- Waardering
- 83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En niet beseffende dat ze hun eigen godsdienst gewoon schade berokkenen. Als je ziet hoe figuren zoals klusmier en makaveli zich uitten, dan stel je toch serieus vragen bij![]()
Het ligt aan jou.ligt het aan mij of stikt het in deze subforum van de pro-moslim, anti-christen, anti-joden en atheisten?
Ik denk dat dat wel de reden zal zijn dat ik niet graag post in deze subforum![]()
Eeuwige karma voor elke gelovige hier van mijn kant die dit wel kan trouwens zonder dat het argument door wetenschappelijke feiten en rationaliteit onderuit gehaald kan worden.
Die bestaan niet, en dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel. Een geloof is toch niet op wetenschap gebouwd, dus waarom de discussie voeren uberhaupt?

feitelijk weet ik dat god bestaat. Er zijn namelijk limieten aan het rationalizeren van gebeurtenissen. Je kunt de energetische waardes van planeten en sterren een voorname rol geven hierin (zoals de grieken deden) of je kunt de alreeds afgestoten karma van mensen hier een plus in geven. Je kunt het feit gebruiken dat energie plakt en uiteindelijk over de vele jaren een verandering maakt (3 voud) in de structuur, maar dat verklaard niet alles ...dus god bestaat.
Uiteraard, maar blijkbaar was er toch weer iemand simpel genoeg om het te proberen.![]()
had het topic nog niet helemaal doorgelezen, maar inderdaad.feitelijk weet ik dat god bestaat. Er zijn namelijk limieten aan het rationalizeren van gebeurtenissen. Je kunt de energetische waardes van planeten en sterren een voorname rol geven hierin (zoals de grieken deden) of je kunt de alreeds afgestoten karma van mensen hier een plus in geven. Je kunt het feit gebruiken dat energie plakt en uiteindelijk over de vele jaren een verandering maakt (3 voud) in de structuur, maar dat verklaard niet alles ...dus god bestaat.
...klopt. De energetische waardes van de natuur draagt ook zijn steentje mee hierin![]()
Eeuwige karma voor elke gelovige hier van mijn kant die dit wel kan trouwens zonder dat het argument door wetenschappelijke feiten en rationaliteit onderuit gehaald kan worden.

religie en politiek gaan niet samen; religie uit de politiek zal de maatschappij EN de religie goed doen!
- maatschappij gaat erop vooruit door minder geloofsdiscussies
- religie gaat erop vooruit doordat ze minder water bij de wijn hoeven te doen, en hun boodschap helderder overkomt bij hun aanhangers.
![]()
waar blijft mijn KARMA?Klopt. Er moet echter wel controle blijven op extremisme, ongeacht de verbanden tussen religie en politiek.
Maar dat de twee niet samengaan, daar zijn genoeg "goede" voorbeelden van te vinden, dat is zeker.

religie en politiek gaan niet samen; religie uit de politiek zal de maatschappij EN de religie goed doen!
- maatschappij gaat erop vooruit door minder geloofsdiscussies
- religie gaat erop vooruit doordat ze minder water bij de wijn hoeven te doen, en hun boodschap helderder overkomt bij hun aanhangers.
![]()
thesuite zei:Een dergelijke onderwerp staat in ieder geval garant voor vermaak. Hou deze topics in leven, heerlijk hoe die pro-gelovigen zich in alle bochten wringen om de ongelovigen te bekeren. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

), vanaf dan is het niet meer nodig. Respecteren kan ook tot op een bepaald punt, maar de onzin duurt veel te lang en op den duur moet je met harde woorden spreken. (lees: cartoons maken over mohammed en jezus
)srry Klus daar ben ik het toch echt niet mee eens. Religie staat aan de bakermat van de maatschappij. Het heeft de waardes en normes en zelfs wetten van ons hedendaagse leven niet alleen beinvloed maar ook gecreerd. Ik vind dat er wel iets meer respect voor religie zou mogen zijn in de politiek. ik zeg niet meteen dat ze zouden moeten gaan mee regeren, maar rekekening houden met het een en ander zou zekers wel mogen en moeten vind ik ...
daarvoor is er toch een religie forumpje![]()
Utopieën zouden ook verboden moeten worden...
Net als ufo's en aliens.