Fitness Seller

goede kuur????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxi

Novice
Waardering
0
kuur?

Ik vroeg me af of dit een goede kuur is .......
1 ml nandrolone decanoate
2 ml testosterone cypionate per week gedurende 10 weken .

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
een jongen van 26 die graag wat info wil , en dit forum leek mij het beste !!!!

whehe wat is dat nou weer voor kuur :roflol: ten eerste moet je al eens beginnen om het in Mili GRAMMEN te benoemen :rolleyes:

maxi zei:
wie kan en zou mij daar antwoord op willen geven ...maxi

volgende x ff in mg neerzetten

maar verder als je dit bedoelt?
1/10 200mg deca
1/10 400mg test cyp

dat is wel goed natuurlijk wel nakuren!

Heb jij de zomer ook in je bol? :D

Beste Maxi, alvorens je begint met mililiters te posten, zorg eerst voor een basiskennis van steroiden (hormonen!!) in het algemeen. Wéét wat je gebruikt!
Je weet er blijkbaar evenveel van als je buurman of je grootmoeder.

Blijkbaar is er iemand geweest die je wat spullen heeft verkocht en heeft gezegd dat je 1ml van het ene en 2 van het andere erin mot gooien en hard moet trainen en veel boterhammen moet eten. Enzo.

Gebruik van hormonen is niet zonder gevaren. Zorg ervoor dat je weet wat je wilt, weet wat je moet doen en weet wat je spullen voor spullen zijn.

Om te beginnen praat je in mg en niet in ml.
Ten tweede vragen we ons hier altijd eerst af wat je stats zijn en je doel.

mijn doel is om een kilo of 12 bij te komen en zou dit lukken met deze combo?
en wat zouden jullie adviseren om na te kuren?
bedankt barman.

DBC01 zei:
Heb jij de zomer ook in je bol? :D

Beste Maxi, alvorens je begint met mililiters te posten, zorg eerst voor een basiskennis van steroiden (hormonen!!) in het algemeen. Wéét wat je gebruikt!
Je weet er blijkbaar evenveel van als je buurman of je grootmoeder.

Blijkbaar is er iemand geweest die je wat spullen heeft verkocht en heeft gezegd dat je 1ml van het ene en 2 van het andere erin mot gooien en hard moet trainen en veel boterhammen moet eten. Enzo.

Gebruik van hormonen is niet zonder gevaren. Zorg ervoor dat je weet wat je wilt, weet wat je moet doen en weet wat je spullen voor spullen zijn.

Om te beginnen praat je in mg en niet in ml.
Ten tweede vragen we ons hier altijd eerst af wat je stats zijn en je doel.

Hee met die toon van je heb je zeker veel vrienden!!!!!!!!!!!
Je zou het ook iets anders kunnen brengen of niet soms.
Of wist jij met je eerste kuur alles dat je geen domme vragen stelde.

Groetjea Adriaan

misschien is die zooi naar zijn hoofd gestegen (bijwerking) lol
no offence..

iemand nog reageren op mijn vraagje?

Ik vind z'n reactie niet eens zo overdreven, heb er al héél wat scherpere gezien. En zoals ie zegt, wat zijn je stats ? Als jij alleen zegt hoeveel kilo's je erbij wil en niet hoeveel je er al hebt, hoe groot je bent, hoe lang je al traint, ... dan weten we niet erg veel.

Niet ?

maxi zei:
misschien is die zooi naar zijn hoofd gestegen (bijwerking) lol
no offence..

iemand nog reageren op mijn vraagje?
Een kilo of 12 is wel erg veel.
Maar je moet wel ff aangeven hoeveel mg er in een ml zit want dan wordt het iets duidelijker voor iedereen.

We worden steeds makkelijker hier. :thumbd:

Was het een maand geleden nog absoluut 'not done' om op Maxi's manier te beginnen met kuren (zonder enige vorm van basiskennis, zonder vermelding van achtergrond), nu wordt iedereen met een 'Hoi, ik wil kuren met Deca en test wat moet ik doen' hartelijk uitgenodigd om te beginnen.

Het is zeker niet verkeerd om iemand op z'n verantwoordelijkheid en de gevaren te wijzen he! Je moet het blijkbaar wel durven.

DBC01 zei:
We worden steeds makkelijker hier. :thumbd:

Was het een maand geleden nog absoluut 'not done' om op Maxi's manier te beginnen met kuren (zonder enige vorm van basiskennis, zonder vermelding van achtergrond), nu wordt iedereen met een 'Hoi, ik wil kuren met Deca en test wat moet ik doen' hartelijk uitgenodigd om te beginnen.

Valt me ook op inderdaad.

maxi zei:
wie kan en zou mij daar antwoord op willen geven ...maxi
MAX

1.post je stats eens
2.gezien je vraag maak op op dat je geen basis kennis hebt van A.S
3.post ook je dieet eens (maby kan je naturel nog wel wat pakken??)
4.wat is je nakuur?
5.die 1ml hoeveel werkzame stof (mg) zitten daarin?
6.waar ga je het spuiten en met welke naald?
7.12 KG is niet realisties
8.en zo kan ik nog ff door gaan [Abeelding niet meer beschikbaar]

Weet wat je gebruikt bro dit is gewoon een waarschuwing om je te beschermen tegen die grote enge mannen in de sportschool ;)

Maar ik weet ook als je het echt wilt dat je het gewoon gaat doen dus lees onze reaktie's goed en trek daar je plan op!!

P.S ik zou zelf 400mg in de week spuiten (deca)

waarom al die zedenpreken. goed kuurtje om te beginnen. niet te licht, niet te zwaar. zoek nog wat info over hoe je moet nakuren. maar vegeet die zever over 12 kg bijkomen. 12 kg spieren bijwinnen dat bestaat niet.

Waarom al die zedenpreken? Wat zou je doen als maxi nu je zoontje of broertje was die met dit verhaal naar je toe kwam? Zou je dan ook zeggen ga je gang en zoek nog wat info over nakuren? Ik vind dat dbc het wat vriendelijker en met iets minder arrogantie had kunnen zeggen, maar in de kern heeft hij 100% gelijk. Vlak voor de zomer zien we ineens een piek. Deze mensen allemaal aan de testo helpen is niet bepaalt de oplossing. Mensen op hun verantwoordelijkheid wijzen en hen aanzetten zich te verdiepen in de materie is wel een oplossing. Een deel zal inzien dat het zeker niet zonder gevaren is en zal er voor kiezen niet te gebruiken. Hoeveel beginners die er nog lang niet klaar voor zijn hebben we hier inmiddels als kunnen weerhouden?? Al heel wat, en ik denk dat dat zeker iets positiefs is en dat we daar zeker mee door moeten gaan.

Yo Maxi, wees blij, ze zijn nog erg mild voor je. Ik heb ook wel eens heel wat hardere kritiek gelezen.
Jij zit niet op die kritiek te wachten natuurlijk, maar geloof ons het is voor je eigen bestwil. Anabolen steroïden zijn niet bepaald onschuldige snoepjes. Als je niet weet wat je eigenlijk doet (en daar lijkt het bij jouw wel op) dan kunnnen anabolen steroïden zorgen voor onherstelbare schade aan je gezondheid.
Om te beginnen: kijk eens heel goed rondt in de steroïden sectie van dit board. Dan vindt je in ieder geval goede info over de specifieke voor en nadelen van de verschillende soorten anabolen.

Dit advies wil ik je alavast meegeven: anabolen zijn geen wondermiddelen. Als bijvoorbeeld je voeding niet op orde is dan zullen de resultaten marginaal zijn (in ieder geval geen 12 kg spierwinst haha). Zorg ervoor dat je weet hoe je naturel (zonder de hulp van a.s. dus) kan groeien, anders wordt het na je kuur erg lastig om de gewonnen spiermassa vast te houden.

Success dude.

You must spread some Reputation around before giving it to ScHrOeFjE again. (die houdt je dus tegoed).

Ik ben ook zeker een voorstander om mensen te waarschuwen voor de spullen die ze willen gebruiken.
Maar denk dat het wel op een wat tact voller manier gebracht kan worden.
De meeste durven nix meer te vragen en hoe weten de nieuwe jongens dat wij graag als willen weten zoals gewicht , stats , voeding , kuurverleden.

Groetjes Adriaan

De manier waarop had anders gekund, maar op een gegeven moment bij de 20ste keer reageert iemand wellis net wat geprikkelder.. elke keer dezelfde vragen op dezelfde tijdstippen in het jaar..

ik kijk altijd eerst hoe oud iemand is. tegen iemand van 25 jaar ga je toch niet meer beginnen te zedenpreken. als jullie iemand van bvb 17 jaar hard gaan aanpakken, ga ik daar ook niet op in. soms vraagt er iemand raad die al op voorhand zegt: ik ben 26 jaar, train al 3 jaar en weeg 95 kg. tegen zo iemand vraag je toch niet meer: hoeveel keer per week train je, wat eet je? dan antwoord je toch gewoon op zijn vraag. allez, ik vind dat er soms overdreven word. 't is niet omdat iemand pas op dit board zit dat hij een beginneling is op gebied van trainen. maar zo worden ze dikwijls behandeld ook al kun je uit zijn profile uitmaken dat dit niet het geval is. bij sommigen is het natuurlijk terecht. maar die kun je er ook zo uithalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven