XXL Nutrition

goede raad van ervaren mensen

LEKIE

Novice
Waardering
0
hoi ik ben david ben nieuw op dit forum leuk forum trouwens ik had graag wa informatie gahad over het gebruik van clenbuterol . ik weeg 81 kilo zou graag een 10 kilo afvallen ga 5keer in de week trainen maar wel meer krachttraining nie echt cardio wat is de juiste hoeveel wat je van deze pilletjes mag inemen op dag bassis ik heb die van 0.04 mij hebben ze verteld dat je er 3 moet nemen per dag maar wou het eerst eens horen van ervaren mensen die mensen die die zakens verkopen vertellen je van alles vertrouw daar nie echt op hoop dat iemand mij goed advies kan geven voor het juiste gebruik dank u greetz dave

ehm, misschien kun je beter gewoon een knap voedingsschema en cardio gaan doen voordat je aan de "middelen" begint...

Ik neem aan dat je vet wilt gaan verliezen, hou er dan rekening mee dat als je krachttraining gaat doen, dat 5kg niet meer te vergelijken is met je huidige fysiek.

Voorbeeld: Mijn vriendin wilde ook af gaan vallen, ik ben haar nu aan t trainen op krachttraining / BB. In 6 weken tijd is ze 1 kilo afgevallen, maar haar vetpercentage is wel behoorlijk gezakt. Dit omdat ze natuurlijk ook spiermassa opgebouwd heeft.
Hetzelfde geldt voor jou, als je krachttraining gaat doen om af te vallen, moet je niet naar de kilo's kijken, maar naar het vetpercentage / hoe je er uit ziet.

5 kilo is voor de meeste mensen niet veel bijzonders om af te vallen met alleen dieten, dus ik zie niet in waarom je daarvoor clenbuterol wilt gebruiken, het kan ook anders.

Voorbeeld:
Een bekende van mij (56 jaar, vrouw) kamt al jaren met overgewicht, ze is nu met dat Sonja Bakker dieet bezig en in 12 weken tijd al iets meer als 12 kilo afgevallen. Die gebruikt echt GEEN clenbuterol of andere middeltjes, alleen puur voeding aanpassen.

Als ik jou was zou ik me wat meer gaan verdiepen in de materie van voeding en training ipv zomaar even iets naar binnen te gaan werken, tenslotte als je stopt met clenbuterol en niets aan je voeding veranderd, is de kans vrij groot dat je toch weer vetmassa op gaat bouwen.

Lees deze site even goed door, voornamelijk voedingsschema's en trainingsschema's om vet te verbranden en ik weet zeker dat je er ook komt!

Succes! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
re

de bedoel is voor wat droger te staan je echt afvallen zal nie gaan he want trainen men spieren hoeveel mag ik er van nemen op een dag greetz dave

1. Eerst cutten, afvallen en cardioen (nadruk). Beetje kracht erbij doen.
2. Zodra streef vet% bereikt percentage kracht opvoeren.
3. Tegelijkertijd ook meer gaan eten (bulken).

En voorlopig niet denken aan middeltjes. Moet je niet doen, kan je spijt van krijgen, zeker in dit stadium.

AUB ga ABN typen en gebruik punten en komma's
want dit is niet te lezen zo, aan elkaar geplakte zinnen

Terug
Naar boven