de andere fora

Leuke foto's Robin

knap vrouwtje
nice pic :thumbs:

haar bf valt erg mee op dit moment ik zal dat zondag wel even bekijken dan weet ik dat maandag wel weer te vertellen ;maar als ze op een wedstrijd staat zie je blokjes..

Dat is ook niet vol te houden. Op de GP stonden de blokken op haar buik, maar dat is - zoals bij de meesten - snel weg wanneer de wedstrijd voorbij is (bunkeren!).
Nee inderdaad, ik heb het zelf goed genoeg gemerkt. Na een tijdje wil je gewoon weer gewoon gaan eten en dat vet vliegt er zoveel makkelijker aan dan dat het eraf gaat he :o

Terug
Naar boven