AndroidHealthClinic

Goede parfum (man)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon axe, ruikt lekker en is goedkoop. Hoef niet heel duur te ruiken of wat dan ook heb je niet veel aan,.

Een orgineel luchtje waar ik veel positieve reacties op kreeg; davidoff adventure

giorgio armani , code

Calvin klein shock en Thierry mugler a*men vind ik lekkere luchtjes, maar ik ben ook meer van de zoete.

gebruik zelf niks behalve deo als het warm is

problem?

• Topic Starter Topic Starter

Omdat ik een geur te sterk vind ben ik onzeker?
Nee het past gewoon niet om in je vrije tijd als 16 jarige met hele sterke geuren rond te lopen.

gebruik zelf niks behalve deo als het warm is

problem?

Zolang je maar niet stinkt ;)

OT: Ik heb nu one million ( tevreden erover ) , le male ( zeer goed ! ) en acque di gio ( Ok maar niet beter dan de andere 2).

Oh lol zie net dat ik topic starter was

het past gewoon niet bij je om je als 16 jarige al helemaal druk te maken over allemaal dure geurtjes die niemand boeien behalve jezelf

Omdat ik een geur te sterk vind ben ik onzeker?
Nee het past gewoon niet om in je vrije tijd als 16 jarige met hele sterke geuren rond te lopen.

Zolang je maar niet stinkt ;)

OT: Ik heb nu one million ( tevreden erover ) , le male ( zeer goed ! ) en acque di gio ( Ok maar niet beter dan de andere 2).

Oh lol zie net dat ik topic starter was

gewoon elke dag douchen en schone kleren aandoen hoef je je weinig zorgen te maken ;)

Rochas man.. Damn.... Dan kun je mij dweilen. :heart:

Ik heb echt een shitload aan geurtjes, de lekkerste vind ik wel Dior Homme Intense.
One Million is ook wel een goede inderdaad, alleen jammer dat het zo'n allochtonengeurtje is.. Allure Sport van Chanel kreeg ik ook altijd veel goede reacties op.

Nieuwe geur van Viktor en Rolf schijnt ook goed te zijn

Ik heb echt een shitload aan geurtjes, de lekkerste vind ik wel Dior Homme Intense.
One Million is ook wel een goede inderdaad, alleen jammer dat het zo'n allochtonengeurtje is.. Allure Sport van Chanel kreeg ik ook altijd veel goede reacties op.

Nieuwe geur van Viktor en Rolf schijnt ook goed te zijn
Laats spicebomb op zo'n kaartje aangeboden gekregen. ( om te ruiken dan) was niet slecht, Alleen de prijs schrok ik van. Zie trouwens dat de prijs wel wat minder is geworden. Heb alleen nu nog 6flesjes :p die eerst ff op maken;)
playboy,2 van axe, adidas (staan er alle 4 al heel lang :p) Lacoste challenge en ook jean paul gaultier :p Alleen die laatste 2 gebruik ik eigenlijk nog. die andere 4 staan er meer voor de fun :p

Laats spicebomb op zo'n kaartje aangeboden gekregen. ( om te ruiken dan) was niet slecht, Alleen de prijs schrok ik van. Zie trouwens dat de prijs wel wat minder is geworden. Heb alleen nu nog 6flesjes :p die eerst ff op maken;)
playboy,2 van axe, adidas (staan er alle 4 al heel lang :p) Lacoste challenge en ook jean paul gaultier :p Alleen die laatste 2 gebruik ik eigenlijk nog. die andere 4 staan er meer voor de fun :p

fl**ker die playboy, axe en adidas maar weg en koop die Viktor en Rolf.. :)

het past gewoon niet bij je om je als 16 jarige al helemaal druk te maken over allemaal dure geurtjes die niemand boeien behalve jezelf

Ik zie het eigenlijk vooral als een hobby, iets waar ik graag mee bezig ben.
Heb nu al enkele parfums verzameld en vind het leuk een collectie te hebben. Zelfde heb ik met horloges en hemden. Maak me er niet druk om integendeel :)

Ik zie het eigenlijk vooral als een hobby, iets waar ik graag mee bezig ben.
Heb nu al enkele parfums verzameld en vind het leuk een collectie te hebben. Zelfde heb ik met horloges en hemden. Maak me er niet druk om integendeel :)

Collectie neppe hemden? Good job.

parfum een hobby :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven