AndroidHealthClinic

goed voedingsschema met als doel vetverbranding?

mikemas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
73kg
Mijn doel is vooral om vet te verbranden, en om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen (maar de nadruk ligt op vetverbranding)

Mijn eetschema ziet er ongeveer zo uit:
8u: 2 volkoren boterhammen met kippenwit + magere yoghurt
10u30: maaltijdvervangende milkshake (weightcare hebben wij liggen, 17.5g EW 26g KH 2g V (vooral onverzadigd)
13u: volkoren pasta’s met een beetje ketchup (voor de smaak) en meestal wat groentjes
15u30: tonijn + ca. 25g noten
18u: wat er thuis gegeten wordt, maar dit is bijna altijd gezond (ik eet dan ook een kleine portie)
20u30: tonijn + 25g noten meestal , soms ook volkoren pasta

Dit combineer ik met (zo goed als) elke dag 40-45 min lopen (meestal op nuchtere maag), en met ongeveer 3 dagen in de week krachttraining (niet echt intensief)

Is dit een goed schema? Indien niet, wat zou ik er best aan veranderen?

Bedankt

Hoeveel kcal?

Lijkt me veel te weinig eiwitten ... Zet eens kcal, e / k / v erbij ...

Inderdaad even duidelijk de voedingswaarden erbij zetten... hier kunnen we niet heel veel mee.

En vergeet je kwark niet voor het slapen gaan! ;)

Mijn doel is vooral om vet te verbranden, en om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen (maar de nadruk ligt op vetverbranding)

Mijn eetschema ziet er ongeveer zo uit:

13u: volkoren pasta’s met een beetje ketchup (voor de smaak) en meestal wat groentjes

Da's niet het soort maaltijd wat we hier voorschrijven. (ik zie een proteïne )

Lijkt me in ieder geval niet zo verstandig om rond half 9 's avonds nog pasta te gaan eten, denk niet dat je 's avonds nog veel koolhydraten nodig hebt.

Terug
Naar boven