XXL Nutrition

goed passende shirts

Gewoon damesbroeken gaan ragen als je zo'n squatass hebt. :D
(Hoewel zelfs dan past niet elke broek, mijn kleine kont wordt ook nog wel eens platgedrukt).

:o

Als je even een foto van je kont post kunnen we je ongetwijfeld beter adviseren over de diverse jeansmodellen die bij je passen. :trollface:

Ik heb zelf wat 'Underwear T-shirts' van Armani ongeveer €20-25 euro bij de bijenkorf..
Zit perfect! ik heb dan maat XL (schouders en armen perfect en bij m'n taile ook.

anders kun je altijd ff langs de Zara (stuk goedkoper en mooie spullen).

Merkwinkels hebben sommige shirts die echt rekbaar zijn, maakt je lichaam ook maar aesthetic (srs) Zou is gaan kijken...

Ik heb zelf wat 'Underwear T-shirts' van Armani ongeveer €20-25 euro bij de bijenkorf..
Zit perfect! ik heb dan maat XL (schouders en armen perfect en bij m'n taile ook.

anders kun je altijd ff langs de Zara (stuk goedkoper en mooie spullen).

heb er zo ook 1, zit echt heel erg goed

Ben gisteren langs replay geweest, 3 shirts gekocht...zitten echt goed, hebben niet al te veel print, maar is de laatste keer dat ik daar tshirts koop. t shirts kosten daar 59 euro per stuk. Vind ik echt veel te veel. Misschien in solden nog eens gaan kijken maar dit vond ik overdreven.

Ben gisteren langs replay geweest, 3 shirts gekocht...zitten echt goed, hebben niet al te veel print, maar is de laatste keer dat ik daar tshirts koop. t shirts kosten daar 59 euro per stuk. Vind ik echt veel te veel. Misschien in solden nog eens gaan kijken maar dit vond ik overdreven.

Jezus, €59,- betalen voor een t-shirt? Ik pas :)

inderdaad, ik kijk nooit naar prijskaartjes als ik kleren pas, maar dit had ik ook niet verwacht. Maar goed, ze zijn van goede kwaliteit mag ik hopen en het zijn mooie ook. Heb tshirts van andere merken die ik heb gekocht voor veel minder om gewoon een tshirt te hebben maar vond het niet echt een super mooie en kwaliteit was ook k*t. Dus laten we hopen dat het goeie kwaliteit is.

• Topic Starter Topic Starter
Is toch gewoon confectie dus hoe goed de pasvorm is zal wel meevallen? Zou ze terugbrengen makker.

inderdaad, ik kijk nooit naar prijskaartjes als ik kleren pas, maar dit had ik ook niet verwacht. Maar goed, ze zijn van goede kwaliteit mag ik hopen en het zijn mooie ook. Heb tshirts van andere merken die ik heb gekocht voor veel minder om gewoon een tshirt te hebben maar vond het niet echt een super mooie en kwaliteit was ook k*t. Dus laten we hopen dat het goeie kwaliteit is.

Ik wil je niet teleurstellen maar ik denk niet dat de kwaliteit beter is dan een gemiddeld ander shirt, misschien de pasvorm wel maar de kwaliteit zal waarschijnlijk niet veel beter zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Laat maar, leesfout :o

Hehe heb laatst 70 euro voor een shirt betaald. Doe ik normaal echt NOOIT van m'n leven maar deze was gewoon zo ****ing vet.

mw8r50.jpg

En tja, kan heel lang lullen over pasvorm maar je moet 't toch echt passen. Als een merk je goed zit, zitten meestal alle shirts van dat merk goed. Zoals gezegd, Replay zit mij goed, maar Diesel is weer net te strak bij m'n middel. (inb4 dikke pens)

Nice shirt idd! Maar ik zou het dan gokken op de uitverkoop... 70 euries gek :eek: Kga niet zeggen hoeveel dat is in Guldens :D

Nice shirt idd! Maar ik zou het dan gokken op de uitverkoop... 70 euries gek :eek: Kga niet zeggen hoeveel dat is in Guldens :D

Nee echt he. Normaal koop ik vaak basic shirts of inderdaad in de uitverkoop. Maar dit was echt helemaal mijn stijltje (net zoals Affliction maar dat is hier niet te krijgen) dus had ik het er voor één keer voor over.
Wel schandalig wat ze voor kleding durven te vragen tegenwoordig. Shirtjes van 50 euro zijn niet zeldzaam. :mad:

Nee precies en ik werk bij een kledingfabrikant dus ik weet ook wat het feitelijk kost... Shirtjes die geproduceerd worden voor 0,92USD zijn geen uitzondering hoor... Dit zijn wel basic shirts en gaan in aantallen van 50K of meer per jaar. Maar dan nog :eek: Zo'n replay shirtje kost hooguit 6-7USD om te maken ;)

Nee precies en ik werk bij een kledingfabrikant dus ik weet ook wat het feitelijk kost... Shirtjes die geproduceerd worden voor 0,92USD zijn geen uitzondering hoor... Dit zijn wel basic shirts en gaan in aantallen van 50K of meer per jaar. Maar dan nog :eek: Zo'n replay shirtje kost hooguit 6-7USD om te maken ;)

Echt he. Dan zo'n merknaampje erop en hatsee, prijs 10 keer over de kop. :o

Je betaald voor het merk + stukje personeel + stukje huur dure panden op A-Locaties... En voor de zakkenvullers in de top van de merken :o

Je betaald voor het merk + stukje personeel + stukje huur dure panden op A-Locaties... En voor de zakkenvullers in de top van de merken :o

Ach zo is het nou eenmaal hè. Kan me er niet druk om maken, je word toch overal genaaid. :D

Ja precies :D Maar als je slim shopt kun je alles zo voor de helft v/d prijs kopen! Ik pas er tegenwoordig echt voor om het volle pond ergens voor te betalen. Alleen schoenen zijn daarbij uitgezonderd.

Ja precies :D Maar als je slim shopt kun je alles zo voor de helft v/d prijs kopen! Ik pas er tegenwoordig echt voor om het volle pond ergens voor te betalen. Alleen schoenen zijn daarbij uitgezonderd.

Ja ik ben ook echt een koopjesjager hoor. Zonder meer ben ik helemaal geen modieus type, knappe spijkerbroek en goed zittend shirtje is voor mij prima.

Terug
Naar boven