MuscleMeat

goed passende shirts

Zijn die superdry niet vrij recht naar onder toe? Dan zit het goed aan de schouders en hang het los onderaan of niet?

Weet er trouwens iemand of er ook een topic is met goed passende broeken?

Volgens mij hangen alle shirts onderaan gewoon los, en als je shirts hebt waarbij dat niet het geval is heb je van dat stretchy stof (95% cotton & 5% Lycra) zodat het overal strak zit.

JC rags zijn bij mij een van de weinige shirt die echt de lijn van mn rug goed volgen. Bijna al het andere hangt los aan de onderkant.
En dan ben ik nog niet eens buff xD

Welke maat heb jij? Ik draag zelf bijna altijd L, en bij ieder merk zit het onder bij mijn rug veels te los, of ik moet een shirt pakken wat gemaakt is van dat extra stretchy stof. Maarja, die zitten na een paar wasbeurten meestal weer te strak, en zijn vrijwel altijd basic shirts --> 1 kleurig.

Gezien je lengte, zit je denk ik op XL? Dan ben ik wel benieuwt hoe J.C. rags bij jou valt :)

Laatst bewerkt:
Volgens mij hangen alle shirts onderaan gewoon los, en als je shirts hebt waarbij dat niet het geval is heb je van dat stretchy stof (95% cotton & 5% Lycra) zodat het overal strak zit.

Heb er een paar zonder die stretchy stof die goed hangen aan de onderrug. Maar zijn meestal tshirts van jack n jones en er staat altijd zoveel rommel op. De prints of de tshirts van jack n jones zijn echt lame. Ofwel staat er in het groot jack n jones op met nog wat andere text ofwel zijn het een soort van beestjes zoals kleine pacmannetjes of weet ik veel. Trekt op niet veel. Zoek gewoon mooie shirts met niet al te veel op of zelfs gewoon niets op die goed zitten. En heb er nu wel 2 van chasin, maar zijn idd stretch dus ze spannen aan de onderkant een beetje maar vind ik beter dan die loshangende tshirts.

Die van jc rags zitten bij mij ook perfect.

Ik vind jack & jones toch echt chill. Maar iedereen heeft een andere body.
Qua broeken vind ik pme jeans echt top! Vooral als je aardige squatbenen heb is het nieuwe model sunburst wash echt top!

Mishumo heeft vaak ook wel wat strakkere shirts met van die stretch stof zonder veel zooi erop, maar wel duurder dan bv Jack and Jones.
http://www.dress-for-less.nl/tmpl/n...81;main_cat=2;cat=2;id=ASkSdrU9PAtGgn8vwRcH5m

Vind dit wel een goeie link. Staan veel shirts tussen die goed passen onderaan zoals deze:

http://www.dress-for-less.nl/tmpl/d...81;cat=2;main_cat=2;id=ASkSdrU9PAtGgn8vwRcH5m

Alleen woon ik in Belgie dus moet ff wat winkels zoeken die dit merk verkopen.

Vind dit wel een goeie link. Staan veel shirts tussen die goed passen onderaan zoals deze:

http://www.dress-for-less.nl/tmpl/d...81;cat=2;main_cat=2;id=ASkSdrU9PAtGgn8vwRcH5m

Alleen woon ik in Belgie dus moet ff wat winkels zoeken die dit merk verkopen.

Het is een online webshop he, ze versturen ook gewoon naar Belgie.
http://www.dress-for-less.be/tmpl/de/index.tmpl

Wat ik kan vinden:
4.90 € verzendkosten
Het is alleen jammer dat je ook verzendkosten moet betalen als je iets terugstuurt, maar ja. Verder hebben ze zo af en toe wel een leuke actie en zijn ze qua merkkleding erg goedkoop.

Die dress for less doet het niet bij mij :(

Het is een online webshop he, ze versturen ook gewoon naar Belgie.
http://www.dress-for-less.be/tmpl/de/index.tmpl

Wat ik kan vinden:
4.90 € verzendkosten
Het is alleen jammer dat je ook verzendkosten moet betalen als je iets terugstuurt, maar ja. Verder hebben ze zo af en toe wel een leuke actie en zijn ze qua merkkleding erg goedkoop.

die verzendkosten neem ik er gewoon bij, zou hetzelfde zijn als de verplaatsingskosten met de auto.

Heb je van die site al iets gekocht zoals t shirts of broeken? Want bij t shirts verschillende maten van merk tot merk, soms heb ik L nodig en bij andere merken XL. En broeken is al helemaal moeilijk.

die verzendkosten neem ik er gewoon bij, zou hetzelfde zijn als de verplaatsingskosten met de auto.

Heb je van die site al iets gekocht zoals t shirts of broeken? Want bij t shirts verschillende maten van merk tot merk, soms heb ik L nodig en bij andere merken XL. En broeken is al helemaal moeilijk.

Ik heb al een keer een paar shirts gekocht via deze site ja, maar ik zit eigenlijk altijd wel op een maatje m.

Replay shirtjes zitten bij mij altijd erg mooi. Het was niet helemaal mijn merk totdat ik er achter kwam dat ze perfect zitten.
Diesel is meestal ook wel ok, hoewel die vaak net iets te strak zitten bij mij, verschilt een beetje per shirt.

Oh ja.. Mooi is gewoon redelijk strak om 't bovenlijf/armen, beetje losser rond de middel.

Replay shirtjes zitten bij mij altijd erg mooi. Het was niet helemaal mijn merk totdat ik er achter kwam dat ze perfect zitten.
Diesel is meestal ook wel ok, hoewel die vaak net iets te strak zitten bij mij, verschilt een beetje per shirt.

Oh ja.. Mooi is gewoon redelijk strak om 't bovenlijf/armen, beetje losser rond de middel.

Ja het mag op zich wel beetje los zitten rond middel maar sommige tshirts hebben de neiging om bol te komen staan en dan lijkt het alsof je een vette pens hebt.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 15:12 ----------

Ik heb al een keer een paar shirts gekocht via deze site ja, maar ik zit eigenlijk altijd wel op een maatje m.

Ok, ik ga er ook wat van bestellen. Eerst 1 tshirt om te zien wat de maten zijn en hoe snel ze leveren en dan kan ik nog altijd zien of ik meer bestel.

Ik las net even topic door en kan me echt niet voorstellen hoe mensen van 85kg in een t shirt met maat S of XS raken 0.o

Welke maat heb jij? Ik draag zelf bijna altijd L, en bij ieder merk zit het onder bij mijn rug veels te los, of ik moet een shirt pakken wat gemaakt is van dat extra stretchy stof. Maarja, die zitten na een paar wasbeurten meestal weer te strak, en zijn vrijwel altijd basic shirts --> 1 kleurig.

Gezien je lengte, zit je denk ik op XL? Dan ben ik wel benieuwt hoe J.C. rags bij jou valt :)

Ik moet idd bijna altijd XL vanwege lengte. Nadeel is dat ze denken dat alle lange mensen dik zijn ofzo?!? Ik heb een vrij smalle middel dus dan is het best lastig om echt mooi vallende shirts te vinden.
Ik heb vaak met XL zelfs al dat je ziet dat het een beetje trekt bij je traps/zijkant borst/ achterkant oksels. En dan onderaan is het ****ing wijd -.-

Ik moet idd bijna altijd XL vanwege lengte. Nadeel is dat ze denken dat alle lange mensen dik zijn ofzo?!? Ik heb een vrij smalle middel dus dan is het best lastig om echt mooi vallende shirts te vinden.
Ik heb vaak met XL zelfs al dat je ziet dat het een beetje trekt bij je traps/zijkant borst/ achterkant oksels. En dan onderaan is het ****ing wijd -.-

En dat is bij J.C. Rags niet?

Gewoon damesbroeken gaan ragen als je zo'n squatass hebt. :D
(Hoewel zelfs dan past niet elke broek, mijn kleine kont wordt ook nog wel eens platgedrukt).

:o

Daar heb ik dus geen last van.
Zie m'n stats, ik heb maat L.

Was al van plan om morgen eens langs Replay, gstar en diesel winkel langs te gaan. Als jij zegt met jouw stats dat replay tshirts goed zitten dan zal ik daar ook wel iets vinden. Heb ook eens gekeken op google hoe replay shirts eruit zien en zitten wel mooie tussen met niet al te veel blabla op.

Terug
Naar boven