AndroidHealthClinic

goed passende shirts

Yeah me2, al ben ik wel gek van jeans en probeer ik altijd wel iets aparts te vinden/kopen :cool: Zoiets als dit: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verder een simpel v-hals shirtje volstaat.

, Replay zit mij goed, maar Diesel is weer net te strak bij m'n middel. (inb4 dikke pens)

Diesel... Wou gisteren een t-shirt van Diesel kopen, en ik kreeg die gewoon niet over mijn hoofd heen (medium). Ik probeerde het aan te doen, en ik hoorde echt wat scheuren in die t-shirt... Heb hem dan maar niet verder over mijn hoofd proberen trekken :p.

Ik vraag aan verkoopster of dat abnormaal klein hoofdgat normaal is, waarop zij zegt: "ja, dat is zo bij die t-shirt"

Wtf? Waarom zou je in hemelsnaam t-shirts maken met een superklein hoofdgat?Het is echt niet dat mijn hoofd zo abnormaal groot is :p.

Waterhoofdje?? :D

Diesel... Wou gisteren een t-shirt van Diesel kopen, en ik kreeg die gewoon niet over mijn hoofd heen (medium). Ik probeerde het aan te doen, en ik hoorde echt wat scheuren in die t-shirt... Heb hem dan maar niet verder over mijn hoofd proberen trekken :p.

Ik vraag aan verkoopster of dat abnormaal klein hoofdgat normaal is, waarop zij zegt: "ja, dat is zo bij die t-shirt"

Wtf? Waarom zou je in hemelsnaam t-shirts maken met een superklein hoofdgat?Het is echt niet dat mijn hoofd zo abnormaal groot is :p.

Ik heb met Replay en Diesel altijd L. Maar ik heb ook een VP van zo'n 16% en daarvoor zit Diesel net weer iets te strak om mijn middel. Met die hoofdgaten heb ik nog nooit meegemaakt. Je zal wel een grote kop hebben ofzo.:D

En wat jeans betreft.. Ik heb eigenlijk geen keus. Ben afgelopen jaar al uit 2 paar gescheurd en uit 3 paar gegroeid. Laatste paar wat ik gekocht heb was een half uur passen totdat de verkoopster het ook opgaf en maar met een Loose Fit model kwam omdat m'n bovenbenen nergens in pasten. En dan een Loose Fit model wat wel 2 maten te groot is bij m'n heup. :o

Laatst bewerkt:
Ik heb met Replay en Diesel altijd L. Maar ik heb ook een VP van zo'n 16% en daarvoor zit Diesel net weer iets te strak om mijn middel. Met die hoofdgaten heb ik nog nooit meegemaakt. Je zal wel een grote kop hebben ofzo.:D

Had dat ook nog nooit meegemaakt. En tot een tijdje geleden droeg ik nog small (nog niet zo lang bezig met fitness :p), en zelfs bij small heb ik nooit ook maar iets van problemen gehad met hoofdgat :p.

Ach ja, ik schuif de schuld af op het model van shirt, niet op mijn al dan niet dikke kop :D.

Terug
Naar boven