bart866
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok. Kan me ook niet herinneren dat ik bij jnj ooit een goed shirt ben tegengekomen idd.
Zumo onderscheidt zich dus echt? Jij draagt dat? Wil wel evt. online bestellen zo nodig.
jep.... ze btw ok heel aparte dingen, btj tegen t gay aan..!
maar de "basic" diepe vhals tshirtjes zitten erg lekker!
[Link niet meer beschikbaar]
hoeistJe kan hem makkelijk aan, hij heeft alleen maar dood hangend vet aan zijn lichaam hangen wat heb buf maakt.t' is dat je buff ben, anders liet ik je hier niet mee wegkomen
![]()
t' is dat je buff ben, anders liet ik je hier niet mee wegkomen
Kindermaten lijkt me geen uitkomst, want die zijn alsnog niet getailleerd (het probleem is met name de verhoudingen).
Je kan hem makkelijk aan, hij heeft alleen maar dood hangend vet aan zijn lichaam hangen wat heb buf maakt.
een varken is ook buf...
30 euro voor een simpele v-hals zonder opdruk?hoeist
Bij mij zitten ze juist niet heel strak bij mijn buik, die T-shirts van katoen. Of komt dat doordat ze meerekken met mijn buik misschien?Die shirt's van G-star en dan bedoel ik die dingen die per 2 verpakt zitten. Denk dat je daar voor moet gaan TS, die zitten namelijk erg strak om je middel.. 2shirts voor 30euro dacht ik.
Die gstar shirts met strech 30 euro voor 2. Ze scheuren wel onder me oksels als ik chest en back train haha
De TS vond dat toch juist klote dingen?Na het lezen van dit topic, heb ik net 2 shirts besteld...
http://shop.wefashion.com/T-shirts/...7FEo-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html#MEN
Weet niet of ze goed zitten, krijg ze waarschijnlijk overmorgen pas binnen.
![]()
Wilde je net armani jeans aanraden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik dacht ook al huh zelfs ik heb M... Damesmaat, maar dan nog.je bent 171m 70kg. En je draagt XS
zelfs toen ik 60kg woog bij 175 had ik geen S![]()