XXL Nutrition

Ginger's virgin log (Test, Var, Provi)

Waarom neem je proviron eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Update week 4

Gewicht: 94 (+4)
Vet%: 13 (+0,5)
Bloeddruk: 139/81
Kracht: Heb met een lichte griep gelopen (of het was test flu) en ben daardoor helaas niet sterk geweest deze week. Met die verstanden, dat ik geen PR's heb gemaakt.
Lichamelijk: Door de HCG hebben m'n ballen hun volume behouden.
De gyno komt en gaat een beetje merk ik. Als ik nolva slik gaat het weg, maar stop ik, komt het toch iets terug.

De 200kcal extra per dag lijkt niet veel, maar ik merk dat ik vaak toch tegen heug en meug zit te schranzen. Maar het zij zo.

Ik ben geheel gestopt met de Anavar. Volgende week begin ik met proviron. Voor Pumpie, ik neem dat als ondersteuning op de test. Lichte AI, licht vocht werend maar voorals voor de vergroting van de potentie van de test

Gyno of opgezette klieren? Mijn tepels zijn ook altijd fucking gevoelig en opgezet, maar echt geen gyno.. Keer heel heet douchen en dan je arm in lucht houden en dan voelen.

Ziek zijn kan je gebeuren doordat je weerstand lager is en je natuurlijk veel van je lichaam vraagt. Ff doorzetten en dan weer lekker knallen!!

Gyno of opgezette klieren? Mijn tepels zijn ook altijd fucking gevoelig en opgezet, maar echt geen gyno.. Keer heel heet douchen en dan je arm in lucht houden en dan voelen.

Ziek zijn kan je gebeuren doordat je weerstand lager is en je natuurlijk veel van je lichaam vraagt. Ff doorzetten en dan weer lekker knallen!!

Nee echt gyno. Verschrikkelijk pijnlijk ook zo nu en dan. Gelukkig trekt het bij het gebruik van nolva langzaam aan wat af.

Bij mijn vorige blast liet ik arimidex en caber meelopen tegen gyno. (test prop en npp)
Toen nergens last van.
Nu ben ik bezig met test prop en para. Laat nu alleen caber meelopen en mijn tepels zijn weer licht gevoelig.
Hopelijk blijft het daarbij. anders moet ik ook nog arimidex doe gaan voegen, wat wel een beetje de gains tegen houd.

misschien moet je eens ingaan lezen over caber

Dostinex wordt toch meer bij prolactine gyno gebruikt?
Bij mij werkt nolva voldoende. Nu dat ik het neem zijn m'n tepels veeeeel minder gevoelig en is het weefsel al weer geslonken.

Dostinex wordt toch meer bij prolactine gyno gebruikt?
Bij mij werkt nolva voldoende. Nu dat ik het neem zijn m'n tepels veeeeel minder gevoelig en is het weefsel al weer geslonken.

caber doet hetzelfde alleen geeft minder tot nauwlijks bijwerkingen.
Ga je dan heel je kuur nu elke dag nolva slikken?

Ja want je ging je voeding omhoog gooien en hoe heeft dat uitgepakt?

Ja want je ging je voeding omhoog gooien en hoe heeft dat uitgepakt?

Nope.
Gelijk gebleven in gewicht.
Maar ik denk dat ik het wel weet. Stress. Mijn relatie loopt kut en daar zit ik erg mee in m'n maag. Daardoor eet ik moeilijk, slaap ik slecht en heb ik weinig kracht in de sportschool..

Stress is iets vies.

Nope.
Gelijk gebleven in gewicht.
Maar ik denk dat ik het wel weet. Stress. Mijn relatie loopt kut en daar zit ik erg mee in m'n maag. Daardoor eet ik moeilijk, slaap ik slecht en heb ik weinig kracht in de sportschool..

Loopt het slecht sinds de aas? Want dat is herkenbaar. Maar dan moet je kiezenw at er belangrijker is( liften uiteraard :-) )

Geen hand vol, maar land vol ;-)

Loopt het slecht sinds de aas? Want dat is herkenbaar. Maar dan moet je kiezenw at er belangrijker is( liften uiteraard :-) )

Geen hand vol, maar land vol ;-)

Haha Nee hoor. Was dat maar zo, dan had ik het van mijn kant een plek kunnen geven en relativeren. Nee het gaat al maanden slecht en we wonen nu ook seperaat.
Hier is bijna niet tegenop te eten..

Haha Nee hoor. Was dat maar zo, dan had ik het van mijn kant een plek kunnen geven en relativeren. Nee het gaat al maanden slecht en we wonen nu ook seperaat.

Shakes drinken met gemalen havermout ? Drinken gaat vaak gemakkelijker dan eten.

Ja, heb ik ook gehad. Is echt kloten en sloopt je idd. Het best wat je kan doen is een keuze samen maken en daar niet te lang meewachten. Want dan ga je er beide aan onderdoor.

Jonge , in zo'n situatie , laat het eten voor zover je kunt eten.
Ik denk ook dat je het belangrijker vindt om eerst alles een plek te kunnen geven en eventueel goed te maken??? Ik hoop dat het voor je allemaal weer beter wordt!
kop op kerel!

Update week 7

Na alles toch zo veel mogelijk boven de 4000kcal te hebben kunnen houden, zit er gelukkig weer een stijgende lijn in. De weegschaal tikte gisteren 96kg aan. Dus nu in totaal 6kg aangekomen in 7 weken. Vet is 0,7 gestegen.

Ik ben gestopt met alle orals (Anavar/proviron) en leun de rest van de kuur alleen op de Test. Ik trek hem in ieder geval door tot de 12 weken aangezien m'n vials dan ook op zijn.

Qua trainingen is er niet heel veel veranderd qua gewicht.
Ik heb me wat minder bezig gehouden met het aantal kg aan de stang/dumbell maar meer gefocust op de uitvoering en dat ik minimaal 10reps doe ipv de 6 tot 8 die ik doorgaans maak.

Privé blijft shit, maar ik zet de kuur door.

Update week 7

Na alles toch zo veel mogelijk boven de 4000kcal te hebben kunnen houden, zit er gelukkig weer een stijgende lijn in. De weegschaal tikte gisteren 96kg aan. Dus nu in totaal 6kg aangekomen in 7 weken. Vet is 0,7 gestegen.

Ik ben gestopt met alle orals (Anavar/proviron) en leun de rest van de kuur alleen op de Test. Ik trek hem in ieder geval door tot de 12 weken aangezien m'n vials dan ook op zijn.

Qua trainingen is er niet heel veel veranderd qua gewicht.
Ik heb me wat minder bezig gehouden met het aantal kg aan de stang/dumbell maar meer gefocust op de uitvoering en dat ik minimaal 10reps doe ipv de 6 tot 8 die ik doorgaans maak.

Privé blijft shit, maar ik zet de kuur door.

Gewoon lekker door gaan bro. Tijden trainen probeer ik altijd lekker mijn gedachten op een rijtje te zetten en mijzelf te motiveren! Na regen komt weer zonneschijn!

Terug
Naar boven