Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
TS heft alles al in huis dus weten we wat er gaat gebeuren. 100 mensen zeggen slecht idee en hij wacht tot 1 iemand zegt dat het een goed plan is [/QUOTE]
Haha. Ik zeg niet dat het een goed plan is, ik zeg gewoon dat het wel kan
TS heft alles al in huis dus weten we wat er gaat gebeuren. 100 mensen zeggen slecht idee en hij wacht tot 1 iemand zegt dat het een goed plan is [/QUOTE]
Ik vind 3.5 kilo per week veel maar ik wilde eigenlijk meer duidelijkheid over het feit. Je gaat eerst afvallen 30 kilo en daarna moet je weer 10 erbij eten om massa te hebben. Kan je het niet zo doen dat je dmv kuren erbij dat je het dan ook gelijk allemaal oppompt
Houd er ook rekening mee dat TS aangeeft brood mager te zijn op 107 kg! Dus als men nog steeds AAS adviseert om zo' n streefgewicht te behalen dan tja..
Ik vind 3.5 kilo per week veel maar ik wilde eigenlijk meer duidelijkheid over het feit. Je gaat eerst afvallen 30 kilo en daarna moet je weer 10 erbij eten om massa te hebben. Kan je het niet zo doen dat je dmv kuren erbij dat je het dan ook gelijk allemaal oppompt[/QUOTE]
ow nu snap ik wat je wil doen.
je hebt veel te veel vet, en dit vet wil je nu dmv kuren omzetten in spier??
nou ik train bij basicfit en hier heb ik al heel vaak gehoord dat mensen vet omzetten in spier dus zal toch wel moeten kunnen
uhmm grapje, je kunt geen vet omzetten je maakt van hout toch ook geen steen.
ga gewoon lekker cardio en en een goed voedingschema dan ben je binnen no time weer 107 kilo schredded