MuscleMeat

Goed supplement naast whey

Frenk16

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey gasten! Omdat ik de laatste tijd wat harder en een stuk zwaarder ben gaan trainen zoek ik een goed supplement voor meer kracht en massa.
Welk supplement kan ik het best nemen naast whey eiwitten?

Ik eet genoeg en krijg elke dag ong. 500g koolhydraten binnen, 160-170g eiwitten (ik krijg er veel puistjes van dus wil ik maar ietsje meer binnenkrijgen dan nodig is) 90-100g vet en tussen de 3500 en 4000(soms iets meer) Kcal.

Zelf zat ik te denken aan creatine monohydraten of ZMA.
Ook zat ik te denken aan animal pak, ik hoor er veel goede verhalen over, maar er zitten zo vreselijk veel vitamines in dat ik me afvraag of ik niet beter een ander multivitamine supplement kan nemen.

Oja en omdat die 2 oude zeikerds niks willen bijbetalen zoek ik ook iets dat niet al te duur is. :(

Als er mensen zijn die ervaring met een goed supplement hebben dan hoor ik dat heel graag :)

Alvast bedankt ;)

Visolie capsules en BCAA's.

Moest vroeger niet weten van BCAA's, maar merk echt wel een verschil in herstel en vlottere trainingen sinds ik het gebruik.

Je kan ook nog een pre-workout supp zoals RPM toevoegen (tegen vermoeidheid, energie)

Hooguit creatine en een goede omega3 vetzuren bron, de rest heb je allemaal niks aan op de lange termijn. Basis is en blijft gezonde en gevarieerde voeding.

Terug
Naar boven