XXL Nutrition

Goede Supplementen voor meer spiermassa?

Omdat ik niet meer energie krijg dan normaal en ik word even snel moe onder het trainen.. Het vocht toename kan meer zijn maar ik weet niet wat jullie van die link vinden van me vorige reactie?

Ik wil iets wat beter reageert en werkt.. met wat meer resultaat

creatine geeft geen energie of houdt je niet wakker, dus je snapt volgens mij niet echt wat creatine doet....

• Topic Starter Topic Starter
supplementen hebben ook hun negatieve bijwerkingen van puisten tot hoge levels vrouwelijk hormoon.

Ik ga niet aan de steroiden dus ik ga er niet vanuit dat ik vrouwelijke hormoon krijg.

---------- Post added do 9 jun 2011 at 13:17 ----------

Creatine zorgt voor meer ATP dat betekent meer kracht en meer energie.
JE moet bij creatine veel vocht drinken dat word vastgehouden en daardoor krijg je een grotere spiermassa..

Dus het heeft zeker wel wat te maken met energie:
[Link niet meer beschikbaar]

Lees zelf eens op internet..

Een goed supplement is een goed voeding schema.

80% van je gains komt van je voeding

Een deftig voedingsschema en veel eten en je komt er wel

Voor de rest MOET je je voeding verbeteren

Dit

Voordat je voeding op orde is mag je nog niet eens denken aan supplementen!

Beste Sporters,

Ik gebruik nu 2 maanden Vitalife Creatine.
Ik moet zeggen het werkt voor geen meter dus geen aanrader.
Nu ben ik opzoek gegaan naar een ander supplement die de spiermassa helpt vergroten en waardoor je snel het beste resultaat krijgt.
Ik hoef niet binnen een maand breed natuurlijk maar ik wil graag weten wat jullie aanraden als supplement? (hoeft geen creatine te zijn)
Ik ben 16 jaar en 1,85M lang en weeg 75 KG

Hoe gebruik je het? Je moet je creatine elke dag innemen. En het is alleen energie voor je spieren, het is niet hoofdzakelijk spieropbouwend. Je zou in iedergeval meer dorst moeten krijgen, meer water in je spieren en een kilootje meer aan water wegen. Je hoort er ook verder niet super veel van te merken.

Het 'supplement' wat ik je kan aanraden = ETEN!! Met jouw lengte en gewicht heb je zeker 3000Kcal nodig in onderhoud en activiteit. Om aan te komen zeker 3400Kcal. Als je goed gaat eten ga je daar meer van merken dan van welke supplement dan ook!

Je moet vooral.. eten eten eten eten eten eten eten (=voedingsschema)
Hiermee maak je de beste gains...

Creatine zorgt voor meer ATP dat betekent meer kracht en meer energie.
JE moet bij creatine veel vocht drinken dat word vastgehouden en daardoor krijg je een grotere spiermassa..

Dus het heeft zeker wel wat te maken met energie:

Lees zelf eens op internet..

En het is alleen energie voor je spieren, het is niet hoofdzakelijk spieropbouwend.

daar heb je je antwoord.

creatine werkt voor je spier, niet voor je algehele gesteldheid. dus in die zin bedoel ik, je krijgt er geen energie van of het houdt je niet wakker
het is geen oppep middel.

de creatine zorgt voor je spieren, de motivatie en zin en fut om zwaar te gaan sleuren aan ijzer zul je toch echt zelf op moeten brengen. Doe je dit niet maximaal, of ga je niet nog harder je best doen dan normaal, heeft creatine ook geen zin

Voor de rest ben ik het met de anderen eens; ETEN is het belangrijkst. En wil je een beetje wakker en tiptop de sportschool induiken, denk dan aan een pre workout booster, daar word je pas wakker en energiek van :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven