Fitness Seller

Review Glucosamine, Chondroitine & MSM - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Blessure hulp
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Glucosamine sulfaat - is de meest populaire gewrichtsbeschermde stof ter wereld. En niet zonder reden. Het helpt bij de opbouw en het onderhoud van kraakbeen, gewrichtskapsel, pezen en andere 'bindweefsels'. Het draagt ook bij aan het in stand houden van de gewrichtsvloeistof en ondersteunt daarmee de gewrichtssmering.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Gebruik het al sinds de eerste week dat het binnen was, elke dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het zijn pillen
  • Welke dosis heb je gebruikt? op het begin 2 caps per dag, nu 3
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker + snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker en vast.

Mijn review:

Ben met Glucosamine begonnen toen ik last van mijn gewrichten kreeg, altijd na het zwaar bankdrukken en soms bij squatten had ik enorme steken in mijn ellebogen en knieën. Dacht altijd dat het aan mijn techniek lag, maar iemand in de gym zei dat hij er ook last van had vroeger.

Ben toen op aanraden van hem Glucosamine gaan gebruiken. De eerste week merkte ik niets, in de 2e week begon ik toch echt minder steken te voelen in mijn ellenbogen en knieën. Vanaf week 3 begon het echt te werken en kon ik gewoon pijnvrij bankdrukken en squatten. Dit product is een aanrader voor mensen die, net zoals ik, last hebben van hun gewrichten of aanhechtingen, al met al een topproduct waar je veel plezier aan hebt en dat voor een zeer goede prijs.

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Goed om te lezen dat de pijn voorbij is! Ga je na het potje hiermee door, dus blijvend in supps? Bedankt voor je review! :thumbs:

Ik heb al jaren last van een peesontsteking (patellapees) in m'n linkerknie. Het is een vrij 'mysterieuze' pijn die nooit echt goed behandeld kon worden. Meningen zijn er ook altijd over verdeeld geweest wát het nou precies is (jumpers knee/Osgood Schlatter) en hoe het op te lossen.

Zou dit product mij kunnen helpen om deze pijn enigszins te verlichten?

MSM heeft toch een pijnstillende werking? De pijn is weg, de blessure is de'r nog. Pijn is een sein van: Don't do it! Pijn is vrijwel altijd een waarschuwing die je niet moet nalaten.

MSM heeft toch een pijnstillende werking? De pijn is weg, de blessure is de'r nog. Pijn is een sein van: Don't do it! Pijn is vrijwel altijd een waarschuwing die je niet moet nalaten.

Glucosamine en chondroïtine zijn belangrijke bouwstoffen voor de aanmaak van kraakbeen en bindweefsel. MSM is een natuurlijke bron van zwavel bouwsteen en beschermer van kraakbeen.. Geen pijnstiller:)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 10:52 ----------

Ik kan het moeilijk laten liggen voor die prijs :D en het help mij goed, dus zeker een vaste waarde vanaf nu.

Veel sporters die zwaar trainen gebruiken het ook preventief:)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 10:53 ----------

Ik heb al jaren last van een peesontsteking (patellapees) in m'n linkerknie. Het is een vrij 'mysterieuze' pijn die nooit echt goed behandeld kon worden. Meningen zijn er ook altijd over verdeeld geweest wát het nou precies is (jumpers knee/Osgood Schlatter) en hoe het op te lossen.

Zou dit product mij kunnen helpen om deze pijn enigszins te verlichten?

Dat kan ik heel lastig inschatten. Ik denk het eigenlijk niet. aan de andere kant kun je het altijd proberen als je er al zo lang mee loopt. Baat het niet dan schaad het zeker niet.:)

U weet niet wat u verkoopt. Google "MethylSulfonylMethaan pijnstiller" maar eens?

U weet niet wat u verkoopt. Google "MethylSulfonylMethaan pijnstiller" maar eens?

Het kan wel en is dan nog veilig ook dus in die zin zal dat geen nadeel / zelfs een voordeel zijn. 300 mg zal denk ik op dat gebied echter geen groot effect hebben.

Ik doe de inhoud in mijn mond en spoel het weg met water. Dit kan geen kwaad toch?

Laatst bewerkt:
ik gebruik dit al bijna een jaar (versleten kraakbeen in me rug)alleen die ik heb is 25 euro (2 maanden verpakking)
ga als mijn voorraad op is deze proberen want dat scheelt me toch snel 60 euro per jaar

ik gebruik dit al bijna een jaar (versleten kraakbeen in me rug)alleen die ik heb is 25 euro (2 maanden verpakking)
ga als mijn voorraad op is deze proberen want dat scheelt me toch snel 60 euro per jaar

Daarom, is toch weer 60eu:D

- Eldert

de glucosamine van de bodyenfitshop eigen merk slik ik nu een maand.
al na een week of twee met drie capsules per dag (voorgeschreven hoeveelheid) had ik 90% betere gewrichten.
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-p...droitine-msmm/
ik had heel veel last van knakken in mijn knien, enkels en schouders.
als ik ging squatten dan leek het wel of ik een knakmechanisme was.
met opstaan en traplopen was het niet normaal met het knakken (vooral smorgens).
nu heel soms met kickboks warmup met heupdraaien in het begin een knakje in mijn knieen en met armen zwaaien in mijn shouders. nek ook soepeler trouwens. rug doet ook niet meer knakken tijdens stretchen, vroeger wel.
Top spul dus en zeker nemen.

Ik gebruik glucosamine van B&F nu een goede 2 weken en ik merk al een verschil. Ik had namelijk redelijk wat last van mijn knieen. Ik doe 2X peer week kickbox en 3X per week fitness. Sins een half jaar begon ik last te krijgen van mijn knieen, waarschijnlijk een overbelasting. Nu ik glucosamine gebruik merk ik toch duidelijk een verschil, en ik kan nu toch al even zeggen dat ik geen noemenswaardige last meer heb van mijn knieen.

Een bedankje naar B&F..

Ik gebruik glucosamine van B&F nu een goede 2 weken en ik merk al een verschil. Ik had namelijk redelijk wat last van mijn knieen. Ik doe 2X peer week kickbox en 3X per week fitness. Sins een half jaar begon ik last te krijgen van mijn knieen, waarschijnlijk een overbelasting. Nu ik glucosamine gebruik merk ik toch duidelijk een verschil, en ik kan nu toch al even zeggen dat ik geen noemenswaardige last meer heb van mijn knieen.

Een bedankje naar B&F..

Dank je:) We proberen met elk product / in elke categorie de beste koop neer te zetten in Nederland en Belgie. Ik moet zeggen dat dit zeker ook met de Glucosamine, Chondroitine& MSM heel goed is gelukt. De absolute bestseller ook waar het gaat om Glucosamine producten:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan dit product ook helpen tegen rugklachten? Ik lijk af en toe wel een bejaard wijf, zo stijf ben ik...

Moeten de 3 capsules in 1x worden genomen of verdeeld over de dag?

Verdeeld over de dag. Bij ontbijt, avond eten, voor slapen.
Heb er ook een pot van staan. Werkt echt goed!

Terug
Naar boven