- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das dan wel weer waar...maar om dezelfde hoeveelheid eiwit binnen te krijgen uit een liter melk hoef je maar de helft van de kwark te nemen...Liter melk werk je nu eenmaal wat makkelijker weg dan een liter kwark![]()

Das dan wel weer waar...maar om dezelfde hoeveelheid eiwit binnen te krijgen uit een liter melk hoef je maar de helft van de kwark te nemen...
Echter mengt whey en casseine poeder wel weer een stuk lastiger door kwark![]()
je moet t alleen roeren ipv t te schudden in een shake bekerGewoon clean: Aardappels / bruin brood / pindakaas / magere proteine bronnen / noten / groenten.
van alles veeeel eteneventueel aanvullen met melk / MCT olie. Rijst werkt niet bij mij :)
Mengt prima hoor.. ik eet het elke dag.Echter mengt whey en casseine poeder wel weer een stuk lastiger door kwark![]()
en mengt ook prima met yoghurt.De gouden tip: Roggebrood! Bevat 200 calorieën per plakje, is geweldig voor de stoelgang en er zitten ook nog eens best wat eiwitten in.
Mcdonalds
---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 13:15 ----------
mengt prima hoorje moet t alleen roeren ipv t te schudden in een shake beker
Daarom zei ik ook een stuk lastigerMengt prima hoor.. ik eet het elke dag.en mengt ook prima met yoghurt.

Ja en zonder goeie voeding zal je dat extra spierweefsel nauwelijks aanzetten.

Volle melk, eieren, rood vlees, complexe koolhydraten (rijst, havermout, brood, pasta enz.).
Aankomen in spierweefsel realiseer je niet door je voeding maar door de gym
Aankomen in spierweefsel realiseer je niet door je voeding maar door de gym
My bad. Ff verduidelijken, zonder deftige training mag je eten wat je wil je komt weinig/ amper spiermassa bij.
Voeding belangrijker dan de KT zelf? Dus een beetje kt met super voeding zal je super gains geven?
Kt, rust en voeding zijn allemaal even hard nodig
Break down, fuel and recover the muscle.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]My bad. Ff verduidelijken, zonder deftige training mag je eten wat je wil je komt weinig/ amper spiermassa bij.
Voeding belangrijker dan de KT zelf? Dus een beetje kt met super voeding zal je super gains geven?
Kt, rust en voeding zijn allemaal even hard nodig
Break down, fuel and recover the muscle.
Ik gebruik zelf ontbijtkoek voor snelle koolhydraten, bijv op de fiets naar de sportschool of vlak voordat ik ga slapen.
en hoe heb je snelle koolhydraten nodig voor het slapen?