SuperVeloce
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup. Alles op voeding.
En dan een dagje cardio er in.
Maar voorlopig dus nog bunkeren om de after cycle dip gering te houden.

wel opletten met bunkeren als je off gaat. Je stofwisseling gaat wel wat trager zijn dan tijdens je kuur en dan verbrand je wat minder kcals en zet je makkelijk vet aan. Je zou niet de eerste zijn die zegt: ik verlies geen gewicht na mijn kuur... maar je vet% loopt gewoon heel stilletjes op![]()
Mijn privé had/heeft altijd mijn prioriteit, gelukkig is alles grotendeels besproken waardoor dat een plek heeft gekregen en ik wat rust heb. Dat heeft mij doen besluiten dus verder te gaan.Verder gaan en dan cruisen op 250 test. Daarna nog paar weken goed eten en daarna langzaaaaam je cals gaan verlagen tot onderhouden dan een cutkuur (blast)
Dat zou ik doen. Maarja... Ligt aan je leeftijd en doelen. Ik weet niet hoe oud je bent? Anders beter off gaan en herstellen misschien.
Ik ben nu 31. Ik dacht er inderdaad aan om het te doen zoals jij omschrijft en dan begin 2016 nog een kuur na volledig herstel van de cut kuur later dit jaar