Strongerlife
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 215
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jan als ik 107 weeg ben ik brood mager en zie je me ribben. Ik heb een grove bouw.
Toen des tijds at ik 1300calorieen per dag en ging super snel
Het was ook niet goed maar ik had een knop omgezet en wilde het gewoon snel kwijt allemaalniet goed, kom op zeg dat wist je zelf toch ook wel he...
Haha toen ik die reactie van hem zag was ik ook klaar ja.Gaf jouw casus de voordeel van mijn twijfel. Maar nu neem ik het niet meer serieus.
Trolls remain present.
Haha toen ik die reactie van hem zag was ik ook klaar ja.
Haha toen ik die reactie van hem zag was ik ook klaar ja.
De moeite nemen om zo n account te maken en dit te posten.
Maar het dan alsnog weggeven na een eerste reactie.
Toch wel benieuwd wat ze er nou uit halen en waarom ze alsnog te simpel zijn om het goed uit te spelen ;o
Ok bedankt voor je antwoord500 test
opbouwen naar 125mcg T3
2 weken clen op 80 a 100mcg afwissel met 2 weken T5 oid op 2 a 3 caps.
Winstrol niet nodig.
500 test
opbouwen naar 125mcg T3
2 weken clen op 80 a 100mcg afwissel met 2 weken T5 oid op 2 a 3 caps.
Winstrol niet nodig.

Yep. Eph zit toch net even anders op die receptor zodat die toch hersteld. Of gewoon x aantal weken T5, en nadien clen. Wat je maar wilt
En ik ben nou even de naam kwijt, maar er is ook wat waardoor je clen gewoon zo lang je wilt kan nemen....
138 kg. zal toch wel lukken zonder clen om af te vallen lijkt me.Yep. Eph zit toch net even anders op die receptor zodat die toch hersteld. Of gewoon x aantal weken T5, en nadien clen. Wat je maar wilt
En ik ben nou even de naam kwijt, maar er is ook wat waardoor je clen gewoon zo lang je wilt kan nemen....
Alright.
Doel je op iets wat je beta receptors upreguleert?
138 kg. zal toch wel lukken zonder clen om af te vallen lijkt me.
Yep. Damnit. Vind het niet meer. Het was een antihistamine en er was ook iets nieuw nu....
Natuurlijk wel. Maar als je wilt dat het allemaal wat makkelijker, sneller gaat, waarom dan niet? Motivatie is belangrijk om vol te houden. En als het t*ring traag gaat, geef je er gewoon
de brui aan na een paar weken. Tov als je snel resultaat ziet, ben je eerder geneigd om vol te houden.
Natuurlijk wel. Maar als je wilt dat het allemaal wat makkelijker, sneller gaat, waarom dan niet? Motivatie is belangrijk om vol te houden. En als het t*ring traag gaat, geef je er gewoon
de brui aan na een paar weken. Tov als je snel resultaat ziet, ben je eerder geneigd om vol te houden.
Tijdens een vroeger cut een 24 kg op 6/7 weken afgevallen. goed genoeg lijkt me. Denk dat het probleem ergens anders zit.
Alsof iedereen hier alles steeds on point heeft.is 24kg afvallen op7 weken in zn vroegere cut niet snel genoeg? Ik vind het nog steeds verkeerd advies voor de TS.
Ben er bijna zeker van dat TS zich niet alles moet ontzeggen. Minder eten dat wel.Ik heb ook een paar jaar telkens +- 20kg moeten droppen. En ja, dat kwam door slechte gewoontes. Maar goed. Als je je alles moet ontzeggen om dat half kilo'tje te droppen per week,
daar wordt je niet vrolijk van. Zeker niet als je een lange weg te gaan hebt.
Ideaal is het natuurlijk niet. Maar goed, hier worden wel vaker dingen door de vingers gezien toc Alsof iedereen hier alles steeds on point heeft.
[/QUOTE]