AndroidHealthClinic

Goed bulkvoedsel?

Wesleyy94

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Ik mag nog wel aardig wat aankomen in gewicht, zowel vet als spier. Wat is goed eten hiervoor? Dit hoeft dus niet gezond te zijn, maar moeten wel veel eiwitten inzitten.

Pindakaas!!!! :D

Pindakaas, chocomelk, gebakken ei met plakken kaas, varkensvlees

Volle melk, eieren, rood vlees, complexe koolhydraten (rijst, havermout, brood, pasta enz.).

tussendoor wat noten eten, tikt lekker aan. of wat olijfolie door je eten, heb je zo flink wat kcals meer. en nog goeie vetten ook

Aankomen in spierweefsel realiseer je niet door je voeding maar door de gym

Volle melk, havermout, pindakaas, hele eieren, roomboter, olijfolie en met jouw gewicht zou ik er wat hamburgers, pizza en milkshakes bij doen.

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 17:39 ----------

Aankomen in spierweefsel realiseer je niet door je voeding maar door de gym

Vice Versa

De gouden tip: Roggebrood! Bevat 200 calorieën per plakje, is geweldig voor de stoelgang en er zitten ook nog eens best wat eiwitten in.

extra pure chocolade. lindt 99% :lick:

Pasta pesto en goed wat pesto gebruiken.

Alles waar je veel van kan eten en hoge dichtheid kcal heeft.

Pasta, bonen, gehakt, dat soort spul.

burgers :D

Gewoon clean: Aardappels / bruin brood / pindakaas / magere proteine bronnen / noten / groenten.

van alles veeeel eten :) eventueel aanvullen met melk / MCT olie. Rijst werkt niet bij mij :)

VOLLE MELK ,, dit snap ik niet.
Waarom volle melk?
In halfvolle zitten evenveel eiwitten en koolhydraten, enkel wat minder vet... Tenzij je een tekort hebt aan vetten in je bulk... Maar aan vetten heb ik nooit een tekort helaas :p
Dus toch beter 1 liter halfvolle , dan 800 ml volle ?

Trouwens, bovendien vraag ik mij af of melk niet slechter is dan plattekaas(=kwark), aangezien in kwark meer eiwit zit. In melk zitten meer koolhydraten, maar dat zijn disachariden. Disachariden kunnen niet gestockeerd worden, toch?

Dus: toch beter magere plattekaas (voor eiwit ) met havermout (voor polysachariden) ?
(maar dan wel groooote hoeveelheden uiteraard)

Kwark>Melk

Melk is zowieso troep..

Terug
Naar boven