Fitness Seller

goddelozen

SubGenius

100% Hardcore
Elite Member
Waardering
138
ligt het aan mij of stikt het in deze subforum van de pro-moslim, anti-christen, anti-joden en atheisten?

Ik denk dat dat wel de reden zal zijn dat ik niet graag post in deze subforum :rolleyes:

Wat zou jij dan graag zien :sukkeltje:

eeuh..okay.

Komt doordat religieuzen niet kunnen discussiëren over dit onderwerp en gelukkig steeds meer in de minderheid zijn.

Wat jullie erg jammer vinden natuurlijk:
Christian_dominionist.jpg

misschien een afspiegeling van de maatschappij zo'n forum ?

Komt doordat religieuzen niet kunnen discussiëren over dit onderwerp en gelukkig steeds meer in de minderheid zijn.

Inderdaad. Ik kom hier niet om mensen af te kraken, maar om een goede discussie over religie te voeren. Tot nu toe is er niet 1 (!!!) goed argument gegeven door een theïst. En is er niet 1 niet-infantiel antwoord gegeven, door een theïst, op een argument van een atheïst of anti-theïst.

ligt het aan mij of stikt het in deze subforum van de pro-moslim, anti-christen, anti-joden en atheisten?

Ik denk dat dat wel de reden zal zijn dat ik niet graag post in deze subforum :rolleyes:

De antisemieten zijn overwegend toch de gelovigen hier. Dan vooral de radicale moslims.

Maar verder ben ik blij dat de redelijkheid het wint van achterlijkheid. Dat moet ook zo blijven in Europa.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad. Ik kom hier niet om mensen af te kraken, maar om een goede discussie over religie te voeren. Tot nu toe is er niet 1 (!!!) goed argument gegeven door een theïst. En is er niet 1 niet-infantiel antwoord gegeven, door een theïst, op een argument van een atheïst of anti-theïst.

1 goeie post per thread is volgens mij de limiet op dit forum :D

@EricR
dus anti-religie? Kun je dat misschien wat uitgebreider uitleggen?

Tot nu toe is er niet 1 (!!!) goed argument gegeven door een theïst.

Eeuwige karma voor elke gelovige hier van mijn kant die dit wel kan trouwens zonder dat het argument door wetenschappelijke feiten en rationaliteit onderuit gehaald kan worden.

1 goeie post per thread is volgens mij de limiet op dit forum :D

@EricR
dus anti-religie? Kun je dat misschien wat uitgebreider uitleggen?

Lees de threads maar eens door, er worden gewoon geen goede argumenten gegeven door de gelovigen. Er zijn heus wel wat argumenten, maar ze worden hier niet gegeven. Door de niet-gelovigen worden ook erg slechte argumenten gegeven, maar ook hele goede. Of een argument goed is of niet is niet op een mening gebaseerd, maar op onderbouwing.

Eeuwige karma voor elke gelovige hier van mijn kant die dit wel kan trouwens zonder dat het argument door wetenschappelijke feiten en rationaliteit onderuit gehaald kan worden.

feitelijk weet ik dat god bestaat. Er zijn namelijk limieten aan het rationalizeren van gebeurtenissen. Je kunt de energetische waardes van planeten en sterren een voorname rol geven hierin (zoals de grieken deden) of je kunt de alreeds afgestoten karma van mensen hier een plus in geven. Je kunt het feit gebruiken dat energie plakt en uiteindelijk over de vele jaren een verandering maakt (3 voud) in de structuur, maar dat verklaard niet alles ...dus god bestaat.

feitelijk weet ik dat god bestaat. Er zijn namelijk limieten aan het rationalizeren van gebeurtenissen. Je kunt de energetische waardes van planeten en sterren een voorname rol geven hierin (zoals de grieken deden) of je kunt de alreeds afgestoten karma van mensen hier een plus in geven. Je kunt het feit gebruiken dat energie plakt en uiteindelijk over de vele jaren een verandering maakt (3 voud) in de structuur, maar dat verklaard niet alles ...dus god bestaat.
Ik weet niet in welk 3e wereld land jij discovery channel hebt zitten kijken, maar er klopt dus totaal geen ruk van wat jij zegt.

oh brother :rolleyes:

...klopt. De energetische waardes van de natuur draagt ook zijn steentje mee hierin :D

kettlebells, je klinkt als een klein dat zijn ouders van het bestaan van sinterklaas probeert te overtuigen. Maakt niet uit, wat zo klinken jullie allemaal.

Terug
Naar boven