Fitness Seller

goede gym in utrecht?

Jin Ke

Novice
Waardering
0
heej mensen,

over enige tijd ga ik verhuizen naar utrecht,
misschien kunnen jullie me vertellen welke gyms daar goed zijn. Ben op zoek naar een gym met zware gewichten, goede feer maar ook het cardio mag niet ontbreken. Liefst niet te klein ook omdat ik geen zin heb om lang te wachten als ik train.

Alvast bedankt voor jullie reactie,

grzzz

vraag even aan DBC, ik zou de gym op de Ouwegracht afraden.

ergens op de Amsterdamsestraatweg zit een hele goede gym.

ik zou zeggen check de goude gids even

enige gym die een beetje ok is in utrecht...

All-inn fitness

Cheap, ruim zat, als je echt wil kan je cardio-en en over het algemeen hoef je niet vaak te wachten

waar in utrecht ga je wonen ?

• Topic Starter Topic Starter
hey mensen thx voor de snelle reactie,

sinlath ik weet nog niet precies waar ik kom te wonen, ik ga voor een bedrijf in utrecht werken en krijg de eerste maand een hotel van hun. Daarna probeer ik zo snel mogelijk een kamer/appartement te vinden.

bij dat stadion van de domstad, zit ook een hele nieuwe gym, denk wel dat het een fitness uitstraling heeft maar je kan er altijd even kijken.

bij stadion galgewaard ? das een fitness first.. bout tent en erg duur.

op de amsterdamse straatweg ken ik er geen, wel vlak bij de amsterdamsestraatweg, dat is all-inn.

op de oude gracht is niet aangenaam als je met de auto bent, kost een goudmijn.

jah fitness uitstraling vind ik niet erg, zo lang de dumbbells maar hoog genoeg gaan.....was eens amstelveen bij special sports geweest, dat was echt perfect, je kon er heel zwaar trainen met goede apparatuur, en ook een shitload aan cardio... voor mij zou een mix van hardcore met veel cardio erbij dus perfect zijn.

Sinlath zei:
bij stadion galgewaard ? das een fitness first.. bout tent en erg duur.

op de amsterdamse straatweg ken ik er geen, wel vlak bij de amsterdamsestraatweg, dat is all-inn.

op de oude gracht is niet aangenaam als je met de auto bent, kost een goudmijn.

en is voor homo's

ja is dat bij de amsterdsw de talmastraat of zo iets, is van een oud BB geweest, wat ik hoorde

sinlath train jij bij All in fitness? zo ja,hoe zwaar gaan de dumbbells daar en is er een los squatrek?

thx voor je reactie!

Jin Ke zei:
sinlath train jij bij All in fitness? zo ja,hoe zwaar gaan de dumbbells daar en is er een los squatrek?

thx voor je reactie!

Ja ik train bij all-inn.

Dumbbells tot 40KG, voornemen om tot 50 KG aan te schaffen (je kan zelf wel dumbbells "maken" tot 80KG)
Los Squatrek (tot 600 kilo)
Legpress (ook 600 kilo)
2 flat bankdrukbanken
1 incline bank
2 smiths
2 cable jungles

en dan nog een meuk aan apparaten.
ik zou zeggen ga gewoon eens een keertje daar trainen en kijk zelf.. misschien vind je het wel niks.

jordy zei:
en is voor homo's

ja is dat bij de amsterdsw de talmastraat of zo iets, is van een oud BB geweest, wat ik hoorde

all-inn is van een oude BB-er, emile de jong, en zit op de vlampijpstraat

Laatst bewerkt:
ok sinlath thx voor de info!

zo te zien wel alles wat ik nodig heb...bedankt!

Terug
Naar boven