Fitness Seller

goed passende shirts

jep.... ze btw ok heel aparte dingen, btj tegen t gay aan..!
maar de "basic" diepe vhals tshirtjes zitten erg lekker!
[Link niet meer beschikbaar]

Ok. Kan me ook niet herinneren dat ik bij jnj ooit een goed shirt ben tegengekomen idd.

Zumo onderscheidt zich dus echt? Jij draagt dat? Wil wel evt. online bestellen zo nodig.

j&j ligt vol met T-shirts.. shirts met lange mouwe mss iets minder.. maar tog ik zou eens een kijkje gaan nemen. passen altijd super aan voor lage prijs.

Die shirt's van G-star en dan bedoel ik die dingen die per 2 verpakt zitten. Denk dat je daar voor moet gaan TS, die zitten namelijk erg strak om je middel.. 2shirts voor 30euro dacht ik.

ik had hier laatst een topic over gestart.
Tips zijn de sting en waar ik uit kwam was de new yorker slim fit v-hals.
voor long sleeves slaag ik eigenlijk al dag en nacht bij de C&A.

Als je een beetje chest hebt is j&j geen optie.. + day die direkt uitgerekt zijn

:roflol: t' is dat je buff ben, anders liet ik je hier niet mee wegkomen :D

Kindermaten lijkt me geen uitkomst, want die zijn alsnog niet getailleerd (het probleem is met name de verhoudingen).

i know haha dat zal altijd een probleem zijn met mensen die hard trainen! Er word niet echt rekening mee gehouden dat is wel jammer.. Er moet echt een merk komen met speciale maten voor mensen die trainen..

Gorilla wear is onder ook nog wijd hoor. Ik koop niet meer zulke strakke t shirts vind dat niet echt mooi, wil ook niet echt overkomen als een uitslover anabolen dit en dat, heb zelf vaak tommy hilfiger met v hals xxl 35 euro zit super lekker en het blijft wel goed. Al ga ik kleiner is me taille goed alleen komen me armen er niet meer in. Ik ben zelfs een keer creatief geweest met de naaimachine. Shirt wat ik niet meer wilde omdat hij niet mooi zat heb ik zelf getailleerd gemaakt en nu draag ik hem gewoon weer.. Dat kan ook een optie zijn natuurlijk

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 22:03 ----------

Je kan hem makkelijk aan, hij heeft alleen maar dood hangend vet aan zijn lichaam hangen wat heb buf maakt.
een varken is ook buf...

Wie ben jij dan joh, "hardcorebuilder" wat een nerd ben jij zeg..

Die gstar shirts met strech 30 euro voor 2. Ze scheuren wel onder me oksels als ik chest en back train haha

30 euro voor een simpele v-hals zonder opdruk? :o hoeist

€30 is toch niet zo heel veel?
En sowieso ze zitten een stuk beter en blijven ook een stuk beter zitten dan goedkopere shirts van andere winkels. Vorm is niet weg naar 3x wassen. de normale V-hals zijn 20 euro btw.

Die shirt's van G-star en dan bedoel ik die dingen die per 2 verpakt zitten. Denk dat je daar voor moet gaan TS, die zitten namelijk erg strak om je middel.. 2shirts voor 30euro dacht ik.
Bij mij zitten ze juist niet heel strak bij mijn buik, die T-shirts van katoen. Of komt dat doordat ze meerekken met mijn buik misschien?

Hetgeen mij het meeste stoort is dit:

Optie 1: shirt zit lekker, hangt mooi over traps/shouders, mouwen gevuld ---> waist veel te los, makes you look fat

Optie 2: je pakt een strak shirt, zit gespannen rond heel het lichaam, vooral te tight rond schouders en ook nog eens ongemakkelijk. Plus het lijkt dan ook of je shirts koopt die te klein zijn om zo nog meer te koop te lopen met je spieren.

Optie 3: Alle pluspunten van de vorige 2 opties, en natuurlijk nergens te vinden zo'n shirts

Gewoon maatje groter kopen, je bent toch geen vrouw..

Ed Hardy zit leuk

Terug
Naar boven