AndroidHealthClinic

goede oefeningen voor buikspieren?

danoontje2000

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
hey mensen, ik ben van plan om vanaf nu ook mijn buikspieren te gaan trainen.
ik train nu met dit schema:
5x5 Back squat
3x6-10 Lunges
3x6-10 Glute Ham Bridge
3x6-10 back extension
3x6-10 Calf Raise
3x(60) Plank Holds
Dinsdag UB
5x5 Bench Press
3x6-10 Incline Bench Press
3x6-10 Close Grip Bench Press
4x6-10 Chin Ups
3x6-10 seated rows
2x6-10 biceps hammer curl
1x6-10 gewone biceps curl
Donderdag LB
5x5 Deadlift
3x6-10 Front Squat
3x6-10 Leg Curl
3x6-10 Leg Press
3x6-10 Calf Raise
3x6-10 back extension
Vrijdag UB
5x5 Bench Press
3x6-10 Militairy Press
3x6-10 Weighted tricep dips
4x6-10 Chin ups
3x6-10 Seated rows
3x6-10 Face Pulls
hoeveel oefeningen moet ik toevoegen voor buikspieren, op welke dagen en hoeveel sets/reps?(met of zonder gewicht)

plank holds traint toch ook je buikspieren?

als je die erin wilt houden zou ik de backextension eruit gooien en leg raises toevoegen.

• Topic Starter Topic Starter
plank holds traint toch ook je buikspieren?

als je die erin wilt houden zou ik de backextension eruit gooien en leg raises toevoegen.

ik was niet van plan om er iets uit te gooien, want mij werd verteld dat dit een prima schema was(schema van dynobet), maar ik dacht: de enige oefening voor buikspieren is plank holds, de rest is niet gericht op buikspieren. En ik wil net als alle andere spieren ook mijn buikspieren trainen. weet alleen niet welke oefeningen het beste zijn en wanneer ik die moet doen

ik was niet van plan om er iets uit te gooien, want mij werd verteld dat dit een prima schema was(schema van dynobet), maar ik dacht: de enige oefening voor buikspieren is plank holds, de rest is niet gericht op buikspieren. En ik wil net als alle andere spieren ook mijn buikspieren trainen. weet alleen niet welke oefeningen het beste zijn en wanneer ik die moet doen

Ik doe 0 voor buikspieren. Schema is ook prima. Bij de compounds pak je zo ook aan. Gewoon zo houden.Als je abs wilt zien dan zou ik eerder die 23 op zijn minst met 13% omlaag brengen.

Ben jij in het jaar 2000 geboren? Damn, ik word echt oud....

Barbell rollout op lb dagen doet t goed voor mij

Ik doe buikspieroefeningen altijd op mijn vrije dagen, of is dit geen optie?

Ik doe 0 voor buikspieren. Schema is ook prima. Bij de compounds pak je zo ook aan. Gewoon zo houden.Als je abs wilt zien dan zou ik eerder die 23 op zijn minst met 13% omlaag brengen.

Onzin, als je fatsoenlijke abs wilt moet je ze echt trainen, assistence is niet genoeg.

Onzin, als je fatsoenlijke abs wilt moet je ze echt trainen, assistence is niet genoeg.

In mijn geval is dat meer dan genoeg ;) Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat dit voor anderen ook geldt. Voor jou dus. Balen.

Als je vetpercentage dusdanig hoog is kan je ze trainen wat je wilt, je zult ze hoe dan ook niet gaan zien.

In mijn geval is dat meer dan genoeg ;) Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat dit voor anderen ook geldt. Voor jou dus. Balen.

Als je vetpercentage dusdanig hoog is kan je ze trainen wat je wilt, je zult ze hoe dan ook niet gaan zien.

Foto van je abs?

mijn bedoeling bij abs trainen is niet t zien van abs, maar mn onderrug wat meer versterken(om mijn core te versterken). het is dus niet zo dat ik een heel groot schema met oefeningen wil hebben voor buikspieren, maar ik heb nu soms een beetje last van mn onderrug en men adviseert mij om mijn buik te trainen.

Laatst bewerkt:
In mijn geval is dat meer dan genoeg ;) Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat dit voor anderen ook geldt. Voor jou dus. Balen. Als je vetpercentage dusdanig hoog is kan je ze trainen wat je wilt, je zult ze hoe dan ook niet gaan zien.

Zit volgens mij wel verschil tussen een natty en niet natty;)

Rope Crunch... Je zal zeker wat opmerkingen krijgen dat je ergens anders moet gaan bidden, maar het is zeker mijn favo abs oefening. Alleen train ik nooit meer abs.

dragonflag is ook een lekkere, maar daar moet je wel aardig voor gevorderd zijn

Rope Crunch... Je zal zeker wat opmerkingen krijgen dat je ergens anders moet gaan bidden, maar het is zeker mijn favo abs oefening. Alleen train ik nooit meer abs.

ik ga wel voor de rope crunches op maandag en donderdag. hoeveel sets en reps adviseer je?

Terug
Naar boven