MuscleMeat

Glutamine, wanneer...?

Tjeerds

Novice
Waardering
0
Gebruik momenteel Glutamine (van EAS) net na mijn training en voor het slapen. Keurig zoals op het potje voorgeschreven staat.
Nou las ik alleen gister op een potje van een ander merk hele andere inname-tijden voor optimaal gebruik. Geloof juist voor het trainen en bij het opstaan... ???
Hoe gebruiken jullie Glutamine en welke resultaten merken jullie?

Gebruik momenteel Glutamine (van EAS) net na mijn training en voor het slapen. Keurig zoals op het potje voorgeschreven staat.
Nou las ik alleen gister op een potje van een ander merk hele andere inname-tijden voor optimaal gebruik. Geloof juist voor het trainen en bij het opstaan... ???

Ik gebruik het 3 x per dag. 's Morgens bij het opstaan, na men training en voor het slapengaan. Dit telkens in men whey shake. Ik ben er nog maar een week mee bezig, maar omdat ik juist in men cut ben, is dit aan te raden voor max. behoudt van spiermassa. greetz

ik nam het bij het opstaan na trainen en voor slapen elke keer 5gr

30 min voor de training ,en voor het slapen gaan, ik persoonlijk gebruik het voornamelijk alleen op de trainingsdagen ,

Zoals je het nu doet is perfect.

Terug
Naar boven