Ik neem aan dat je vet wilt gaan verliezen, hou er dan rekening mee dat als je krachttraining gaat doen, dat 5kg niet meer te vergelijken is met je huidige fysiek.
Voorbeeld: Mijn vriendin wilde ook af gaan vallen, ik ben haar nu aan t trainen op krachttraining / BB. In 6 weken tijd is ze 1 kilo afgevallen, maar haar vetpercentage is wel behoorlijk gezakt. Dit omdat ze natuurlijk ook spiermassa opgebouwd heeft.
Hetzelfde geldt voor jou, als je krachttraining gaat doen om af te vallen, moet je niet naar de kilo's kijken, maar naar het vetpercentage / hoe je er uit ziet.
5 kilo is voor de meeste mensen niet veel bijzonders om af te vallen met alleen dieten, dus ik zie niet in waarom je daarvoor clenbuterol wilt gebruiken, het kan ook anders.
Voorbeeld:
Een bekende van mij (56 jaar, vrouw) kamt al jaren met overgewicht, ze is nu met dat Sonja Bakker dieet bezig en in 12 weken tijd al iets meer als 12 kilo afgevallen. Die gebruikt echt GEEN clenbuterol of andere middeltjes, alleen puur voeding aanpassen.
Als ik jou was zou ik me wat meer gaan verdiepen in de materie van voeding en training ipv zomaar even iets naar binnen te gaan werken, tenslotte als je stopt met clenbuterol en niets aan je voeding veranderd, is de kans vrij groot dat je toch weer vetmassa op gaat bouwen.
Lees deze site even goed door, voornamelijk voedingsschema's en trainingsschema's om vet te verbranden en ik weet zeker dat je er ook komt!
Succes!