XXL Nutrition

Ginger's virgin log (Test, Var, Provi)

En wat ga je dan voor de cut gebruiken?

voeding verlagen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Yup. Alles op voeding.
En dan een dagje cardio er in.
Maar voorlopig dus nog bunkeren om de after cycle dip gering te houden.

Yup. Alles op voeding.
En dan een dagje cardio er in.
Maar voorlopig dus nog bunkeren om de after cycle dip gering te houden.

wel opletten met bunkeren als je off gaat. Je stofwisseling gaat wel wat trager zijn dan tijdens je kuur en dan verbrand je wat minder kcals en zet je makkelijk vet aan. Je zou niet de eerste zijn die zegt: ik verlies geen gewicht na mijn kuur... maar je vet% loopt gewoon heel stilletjes op ;)

wel opletten met bunkeren als je off gaat. Je stofwisseling gaat wel wat trager zijn dan tijdens je kuur en dan verbrand je wat minder kcals en zet je makkelijk vet aan. Je zou niet de eerste zijn die zegt: ik verlies geen gewicht na mijn kuur... maar je vet% loopt gewoon heel stilletjes op ;)

Ja daarom wijzig ik m'n kh/eiw/vet verhouding ietsjes. Minder kh ten opzichte van in de kuur. Maar ik hou het wel even in de gaten. Tnx voor de tip :thumb:

Nou...na 6 dagen twijfelen, toch de knoop door gehakt en nog een vial open gepopt :D Mijn privé had/heeft altijd mijn prioriteit, gelukkig is alles grotendeels besproken waardoor dat een plek heeft gekregen en ik wat rust heb. Dat heeft mij doen besluiten dus verder te gaan.

Ik twijfel echter over het verloop.
Ik twijfel tussen het volgende:
- 12 weken af maken op 600mg E5D en dan stoppen
- 12 weken af maken op 600mg E5D en dan 8 weken bridgen op 250mg E5D
- 10 weken af maken (dus nog 1x 600mg) en dan 8 weken op 250mg

Daar ik bij mijn laatste vet meting op 14% zat, weet ik niet wat veratandig is. Ik neig namelijk naar een cut, ongeacht de keuze van hier boven om vervolgens na de bridge weer te gaan bulken. De volgende kuur zal in ieder geval geen test-e solo worden.

Een punt van aandacht is wel dat dit mijn eerste inject kuur is/was. Normaal gesproken wordt dan geadviseerd te stoppen om het herstel te bekijken. Echter heb ik voorheen een 8 weekse Epistane kuur gedaan, waarna ik bekend geworden ben met de manier waarop ik herstel. Zonder HCG, erg traag. Maar ik neem nu dus 2x pw 500iu HCG.

Verder gaan en dan cruisen op 250 test. Daarna nog paar weken goed eten en daarna langzaaaaam je cals gaan verlagen tot onderhouden dan een cutkuur (blast)

Dat zou ik doen. Maarja... Ligt aan je leeftijd en doelen. Ik weet niet hoe oud je bent? Anders beter off gaan en herstellen misschien.

Verder gaan en dan cruisen op 250 test. Daarna nog paar weken goed eten en daarna langzaaaaam je cals gaan verlagen tot onderhouden dan een cutkuur (blast)

Dat zou ik doen. Maarja... Ligt aan je leeftijd en doelen. Ik weet niet hoe oud je bent? Anders beter off gaan en herstellen misschien.

Ik ben nu 31. Ik dacht er inderdaad aan om het te doen zoals jij omschrijft en dan begin 2016 nog een kuur na volledig herstel van de cut kuur later dit jaar

Ik ben nu 31. Ik dacht er inderdaad aan om het te doen zoals jij omschrijft en dan begin 2016 nog een kuur na volledig herstel van de cut kuur later dit jaar

Ik ga hetzelfde doen, bro. Ga na deze blast, nog een blast doen en deze winter mogelijk nog 1 en dan off. Dan heb ik bijna 1 jaar cruise-blast erop zitten. Dan vind ik het wel genoeg geweest denk ik.

Kids heb ik al, dus dat is geen issue bij mij.

En hoe staat het hier?

Terug
Naar boven