Mijn doel is vooral om vet te verbranden, en om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen (maar de nadruk ligt op vetverbranding)
Mijn eetschema ziet er ongeveer zo uit:
8u: 2 volkoren boterhammen met kippenwit + magere yoghurt
10u30: maaltijdvervangende milkshake (weightcare hebben wij liggen, 17.5g EW 26g KH 2g V (vooral onverzadigd)
13u: volkoren pasta’s met een beetje ketchup (voor de smaak) en meestal wat groentjes
15u30: tonijn + ca. 25g noten
18u: wat er thuis gegeten wordt, maar dit is bijna altijd gezond (ik eet dan ook een kleine portie)
20u30: tonijn + 25g noten meestal , soms ook volkoren pasta
Dit combineer ik met (zo goed als) elke dag 40-45 min lopen (meestal op nuchtere maag), en met ongeveer 3 dagen in de week krachttraining (niet echt intensief)
Is dit een goed schema? Indien niet, wat zou ik er best aan veranderen?
Bedankt
Mijn eetschema ziet er ongeveer zo uit:
8u: 2 volkoren boterhammen met kippenwit + magere yoghurt
10u30: maaltijdvervangende milkshake (weightcare hebben wij liggen, 17.5g EW 26g KH 2g V (vooral onverzadigd)
13u: volkoren pasta’s met een beetje ketchup (voor de smaak) en meestal wat groentjes
15u30: tonijn + ca. 25g noten
18u: wat er thuis gegeten wordt, maar dit is bijna altijd gezond (ik eet dan ook een kleine portie)
20u30: tonijn + 25g noten meestal , soms ook volkoren pasta
Dit combineer ik met (zo goed als) elke dag 40-45 min lopen (meestal op nuchtere maag), en met ongeveer 3 dagen in de week krachttraining (niet echt intensief)
Is dit een goed schema? Indien niet, wat zou ik er best aan veranderen?
Bedankt