- Waardering
- 740
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Je let wel op je zout inname denk ik? Aangezien je zo bang bent voor vocht
Uiteraard
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je let wel op je zout inname denk ik? Aangezien je zo bang bent voor vocht
Gyno of opgezette klieren? Mijn tepels zijn ook altijd fucking gevoelig en opgezet, maar echt geen gyno.. Keer heel heet douchen en dan je arm in lucht houden en dan voelen.
Ziek zijn kan je gebeuren doordat je weerstand lager is en je natuurlijk veel van je lichaam vraagt. Ff doorzetten en dan weer lekker knallen!!
Dostinex wordt toch meer bij prolactine gyno gebruikt?
Bij mij werkt nolva voldoende. Nu dat ik het neem zijn m'n tepels veeeeel minder gevoelig en is het weefsel al weer geslonken.
caber doet hetzelfde alleen geeft minder tot nauwlijks bijwerkingen.
Ga je dan heel je kuur nu elke dag nolva slikken?
Ja want je ging je voeding omhoog gooien en hoe heeft dat uitgepakt?
Nope.
Gelijk gebleven in gewicht.
Maar ik denk dat ik het wel weet. Stress. Mijn relatie loopt kut en daar zit ik erg mee in m'n maag. Daardoor eet ik moeilijk, slaap ik slecht en heb ik weinig kracht in de sportschool..
Loopt het slecht sinds de aas? Want dat is herkenbaar. Maar dan moet je kiezenw at er belangrijker is( liften uiteraard :-) )
Geen hand vol, maar land vol ;-)
Haha Nee hoor. Was dat maar zo, dan had ik het van mijn kant een plek kunnen geven en relativeren. Nee het gaat al maanden slecht en we wonen nu ook seperaat.
Hier is bijna niet tegenop te eten..
Haha Nee hoor. Was dat maar zo, dan had ik het van mijn kant een plek kunnen geven en relativeren. Nee het gaat al maanden slecht en we wonen nu ook seperaat.
Ik hoop dat het voor je allemaal weer beter wordt!Update week 7
Na alles toch zo veel mogelijk boven de 4000kcal te hebben kunnen houden, zit er gelukkig weer een stijgende lijn in. De weegschaal tikte gisteren 96kg aan. Dus nu in totaal 6kg aangekomen in 7 weken. Vet is 0,7 gestegen.
Ik ben gestopt met alle orals (Anavar/proviron) en leun de rest van de kuur alleen op de Test. Ik trek hem in ieder geval door tot de 12 weken aangezien m'n vials dan ook op zijn.
Qua trainingen is er niet heel veel veranderd qua gewicht.
Ik heb me wat minder bezig gehouden met het aantal kg aan de stang/dumbell maar meer gefocust op de uitvoering en dat ik minimaal 10reps doe ipv de 6 tot 8 die ik doorgaans maak.
Privé blijft shit, maar ik zet de kuur door.