Bart,
Welk product gebruik jij ivm fish oil / flax oil?
Bedankt !
normaal gezien is bijna elk merk goed zo lang je de benodigde hoeveelheid maar binnen krijgt. Hieronder is één waar de kwaliteit gegarandeerd is.
Bodybuilding.com - NOW Omega-3 - Fish Oil Concentrate! On sale now!
Ik verwissel af en toe en kijk naar wat er in aanbieding /goedkoop is. Je moet ook geen ongelooflijke resultaten hiervan verwachten maar het is een mooie en goedkope aanvulling voor je algemene gezondheid.
@ post hierboven: tot hier toe heb ik nog NOOIT gehoord van iemand wiens lever vergroot is door creatine gebruik, ik ben vrij zeker dat er wel een andere oorzaak hiervoor zou zijn. Als je toch geen creatine wil nemen (ondanks dat samen met proteine dit de twee meest wetenschappelijke onderzochte supplementen zijn in deze sport) zou ik kijken naar andere combaniets.
vb andere combinaties:
x-factor stack (+18j)
NHA stack (+21 jaar)
EVO stack (21+ en ik zou aanraden om zeker informatie te lezen over Jungle warfare)
Ultimate mass stack (18+ als ik mij niet vergis)
...
opnieuw: dit zijn al een aantal (er zijn er nog een paar goede maar ben al beetje moe om er allemaal op te komen)l van de 'zwaardere stacks' die er zijn maar nog volkomen natuurlijk (zonder prohormonen, en steroiden (behalve dan jungle warfare)). Als je dit allemaal geprobeerd hebt kun je beginnen nadenken en lezen over prohormonen (als je die al ooit wil gebruiken)
Opnieuw raad ik aan om eerst de basissupplementen te verkennen (protein, creatine, multivitamine, fiish/flax oil, ) en enkele naar deze 'zwaardere supplementen' te grijpen indien je weet waar je mee bezig bent+ je een plateau bereikt hebt+ de vereiste leeftijd hebt (wil daarmee niet zeggen dat je niet weet wat je doet, gewoon dat dit al supplementen zijn waar je best eerst beejte over leest voor je ermee begint).
edit: ik weet niet of het toe gestaan is om links te posten naar andere sites met producten, indien niet dat wil ik de bovenstaande link wel verwijderen.
Veel succes
bart
Bart