XXL Nutrition

Goed of niet goed?

El_Greco

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
138kg
Beste mensen,
Ik begin binnenkort met een kuur testo/winstrol. Gaat dat me helpen om af te vallen en een vorm te krijgen. Ik ga me ook aan een voedingsschema houden natuurlijk

Wat is je vet % ?

Dit kuurtje gaat je niet bepaald veranderen naar een “ beach boy lichaam “ neen.
Welke doseringen had je in gedachten

Om af te vallen heb je geen aas nodig.
Beter investeer je in een goed voedingsschema

Niet goed

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je vet % ?

Dit kuurtje gaat je niet bepaald veranderen naar een “ beach boy lichaam “ neen.
Welke doseringen had je in gedachten

Ik wil 2x keer per week 2ml testo spuiten en 4 winstrol per dag innemen. Ik ben 1,91 lang en weeg 138 kg maar weet niet wat m’n vet percentage is.

Niks. Al je nu middelen neemt wordt ‘t een fiasco

Gewoon je voedingsschema starten en afvallen. Zoals het hoort

Goed uitgedacht weer. Succes

NIET GOED.

Je gaat er binnekort mee beginnen. Je hebt wrs alles al in huis.

Ik zou me eerst toch eens heel goed inlezen. Aan je vraag te zien is dit niet gebeurd.

En verder gewoon zonder AAS of andere middelen afvallen.

Maak eerst maar eens een deftig voedingsschema.

No go

NIET GOED.

Je gaat er binnekort mee beginnen. Je hebt wrs alles al in huis.

Ik zou me eerst toch eens heel goed inlezen. Aan je vraag te zien is dit niet gebeurd.

En verder gewoon zonder AAS of andere middelen afvallen.

Maak eerst maar eens een deftig voedingsschema.

Ik heb idd alles al in huis gehaald voor m’n kuur.
En daarom vraag ik hier op het forum over hoe en wat.
En voedingsschema is ook niet z’n punt is heel makkelijk en in veel variaties aan te komen.
Ik heb 2 jaar geleden ook 6/7 weken cardio gegaan en voedingsschema en toen was ik tussen de 21/24 kilo kwijt

Gedoemd te mislukken ..

Succes met je toekomstige gyno en hoge bloeddruk op 138 kg spek

Ik heb idd alles al in huis gehaald voor m’n kuur.
En daarom vraag ik hier op het forum over hoe en wat.
En voedingsschema is ook niet z’n punt is heel makkelijk en in veel variaties aan te komen.
Ik heb 2 jaar geleden ook 6/7 weken cardio gegaan en voedingsschema en toen was ik tussen de 21/24 kilo kwijt

Ik zou toch liever alles weten voor ik wat in huis haal.

Doe jij dat met alles zo? eerst kopen en dan vragen stellen? Of alleen met producten die je in je lijf gaat spuiten en die schadelijk kunnen zijn voor je gezondheid?

Als je 2 jaar geleden een 24 kg kwijt bent geraakt op 6/7 weken tijd dan zal dat nu toch ook lukken zonder AAS.

Ik wil 2x keer per week 2ml testo spuiten en 4 winstrol per dag innemen. Ik ben 1,91 lang en weeg 138 kg maar weet niet wat m’n vet percentage is.

In dit stadium gaat het gebruiken van anabolen niks opleveren. Hoe ben je op AAS uitgekomen als afslankmiddel?
Als je middelen wil voor extra stimulans (omdat je niet zonder kan) voor het afvallen kijk dan eerder naar fatburners met ephedrine o.i.d.

Zorg ervoor dat je kcal gaat tellen, met 138 kg lichaamsgewicht kan je makkelijk veel afvallen in het begin ook al eet je niet superclean.
Om 138kg te blijven moet je immers al hoog in kcal inname zitten. Weet je toevallig hoeveel je gemiddeld at?

Intermittent fasting wil bij zwaardere mensen ook veel helpen omdat het vaak hongergevoel verminderd en ervoor zorgt dat je minder snel tussendoor snacks pakt, omdat je je immers aan een fasting window moet houden.

En probeer eerst tot 90 kg te droppen (zonder AAS) en kijk tegen die tijd even hoe jouw levensstijl eruit ziet en vraag dan om verder advies.

In dit stadium gaat het gebruiken van anabolen niks opleveren. Hoe ben je op AAS uitgekomen als afslankmiddel?
Als je middelen wil voor extra stimulans (omdat je niet zonder kan) voor het afvallen kijk dan eerder naar fatburners met ephedrine o.i.d.

Zorg ervoor dat je kcal gaat tellen, met 138 kg lichaamsgewicht kan je makkelijk veel afvallen in het begin ook al eet je niet superclean.
Om 138kg te blijven moet je immers al hoog in kcal inname zitten. Weet je toevallig hoeveel je gemiddeld at?

Intermittent fasting wil bij zwaardere mensen ook veel helpen omdat het vaak hongergevoel verminderd en ervoor zorgt dat je minder snel tussendoor snacks pakt, omdat je je immers aan een fasting window moet houden.

En probeer eerst tot 90 kg te droppen (zonder AAS) en kijk tegen die tijd even hoe jouw levensstijl eruit ziet en vraag dan om verder advies.

Jan als ik 107 weeg ben ik brood mager en zie je me ribben. Ik heb een grove bouw.

Toen des tijds at ik 1300calorieen per dag en ging super snel

Terug
Naar boven