XXL Nutrition

goed passende shirts

Large van Replay spant ook lekker. En komt bij mij gelijk met men broeksriem.

• Topic Starter Topic Starter
Na het lezen van dit topic, heb ik net 2 shirts besteld...

http://shop.wefashion.com/T-shirts/...7FEo-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html#MEN

Weet niet of ze goed zitten, krijg ze waarschijnlijk overmorgen pas binnen.

De TS vond dat toch juist klote dingen?

Nee, die shirts die ik van het weekend bij de WE aanpaste waren andere (V-hals geloof ik). Dit zijn de ondershirts die in plastic verpakt zijn, daar heb ik ook een paar van, en die zitten juist wel aardig. Maar ik zoek meer verschillende shirts, vind wit niet mooi behalve als ondershirt (en die hebben ze geloof ik alleen in wit).

Gewoon maatje groter kopen, je bent toch geen vrouw..

Dus je vindt het normaal als een shirt als een jurk zit?

Ik zou toch eens bij Fittz gaan kijken. Shirts zijn getailleerd. Basics zijn rond de 30 euro.

Jc Rags is ook een optie, 20 euro voor een basic v-hals.

Ben gisteren de WE binnen gestapt. Prima winkel vind ik, het past alleen voor geen meter. Maat S zit als een zak om mijn taille, en je ziet er niks in van mijn borst. Maat XS zit wel goed, alleen zie je bij mijn schouders echt van die punten omhoog komen, en de naad waar de mouwen beginnen zit dan ergens in mijn nek...

Iemand een gouden tip waar ik wel goede getailleerde shirts kan kopen? Hij MOET goed om mijn taille zitten. Dus maximaal maat XS rond de taille. En maat S/M rond de schouders. In doetinchem is er niks nuttigs te vinden.

Is shirts met een soort rekbare stof ook een interessante optie?

Ben benieuwd of iemand een gouden tip voor me heeft. Geld speelt geen rol.

Ook niet bij score?

Hahahaha s en xs

Je kunt ook eens bij de America Today kijken, dan bij die basic shirts zonder print en in één kleur. Passen eigenlijk altijd prima, niet een heel diepe v-hals en sluiten over het hele lichaam prima aan (in mijn geval, kan me niet voorstellen dat ze bij jou heel los zitten of je moet heel weinig massa hebben :P). Prijs valt ook mee, geloof iets van 15,- per stuk.

• Topic Starter Topic Starter
Bij America Today heb ik ooit 1 shirtje gehaald die idd netjes zat. Heb ik nog steeds plezier van. Laatste keer dat ik er was kon ik deze echter niet meer ontdekken helaas.

Score daar vond ik niets, is over het algemeen ook niet zo mijn smaak daar.

JC rags en fitzz zeggen mij niets, waar verkopen ze dit?

En BTW ik zie dat er bij veel mensen verwarring is: het gaat niet om de SIZE... anders kon ik net zo goed een XS van een of ander ectomerk kopen. Het gaat om de PROPORTIES. Is het zo apart dat er nog bb'ers zijn met een smalle taille dan?

Laatst bewerkt:
ik vind t-shirts van puma altijd fantastisch zitten, perfect rond de armen en borst, alleen vrij prijzig

Uiteindelijk moet je ze gewoon passen.

Er is niet 1 merk die altijd goed zit.

Ga gewoon op een zaterdag wat winkels binnen en pas alles wat er goed uitziet.

Bij America Today heb ik ooit 1 shirtje gehaald die idd netjes zat. Heb ik nog steeds plezier van. Laatste keer dat ik er was kon ik deze echter niet meer ontdekken helaas.

Vreemd, ik heb ze laatst nog zien liggen. Volgens mij hebben ze die basics gewoon het hele jaar door, alleen de kleuren willen nog wel eens verschillen. Anders zou je altijd nog een kijkje kunnen nemen, mocht je ze niet vinden dan weten die medewerkers vast wel welke je bedoelt :)

bij asos.com draagt een model de kleren en kan je zien hoe de shirts vallen, miss kan je daar kijken voor t-shirt

bij asos.com draagt een model de kleren en kan je zien hoe de shirts vallen, miss kan je daar kijken voor t-shirt

What has been seen

352q6fm.jpg

Zumo zit inderdaad vaak erg goed. Ik heb daar ook zeker wel 4 shirts van liggen. Verder zou ik zeggen dat je vooral goed moet zoeken. Soms slaag ik bij de J&J en soms slaag ik weer in de Beijenkorf. Ik sla zelf ook de WE over omdat de pasvorm vaak niet klopt. Heb je Zara al eens geprobeerd? Ik heb ook wel goede ervaringen met kleine boetiekjes waar ze onbekende designmerken verkopen. Succes!

Terug
Naar boven