- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na het lezen van dit topic, heb ik net 2 shirts besteld...
http://shop.wefashion.com/T-shirts/...7FEo-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html#MEN
Weet niet of ze goed zitten, krijg ze waarschijnlijk overmorgen pas binnen.
Gewoon maatje groter kopen, je bent toch geen vrouw..
Ik dacht ook al huh zelfs ik heb M... Damesmaat, maar dan nog.
Ben gisteren de WE binnen gestapt. Prima winkel vind ik, het past alleen voor geen meter. Maat S zit als een zak om mijn taille, en je ziet er niks in van mijn borst. Maat XS zit wel goed, alleen zie je bij mijn schouders echt van die punten omhoog komen, en de naad waar de mouwen beginnen zit dan ergens in mijn nek...
Iemand een gouden tip waar ik wel goede getailleerde shirts kan kopen? Hij MOET goed om mijn taille zitten. Dus maximaal maat XS rond de taille. En maat S/M rond de schouders. In doetinchem is er niks nuttigs te vinden.
Is shirts met een soort rekbare stof ook een interessante optie?
Ben benieuwd of iemand een gouden tip voor me heeft. Geld speelt geen rol.
Amen!!Ik zou toch eens bij Fittz gaan kijken. Shirts zijn getailleerd. Basics zijn rond de 30 euro.
Jc Rags is ook een optie, 20 euro voor een basic v-hals.
). Prijs valt ook mee, geloof iets van 15,- per stuk.JC rags en fitzz zeggen mij niets, waar verkopen ze dit?
Bij America Today heb ik ooit 1 shirtje gehaald die idd netjes zat. Heb ik nog steeds plezier van. Laatste keer dat ik er was kon ik deze echter niet meer ontdekken helaas.

Dat denk ik nog steedsVind het nog steeds appart. Ik dacht eerst dat de topicstarter aan het trollen was.
.die JC Rags zitten idd tight !Bij de fittz (merk zumo), zie www.fittz.nl. JC Rags onder andere bij de man@work. Of online: http://www.jeansonline.nl/search?keywords=rags&x=0&y=0
bij asos.com draagt een model de kleren en kan je zien hoe de shirts vallen, miss kan je daar kijken voor t-shirt