AndroidHealthClinic

goed?

HOLY ****
bro beter post jij fotos gek want zulke stats is echt te gek voor woorden:eek: voor iemand van 16 natural
petje af

heb wel 16 jarige jongens gezien op wedstrijden hoor.. maar niet van 2 meter, 100kg :p

op powerliftingbond.nl staan de subjunioren records en wedstrijd uitslagen dus kan je kijken naar hun resultaten.
zondag is in Alkmaar een wedstrijd als je komt kijken dan kan je contacten maken

• Topic Starter Topic Starter
thx spiertje16, leuk om te horen, graag zou ik wel een foto willen posten echter zijn allen van mijn foto's te groot om te posten, en ik weet niet hoe ik ze moet verkleinen:o :p

ennemm champ, dat klinkt ontzettend gaaf... als het zondag a.s. is kan ik helaas niet, dan heb ik al wat anders wat ik niet kan afzeggen.

wel ga ik in februari in geldrop kijken want een maat van me doet daar mee... lekker aanmoedingen dus:D:P

Ik trainde normaal gesproken altijd in een groot health centre waar gelukkig wel grote gewichten zijn... maar nu train ik 2 maal hier en 2 maal in een klein krachthok en de eigenaar, bb en powerlifter, 65 jaar, bood me aan me te begeleiden naar een onderlinge powerliftwedstrijd ( een wedstrijd tussen 2 sportscholen ). Dat klonk me gaaf in de oren. vanaf nu ben ik dus ook 2 x per week daar te vinden en train ik daar lekker hard op powerliften.

bedankt voor jullie reacties, mvg

• Topic Starter Topic Starter
is voor elkaar!! maarrem.. hijs wel erg klein geworden.. maar ach:P

laat zien dan die foto ik ben ook erg benieuwt

Terug
Naar boven