- Waardering
- 591
Ben gisteren de WE binnen gestapt. Prima winkel vind ik, het past alleen voor geen meter. Maat S zit als een zak om mijn taille, en je ziet er niks in van mijn borst. Maat XS zit wel goed, alleen zie je bij mijn schouders echt van die punten omhoog komen, en de naad waar de mouwen beginnen zit dan ergens in mijn nek...
Iemand een gouden tip waar ik wel goede getailleerde shirts kan kopen? Hij MOET goed om mijn taille zitten. Dus maximaal maat XS rond de taille. En maat S/M rond de schouders. In doetinchem is er niks nuttigs te vinden.
Is shirts met een soort rekbare stof ook een interessante optie?
Ben benieuwd of iemand een gouden tip voor me heeft. Geld speelt geen rol.
Iemand een gouden tip waar ik wel goede getailleerde shirts kan kopen? Hij MOET goed om mijn taille zitten. Dus maximaal maat XS rond de taille. En maat S/M rond de schouders. In doetinchem is er niks nuttigs te vinden.
Is shirts met een soort rekbare stof ook een interessante optie?
Ben benieuwd of iemand een gouden tip voor me heeft. Geld speelt geen rol.

t' is dat je buff ben, anders liet ik je hier niet mee wegkomen 
S/M zit alsnog vrij strak rond de schouder hoor, maar dat gaat tenminste net. (vind een beetje strak niet erg, maar moet niet te gek zijn)
En 35 euro
Ik zeg wel, geld speeld geen rol, maar vind dit wel overdreven. Betaal niet meer dan 10 per shirt, of hij moet wel heel speciaal zijn (maar die uit je link ziet eruit als crap).