MuscleMeat

Goed nieuws voor Nederlandse Google Earth gebruikers

Bezoekers in dit topic

Mijn huis is op 52° 04'.05''
4°18'06.62''
 
kaarten vijn van Tele Atlas NV, heb er aandelen in en hoop rijk te worden
 
Kan je gelijk even doorzoomen naar de markt, was een marktdag aan de drukte te zien. Mooi detailniveau in jouw buurt, door de drukte in de buurt rond de buurt zie je nog meer. Bij mij in de buurt zie je geen kip op straat, geeft een lege indruk.

Zoveel detail dat je op de Paul Krugerlaan een duif kan zien vliegen : DutchBodybuilding.com Forum - Fitness , Bodybuilding & Bodybuilders Board Wonderbaarlijk toch.

Tjah, schilderswijk he :)
Goed gezien trouwens met die duif erbij
Ja maar komt doordat er belangrijke straten zitten zoals de hobbema, markt en vaillantlaan
Mercedes voor de deur is trouwens van ons:D
 
Laatst bewerkt:
helaas niet zo'n detail bij mij in de wijk :mad:
 
Het zal altijd beter zijn dan de groen/grijs/blauwe vlekken die je eerst zag in grote gedeelten van Nederland. Maar er zit nog wel verschil in per regio en in steden per wijk.

Nijmegen is zo te zien tot 350 meter scherp, daarna pixelated. Genoeg steden die tot 100 meter en soms nog verder gaan qua scherpte.
 
Laatst bewerkt:
hoe kom je op het daadwerkelijke wereldzicht dan?
 
laat maar! heb het al, dom:rolleyes:
 
Google Maps kan je ook gebruiken net als Google Earth alleen hoef je niets te installeren :rolleyes:

Je kan dan kiezen tussen map, satellite en Hybrid.
 
Dit zijn op zijn best 2 meter resolutie beelden. Objecten van 2 meter of meer zijn dus te onderscheiden. Rest worden vlekjes. Er zijn ook 1 meter resolutiebeelden (ook in Google Earth) en militair beeld is waarschijnlijk 10 cm resolutie of misschien nog scherper.

Ik weet niet, maar die platen van jouw huis zijn op tien centimeter, je kan de achteruitkijkspiegels van auto's onderscheiden.

Den Haag is gewoon scherper dan Amsterdam?! Ik heb nog nooit zulke scherpe beelden gezien als bij Den Haag.

Amsterdam is hetzelfde gebleven, Haarlem is nu compleet en mijn buurt is een fractie scherper geworden. De foto's van haarlem zijn trouwens minstens een half jaar oud aan de vordering van werkzaamheden te zien. Edit: Moet vorig jaar zomer zijn geweest.
 
mijn huis in belgie kan je ook mooi zien nu:cool:
 
Had het beter moeten formuleren. Scherp onderscheiden gaat het eigenlijk om, je ziet inderdaad details maar bij inzoomen zien die details er wazig uit. Grootste scherpte is te zien vanaf zo'n 60 meter hoogte. Wat al fenomenaal is natuurlijk. Meeste andere steden is het 100 meter en meer.
 
hmmm zal eens gaan kijken.... Thanks
 
Ik zit nou even op die link te snuffelen, maar kan niet die map vinden waar jullie naar zitten te kijken?

Waar moet ik op klikken??
 
Wist je trouwens dat het allemaal in 3D is? Moet je maar eens een zijwaartse zwieper geven over de Himalaya of de Alpen bijvoorbeeld, dan komt het in reliëf voorbij. :cool:
 
Terrein is 3D als je het aanzet. Ziet er trouwens niet uit als je die optie uitzet.
 
Back
Naar boven