AndroidHealthClinic

Review Glucosamine, Chondroitine & MSM - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Blessure hulp
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Glucosamine sulfaat - is de meest populaire gewrichtsbeschermde stof ter wereld. En niet zonder reden. Het helpt bij de opbouw en het onderhoud van kraakbeen, gewrichtskapsel, pezen en andere 'bindweefsels'. Het draagt ook bij aan het in stand houden van de gewrichtsvloeistof en ondersteunt daarmee de gewrichtssmering.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Gebruik het al sinds de eerste week dat het binnen was, elke dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het zijn pillen
  • Welke dosis heb je gebruikt? op het begin 2 caps per dag, nu 3
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker + snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker en vast.

Mijn review:

Ben met Glucosamine begonnen toen ik last van mijn gewrichten kreeg, altijd na het zwaar bankdrukken en soms bij squatten had ik enorme steken in mijn ellebogen en knieën. Dacht altijd dat het aan mijn techniek lag, maar iemand in de gym zei dat hij er ook last van had vroeger.

Ben toen op aanraden van hem Glucosamine gaan gebruiken. De eerste week merkte ik niets, in de 2e week begon ik toch echt minder steken te voelen in mijn ellenbogen en knieën. Vanaf week 3 begon het echt te werken en kon ik gewoon pijnvrij bankdrukken en squatten. Dit product is een aanrader voor mensen die, net zoals ik, last hebben van hun gewrichten of aanhechtingen, al met al een topproduct waar je veel plezier aan hebt en dat voor een zeer goede prijs.

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven