A Ano_1976 Competitive Bodybuilder uitgeschakeld Lid sinds 13 feb 2006 Berichten 2.124 Waardering 12 29 mrt 2006 #21 mm lekker plakje voor op brood haha ziet er wel goed uit die oefening eens uit testen
lickety-split Dutch Bodybuilder Lid sinds 21 feb 2003 Berichten 476 Waardering 0 29 mrt 2006 Topic Starter Topic Starter #22 Naast de Gironda Perfect Curl bestaat er ook nog de Gironda Drag Curl: [Link niet meer beschikbaar] Deze ga ik vrijdag a.s. ook ff uittesten!
Naast de Gironda Perfect Curl bestaat er ook nog de Gironda Drag Curl: [Link niet meer beschikbaar] Deze ga ik vrijdag a.s. ook ff uittesten!
E erca Freaky Bodybuilder Lid sinds 4 mrt 2006 Berichten 4.613 Waardering 1 29 mrt 2006 #23 lickety-split zei: Naast de Gironda Perfect Curl bestaat er ook nog de Gironda Drag Curl: [Link niet meer beschikbaar] Deze ga ik vrijdag a.s. ook ff uittesten! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... heh zo sjiek die zal ik zeker ook eens proberen
lickety-split zei: Naast de Gironda Perfect Curl bestaat er ook nog de Gironda Drag Curl: [Link niet meer beschikbaar] Deze ga ik vrijdag a.s. ook ff uittesten! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... heh zo sjiek die zal ik zeker ook eens proberen
3XL Senior Moderator Super Mod 20 jaar lid Training 10.000 berichten Lid sinds 7 okt 2002 Berichten 22.089 Waardering 3.702 29 mrt 2006 #24 Leuke oefening om er bij te doen. Knijpt lekker, maar ik heb het nooit een "bouwer" gevonden, meer een afmakertje. Waarschuwing voor mensen met lange armen, let op het onderste stukje ! !
Leuke oefening om er bij te doen. Knijpt lekker, maar ik heb het nooit een "bouwer" gevonden, meer een afmakertje. Waarschuwing voor mensen met lange armen, let op het onderste stukje ! !
E erca Freaky Bodybuilder Lid sinds 4 mrt 2006 Berichten 4.613 Waardering 1 29 mrt 2006 #25 3XL zei: Leuke oefening om er bij te doen. Knijpt lekker, maar ik heb het nooit een "bouwer" gevonden, meer een afmakertje. Waarschuwing voor mensen met lange armen, let op het onderste stukje ! ! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...
3XL zei: Leuke oefening om er bij te doen. Knijpt lekker, maar ik heb het nooit een "bouwer" gevonden, meer een afmakertje. Waarschuwing voor mensen met lange armen, let op het onderste stukje ! ! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen...
lickety-split Dutch Bodybuilder Lid sinds 21 feb 2003 Berichten 476 Waardering 0 31 mrt 2006 Topic Starter Topic Starter #26 Nou denet biceps getraind: 3 sets Gironda Perfect Curl 3 sets Incline Dumbbell Curl 3 sets Gironda Drag Curl Ik moet even enthousiast zijn: Gruwelijke pomp! Ben zeer tevreden over deze oefeningen!
Nou denet biceps getraind: 3 sets Gironda Perfect Curl 3 sets Incline Dumbbell Curl 3 sets Gironda Drag Curl Ik moet even enthousiast zijn: Gruwelijke pomp! Ben zeer tevreden over deze oefeningen!