Fitness Seller

Goed bulkvoedsel?

Liter melk werk je nu eenmaal wat makkelijker weg dan een liter kwark ;)

Liter melk werk je nu eenmaal wat makkelijker weg dan een liter kwark ;)
Das dan wel weer waar...maar om dezelfde hoeveelheid eiwit binnen te krijgen uit een liter melk hoef je maar de helft van de kwark te nemen...

Echter mengt whey en casseine poeder wel weer een stuk lastiger door kwark ;)

Mcdonalds :D

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 13:15 ----------

Das dan wel weer waar...maar om dezelfde hoeveelheid eiwit binnen te krijgen uit een liter melk hoef je maar de helft van de kwark te nemen...

Echter mengt whey en casseine poeder wel weer een stuk lastiger door kwark ;)

mengt prima hoor :) je moet t alleen roeren ipv t te schudden in een shake beker

Mcdonalds :D

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 13:15 ----------

mengt prima hoor :) je moet t alleen roeren ipv t te schudden in een shake beker

Mengt prima hoor.. ik eet het elke dag. :) en mengt ook prima met yoghurt.
Daarom zei ik ook een stuk lastiger ;)

Zelf eet ik eigenlijk geen kwark, behalve al ga ik naar het strand of iets dergelijks..dan schep ik anderhalve pot kwark in een shake beker en roer daar nog wat extra whey doorheen = bijvoorbeeld wat aardbeien!:thumbs:

Heerlijk!

Complexe carbs en noten (incl. pindakaas) moeten wel voor genoeg kcals zorgen. Hou het wel bij clean voedsel, vette meuk junken gaat je geen kwaliteitsmassa opleveren...

Ja en zonder goeie voeding zal je dat extra spierweefsel nauwelijks aanzetten.

My bad. Ff verduidelijken, zonder deftige training mag je eten wat je wil je komt weinig/ amper spiermassa bij.

Voeding belangrijker dan de KT zelf? Dus een beetje kt met super voeding zal je super gains geven?
Kt, rust en voeding zijn allemaal even hard nodig ;)
Break down, fuel and recover the muscle.

Hoe dat?
En waarom MCT olie in een bulk?

Omdat ik veeeel rijst moet eten om mijn macro's te bereiken... en ik ben gewoon geen rijst eter :)

MCT olie zitten veel kcal in.. makkelijk om in een shake te gooien om extra kcal mee te pakken. Verder zijn het goede vetten.

Aankomen in spierweefsel realiseer je niet door je voeding maar door de gym

U+WOT+M8+description+.+http+www.facebook.com+martin.w.keating_079b02_4051759.jpg

My bad. Ff verduidelijken, zonder deftige training mag je eten wat je wil je komt weinig/ amper spiermassa bij.

Voeding belangrijker dan de KT zelf? Dus een beetje kt met super voeding zal je super gains geven?

410202.jpg

300 ml halfvolle melk
80 gram brinta
40 gram whey

2.5 min in de magnetron en aanvallen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Walnoten, pinda's. Pindakaas. Kwark.. eieren.. Voedsel met veel vet en eiwitten, maar weinig suikers.

Ik gebruik zelf ontbijtkoek voor snelle koolhydraten, bijv op de fiets naar de sportschool of vlak voordat ik ga slapen.

Terug
Naar boven