AndroidHealthClinic

goed passende shirts

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Waardering
591
Ben gisteren de WE binnen gestapt. Prima winkel vind ik, het past alleen voor geen meter. Maat S zit als een zak om mijn taille, en je ziet er niks in van mijn borst. Maat XS zit wel goed, alleen zie je bij mijn schouders echt van die punten omhoog komen, en de naad waar de mouwen beginnen zit dan ergens in mijn nek...

Iemand een gouden tip waar ik wel goede getailleerde shirts kan kopen? Hij MOET goed om mijn taille zitten. Dus maximaal maat XS rond de taille. En maat S/M rond de schouders. In doetinchem is er niks nuttigs te vinden.

Is shirts met een soort rekbare stof ook een interessante optie?

Ben benieuwd of iemand een gouden tip voor me heeft. Geld speelt geen rol.

moet je ff naar stof kijken waar 'Elasthanne' in zit. gorilla wear heeft dit in hun tanktops zitten (92% katoen, 8% Elasthanne) , en die zitten prima om je taille. :thumb:

Ik zou gaan trainen zodat je een normale maar kan kopen

Of misschien maatje 176?

Probleem met rekbare shirts vind ik meestal dat als je ook maar 1x per ongeluk een beetje vaag aantrekt, of na het douchen nog niet 100% droog bent en dat shirt over je rug trekt, meteen de hele ****ing vorm eruit is en dat het op je rug gewoon 'hangt'. Weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar ****ing haat daar aan.

Maar is wel een tijd geleden dat ik rekbare shirts had en volgens mij was het niet van bijzondere kwaliteit dus kan ook goed daar aan liggen.

Ben gisteren de WE binnen gestapt. Prima winkel vind ik, het past alleen voor geen meter. Maat S zit als een zak om mijn taille, en je ziet er niks in van mijn borst. Maat XS zit wel goed, alleen zie je bij mijn schouders echt van die punten omhoog komen, en de naad waar de mouwen beginnen zit dan ergens in mijn nek...

Iemand een gouden tip waar ik wel goede getailleerde shirts kan kopen? Hij MOET goed om mijn taille zitten. Dus maximaal maat XS rond de taille. En maat S/M rond de schouders. In doetinchem is er niks nuttigs te vinden.

Ben benieuwd of iemand een gouden tip voor me heeft. Geld speelt geen rol.

Ben ook benieuwd naar de reacties hier. Bij mij spannen de t shirts boven aan de borst, rug schouders maar naar beneden toe dan hangt het er gewoon maar bij en zou tshirts willen hebben die naar beneden toe smaller worden zo dat ze iets nauwer aansluiten.

Btw heb je fotos gezien, goeie fysiek trouwens maar heb je echt maat S/M rond de schouders? Je lijkt echt groter op de fotos.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gaan trainen zodat je een normale maar kan kopen

Of misschien maatje 176?

:roflol: t' is dat je buff ben, anders liet ik je hier niet mee wegkomen :D

Kindermaten lijkt me geen uitkomst, want die zijn alsnog niet getailleerd (het probleem is met name de verhoudingen).

Ben ook benieuwd naar de reacties hier. Bij mij spannen de t shirts boven aan de borst, rug schouders maar naar beneden toe dan hangt het er gewoon maar bij en zou tshirts willen hebben die naar beneden toe smaller worden zo dat ze iets nauwer aansluiten.

Btw heb je fotos gezien, goeie fysiek trouwens maar heb je echt maat S/M rond de schouders? Je lijkt echt groter op de fotos.

Lijkt groter ja, maar ik heb een bijzonder smal frame, daardoor lijken mijn spieren erg vol. Ben onder de 70kg he ;) S/M zit alsnog vrij strak rond de schouder hoor, maar dat gaat tenminste net. (vind een beetje strak niet erg, maar moet niet te gek zijn)

Maar gorilla wear is dus een leuke optie? Was eigenlijk vooral benieuwd naar gewoon uit een winkel, maar zo nodig wil ik best online bestellen.

Ik heb zelf een paar shirts van G-star gekocht bij de Score.
Zijn van die strakke shirts, zit mij als gegoten.

Kost wel veel, maar zitten verder wel goed, en blijven goed.

http://score.nl/brand/g-star/g-star-84056-3erockaway-ink-5211500445-g57.html

Zeker? Kan vanaf hier al zien dat de vorm van dat shirt al 1 groot vierkant is, dat kan nooit :rolleyes: En 35 euro??? Ik zeg wel, geld speeld geen rol, maar vind dit wel overdreven. Betaal niet meer dan 10 per shirt, of hij moet wel heel speciaal zijn (maar die uit je link ziet eruit als crap).

Bulken dan gaat zelfs xl als getaileerd zitten ;)

Zeker? Kan vanaf hier al zien dat de vorm van dat shirt al 1 groot vierkant is, dat kan nooit :rolleyes: En 35 euro??? Ik zeg wel, geld speeld geen rol, maar vind dit wel overdreven. Betaal niet meer dan 10 per shirt, of hij moet wel heel speciaal zijn (maar die uit je link ziet eruit als crap).

hij is 1.85 met 65kg ....niet te vergelijken en daarnaast zijn het lelijke shirts.

10tje per shirt? Good luck @ wibra of zeeman.

Jij zegt geld speelt geen rol, en komt daarna met 'een tientje per shirt'

:roflol:

je bent 171m 70kg. En je draagt XS ???
zelfs toen ik 60kg woog bij 175 had ik geen S :scratch:

gwn bij de jack&jones.. Zijn allemaal 'tight fit' tshirten .. Ik weet niet of ze met jouw lengte zo goed passen maar bij mij allesinds wel. Ecto en zelfs daar spannen ze aan. En die tshirt kosten geen hol .. rond de 10 euro en ze zijn nog mooi en kwalitatief redelijk voor die prijs.

shirtjes van Zumo zitten goed:)

maar 10 euro per shirt.... succes met zoeken!!!

10tje per shirt? Good luck @ wibra of zeeman.

Jij zegt geld speelt geen rol, en komt daarna met 'een tientje per shirt'

:roflol:

In gewoon nette winkelketens zie ik shirts voor 10 per stuk liggen, vaak zo'n actie, 2 voor 20 ofzo. In een superaanbieding soms zelf voor 5. Zie niet in waarom het meer dan dat zou moeten kosten (wil ook geen opdruk of iets dergelijks, alleen maar een goede pasvorm).

je bent 171m 70kg. En je draagt XS ???
zelfs toen ik 60kg woog bij 175 had ik geen S :scratch:

Komt door botbouw, heb smalle taille, maar ook smalle schouders. Dan zit het automatisch losser.

Maar jack&jones is dus een goede? Zal daar dan eens kijken. Zumo ken ik niet, waar zit die winkel? Voor een echte mooie ben ik wel bereid meer te betalen, maar bijv. die van G-star ziet er niet uit als een shirt dat 35 euro waard is.

Die van armani jeans ziet er al wat beter uit, maar dit is dus een duur merk? Ik zoek gewoon een kaal shirt in 1 kleur, hoeft geen fancy opdruk of wat dan ook bij. Lijkt btw alsnog wel een beetje losjes bij de taille op foto nr. 1.

In gewoon nette winkelketens zie ik shirts voor 10 per stuk liggen, vaak zo'n actie, 2 voor 20 ofzo. In een superaanbieding soms zelf voor 5. Zie niet in waarom het meer dan dat zou moeten kosten (wil ook geen opdruk of iets dergelijks, alleen maar een goede pasvorm).

Komt door botbouw, heb smalle taille, maar ook smalle schouders. Dan zit het automatisch losser.

Maar jack&jones is dus een goede? Zal daar dan eens kijken. Zumo ken ik niet, waar zit die winkel? Voor een echte mooie ben ik wel bereid meer te betalen, maar bijv. die van G-star ziet er niet uit als een shirt dat 35 euro waard is.

Jack&jones is zeker een aanrader ! Ik vind het beste winkel qua prijs/kwaliteit. En zijn 90% aanspannende tshirts !

zumo vind je bij fitzz!! ff op intenet zoeken... maar zitten in breda, ehv, rotterdam (enzo)

de goedkopere merken zijn vaak commercieler en dus ok wat wijder!! (de meute is nou eenmaal dik)

als je idd echt van onder zo smal bent is Jack n jones geen optie imo!

Ok. Kan me ook niet herinneren dat ik bij jnj ooit een goed shirt ben tegengekomen idd.

Zumo onderscheidt zich dus echt? Jij draagt dat? Wil wel evt. online bestellen zo nodig.

Terug
Naar boven