MuscleMeat

Ginger's virgin log (Test, Var, Provi)

Met welke slin naaldjes zet je eigenlijk je HCG subcutaan?

12.7 x 0.30

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Met deze naalden zet ik zelfs Test, mast, deca, tren in men borst, 1ml per keer.

• Topic Starter Topic Starter
Geen bijzonderheden qua trainingen. Geen PR's oid.
Zit nu op 97 kg met 13%. Nog een paar weekjes!
Wordt alleen wel gek van de pukkels op m'n schouders...

Geen bijzonderheden qua trainingen. Geen PR's oid. Zit nu op 97 kg met 13%. Nog een paar weekjes! Wordt alleen wel gek van de pukkels op m'n schouders...

Ja puisten, de één heeft dat nou eenmaal meer dan de ander.
Bij sommige mensen werkt vitamine b5 capsules. (je moet wel tussen 7 á 10 gram nemen)
Anders aan de roa, maar dat brengt ook weer bijwerkingen mee.

Ja puisten, de één heeft dat nou eenmaal meer dan de ander.
Bij sommige mensen werkt vitamine b5 capsules. (je moet wel tussen 7 á 10 gram nemen)
Anders aan de roa, maar dat brengt ook weer bijwerkingen mee.

Ja roa begin ik niet aan. Helemaal niet zo laat in de kuur.
Zal B5 eens toe voegen.. En biergist schijnt te helpen? Of is dat weggegooid geld?

Ja roa begin ik niet aan. Helemaal niet zo laat in de kuur. Zal B5 eens toe voegen.. En biergist schijnt te helpen? Of is dat weggegooid geld?

ik heb alleen 1 keer b5 geprobeerd, hielp maar een heel klein beetje, en werd gek van die grote hoeveelheden die ik in moest nemen. En het duurt ook een maandje voordat het eens gaat werken.
Met biergist heb ik geen ervaring.

ik heb alleen 1 keer b5 geprobeerd, hielp maar een heel klein beetje, en werd gek van die grote hoeveelheden die ik in moest nemen. En het duurt ook een maandje voordat het eens gaat werken.
Met biergist heb ik geen ervaring.

Nouja, ik ga het er gewoon bij nemen. Als het met een maand pas echt werkt is dat opzich prima. Dan ben ik klaar met alles en zal het hopelijk sneller weg trekken.

Nouja, ik ga het er gewoon bij nemen. Als het met een maand pas echt werkt is dat opzich prima. Dan ben ik klaar met alles en zal het hopelijk sneller weg trekken.

Ik had na mijn 1e kuur veel acne. helaas wordt dit in je nakuur erger. Maar uiteindelijk met veel geduld trekt het wel weg! Zonnebankken en je huid elke dag scrubben hielp bij mij!

Ik had na mijn 1e kuur veel acne. helaas wordt dit in je nakuur erger. Maar uiteindelijk met veel geduld trekt het wel weg! Zonnebankken en je huid elke dag scrubben hielp bij mij!

Is dat een feit? Of was dat bij jou gewoon zo?
Ik dacht dat het na de kuur minder zou worden.

Is dat een feit? Of was dat bij jou gewoon zo?
Ik dacht dat het na de kuur minder zou worden.

Na de kuur wel. In de nakuur wordt het over algemeen erger. Dit is mijn ervaring en wat je over het algemeen leest hier op het forum. Mijn laatste kuur had ik er bijna geen last van en een beetje in mijn nakuur.

Verschilt per persoon, de een heeft het tijdens de kuur, de ander tijdens/na de nakuur..

Probeer eens 10g vitamine B5 en wat zink, dat helpt perfect bij mij. Verschil zie ik na 2/3 weken.
Ik koop gewoon 5g B5 capsules op bol.com :p Geen gekloot met poeder en doseren, gewoon 2 capsules per dag ;)

Verschilt per persoon, de een heeft het tijdens de kuur, de ander tijdens/na de nakuur..

Probeer eens 10g vitamine B5 en wat zink, dat helpt perfect bij mij. Verschil zie ik na 2/3 weken.
Ik koop gewoon 5g B5 capsules op bol.com :p Geen gekloot met poeder en doseren, gewoon 2 capsules per dag ;)

Weet je zeker dat het 5000mg is en niet 500? Ik zie namelijk nergens meer dan 500mg.

Even gecheckt, inderdaad 500 mg / capsule. Desalniettemin voldoen 2 per dag voor mij :)

Ik ben aan het einde van m'n kuur.
Heb besloten de kuur toch een week eerder af te breken ivm privé perikelen waardoor ik me niet voor 200% kan focussen op m'n voeding en training.

Ik ben in 9 weken 8 kilo aangekomen. Van 90 naar 98.2 gegaan. Met het vet % op 13. Dus het resultaat is niet verkeerd.
Ik blijf de HCG nog twee weken door zetten tot ik begin met 40/20/20/20 nolva.

Ik hou m'n kcal inname op 4200 kcal maar verhoog mijn eiwit inname ietsjes. Ipv 35/45/20 eiw/kh/vet doe ik 40/40/20.
Ik ga de gehele nakuur door met m'n bulk schema tot een maand na m'n nakuur. Daarna ga ik cutten.

Terug
Naar boven